Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapääni on ratkeamispisteessä.. neuvoja!!

Vierailija
04.02.2006 |

Mulla on valtavat laskimolaajentumat ulkosynnyttimissä ja nivusneudussa. Ne särkevät ihan tajuttomastoi ja vehkeen ulkomuoto on kuin kukkakaali...MITÄ mä teen niille, kun jalkeillaolo on yhtä tuskaa!!!Ihan kuin iho repeäisi. Lääkäristä ei apua löytynyt. Onko teillä ollut samoja vaivoja?Koko toosa on muutenkin ihan muotopuoli ja turvonnut. Voin kertoa, että pora tekis mieli kivun vuoksi vääntää, ja muu ei auta kuin lepo...Se kun ei perheelliseltä onnistu.Kaikki vinkit ovat tervetulleita!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne kylmää maitorahkaa tai keräkaalin lehti. Lieventää turvotusta ihan oikeasti.

Vierailija
2/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sulla on synnytyksestä? Mua ärsytti, kun kaikki käskivät odotella rauhassa jälkitarkastukseen. Koita siinä sitten hoitaa yksin (miehen isyysloman jälkeen) vanhempaa lasta, kun seisominen sattui vietävästi...

Nyt olo on kuitenkin jo TOSI paljon parempi. Alkuun söin särkylääkettä pari viikkoa putkeen, nyt olen pärjännyt kokonaan ilman. Enää vain vessakäynnit sattuvat, ja sekin kipu on kohtuullista ja esim. siteellä painaminen auttaa. Tosi tärkeetä on treenata lantionpohjalihaksia heti hiljaksiin, samoin pitää vatsa löysällä (ummetus sattuu vietävästi koko alapäähän...). Ja juoda paljon, ettei tule tulehduksia tai sitä kurjaa ummetusta ja sen seurauksena pukamiakin vielä. Myös suihkuttelu on ainakin mulla helpottanut oloa, samoin ilmakylvyt.

Tsemppiä! Mulla on synnytyksestä nyt 5 vkoa, ja olo aika hyvä jo :) Esikoisen kanssa olen pystynyt touhuamaan kohtalaisen normaalisti parisen viikkoa, ekat 2 vkoa olivat kivuliaimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan