Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehelle, joka ei

Vierailija
04.02.2006 |

ikinä, koskaan osaa omasta halustaan siivota omia sotkujaan pois? Sitten valittaa minulle, että " pitääkö sinun aina olla jostain sanomassa" . Kyllästynyt siivoamaan vessasta partakarvat pois altaasta, vaatteiden kerääminen lattialta tympii jne. Katsotteko te muut tuollaisia sotkuja vain päiväkausia, kunnes mies viikon kahden kuluttua " huomaa" , että ai vieläkös tuokin on tuossa?

Muutenkin potuttaa, kun leivoin nyt eka kertaa noita Runebergin torttuja. Oli tarkoitus koko perhe kahvitella / mehustella ja nautiskella niitä. Mies vaan pelasi tietsikalla peliään. Tuli reippaasti myöhemmin pöytään, äkkiä hotkaisi ja häipyi ulos. Suutuin ja sanoin, että eikö voida perheenä edes hetkeä olla samassa paikassa nauttien. " No johan minä siinä kävin istumassa!" Mistä lapsillekin hyvät tavat löytää, jos ei oma ukko niitä osaa???

*kyrsii*

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Parisuhdepulmia-ketjun aloittaja

Vierailija
2/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää edes jankuttaa, vaikka ne partakarvat onkin lavuaarissa. Mä vaan huuhtaisen ne sitten pois käsisuihkulla kun menen itse vessaan. Pyykkejä keräilen ohimennessäni koppaan, likaisia astioita tiskialtaaseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi