*Toukotoiveet lauantai-> pino*
Huomenta...
Eka kirjoitus hävisi bittitaivaaseen näköjään joten lyhyesti uudelleen...
Rikkinäinen yö takana... Poika heräsi monta kertaa ja vessassa sain juosta 3 kertaa tikistämässä 1-3 tippaa, mutta kun se hätä oli NIIN kova.
Oon vissii nukkunut jotenki huonosti kun selkä on vasemmalta puolen tosi kipee tai sitten on menossa myös vasemmalta puolen välilevy...Pitää tää päivä ottaa rauhallisesti ettei tuo selkä pamahda.
Nyt ne sitten taas on tullut mun kiusaksi... Siis pukamat. (Anteeksi ällö aihe mutta kuitenkin raskauteen kuuluva vaiva) Tuntuu että koko suoli tulee ulos kakkalla käydessä ja inhottavasti tuntuu että joku/jokin roikkuu ilkeesti tuolla ulkopuolella. Kuituja olen syönyt hirveesti mutta kun tuo suoli vain on niin hidas vaikka itse tavara on ns normaalia ei siis kovaa.
Miehen olisi eilen tehny mieli takaapäin mutta mua ei oikein kiinnostanut näytellä kauniita pukamiani sille... =o/
Tietääkö muuten joku hirtetäänkö pukamia raskaus aikana?
Nyt puuron tekoon...
T: Häveliäs Amina76 ja ällöt aiheet
Kommentit (30)
Hui, kuinka kylmää on!
Muuttamisesta; ite haluaisin muuttaa täältä pois mut ei oo oikein varaa maksaa niitä ennakkomaksuja ja muutenkin tässä kaupungissa on vaikeeta löytää rivari (3-4h). nyt asutaan kerrostalon ekassa kerroksessa ja hissi on. kämppä on ihan ok, tilava ja kiva. mut ois kätevää jos ois 2 vessaa viiden hengen perheessä ja vielä 2 kissaa jotka vaatii omansa. rivari ois ihana muutenkin mun lapset viihtyy ulkona ja vois heittää niitä pihalle ja ite vaikka siivoa tai hoitaa pientä " puutarhaa" . katotaan sit syksyllä jos pistäis hekemus sisään. Emma haluis varmaan kohta oma huone.
Viikonloput menee aina tosi nopeesti. eilen kävin shoppailemassa mun yhen kaverin kanssa. kivaa oli ihan rauhassa kiertää kauppoja. en sit löytäny paljon mitään. Emmalle ja Alvalle ostin Hamtaro-sukkia. molemmat ihan törkeitä hamsteri-faneja. =)
kela-paperit pitää viedä ens viikolla niin sekin on pois päiväjärjestyksestä. päätimme sit ottaa rahat kun niitä vaaleenpunaisia vaatteita on jo melko paljon niin ei tarvii sitä pakkausta. ois ollu kiva mut enemmän tarviin rahaa niihin vaunuihin.
hyvää tulevaa viikkoa ja voikaa hyvin!
my_selene ja Frööken rv24 huomenna =)
Tervetuloa taas mukaan elviira, harmi ettei loma mennyt ihan niinkuin piti..
Tytön kanssa rupeaa sisätekeminen olemaan jo kortilla, no tänään Minja sitten tanssi balettia ja pitää prinsessapäivää.. hih.. niin ja kahvilaa leikitään myös..
Masun kanssa piti eilen säikähtää:
Lähdin veskiin ja pissaaminen sattui aika kovaa, sen jälkeen vihloikin niin kovaa tuolta alhaalta että silmiä sumensi ja en pystynyt edes selkää suoristamaan vähään aikaan.. kesti vajaa puoli tuntia tuollainen piina -KAMALAA!!
Nyt ei ole ollut sitten mitään oireita miltään saralta, pitänee tarkkailla..
=O
My_selene, voi kun pääsis itsekin shoppailemaan..
Noh, kun ei pääse niin täytyy tyytyä huutikseen ja laittaa omaakin tavaraa myyntiin sinne.. bisnes bisnes.. ;)
Siinä vähän kuulumisia täältä, aurinkoista pakkaspäivää!
[color=fuchsia]Pid ja myttysensä 26+1[/color]
heips! varoitus! tämä teksti sisältää ainoastaan valitusta!
eilen oli siskon miehen kolmekymppis-pippalot. eka oli vanhemmille ja isovanhemmille ym. kahvittelut ja sit illalla tuli kaverit. koko päivän sit jalkojen päällä kun keittiössä tuli häärättyä. hetkekskään en illankaan aikan kerinny juhlista nauttia. viime yö olikin sitten tuskaa. kramppas ne jalat sitten mullakin. ja kun aattelin etten niistä joutus kärsiin :( ei tullu nukuttua oikeestaan ollenkaan. ja tietty kun ukkokin oli eilen juonu niin toi kuorsaus ei yhtään auttanu asiaa.
masussa kyllä kaikki ihan hyvin.
ei sovi toi työn teko mulle ollenkaan. oikeestaan hyvä ettei ole töitä. tai saishan sitä rahaa enenmän jos saikulla olis!
siitä tapaamisesta tampereella, olis ihan kiva jos porukka innostuis asiasta!
nyt täytyy jatkaa huilaamista. menee tää sunnuntai taas makoiluksi!
meppe81 ja ruoto27rv
Elviiralle tervetuloa ja harmi et loma meni noin..
pid; shoppailee pääsee harvoin niin et ois aikaa ja rahaa samaan aikaan mut pakko aina mennä kun tulee mahollisuus ja ailloin kun lapset pois niin on helpompi lähtee. nää kun olevat vähän liiankin innokkaat kun pääsee shoppailemaan, on niin kivaa piiloutua vaatteiden taakse.
meilläkin leikitään prinsessa-leikkejä ja hame AINA, 24/7. kovat vaatimukset jo synttäriin, huhtikuun alussa. pitää olla sitä ja tätä. huh, hyvä ees jos jaksaa pistää pystyyn. no, ihanaa et pääse taas hyvällä tekosyyllä herkuttelemaan. =) nam! suklaakakkua ja muuta herkkua.
kohta syömään ja sit lepäämään ja kattomaan mäkihyppyä!!
my_selene ja Frööken rv24 huomenna.
ps. vieläkin tuntuu hieman kummallista kun tietää et masussa on tyttö kun oli niin varma poika-olo. ja kuvia kattelen koko ajan. kunhan vaan sais niitä levyltä tai jotenkin koneeseen niin vois näyttää teillekin! en oo yhtään tekniikan-ihmelapsi. voikaa hyvin!
Meppe, johan meitä on kolme miitistä kiinnostunutta ainakin =D
Mä en tajua... mulla on nykyään KOKO AJAN nälkä! Siis ihan pohjaton kuilu on tuo masunen. Mieskin meinas sydänkohtauksen saada ravintolassa kun mä söin oman pihvini nopeammin kuin mies. Sillä kun on ruokapöydässä mottona aina, että ruokailu on aina kilpailu =D
Täällä yksi vähemmän aktiivinen kirjoittaja, mutta kova lukija ilmoittautuu halukkaaksi tapaamiseen Tampereen seudulle! :)
Mmm, kohta pääsee syömään, kun otin just lasagnen uunista. Kauhee nälkä, kun pariin päivään ei oo ruoka oikein maittanut flunssan takia:(
Oishan sellanen tapaaminen kiva, mutta ku ei asuta lähelläkään tre:tta:)
Ai, oispa ihanaa päästä shoppailemaan, kun en jouluostosten jälkeen ole juuri kaupungilla käynyt. Täytyy odottaa, että pääsee talous taas tasapainoon. Onneksi sitten kesällä saa vähän enemmän rahaa, ku mitä kotihoidontuki on!
Meillä on nyt muutto aikeita lykätty, eli vasta vauvan syntymän jälkeen aletaan etsiä uutta asuntoa. Toivottavasti omaa! Tän aikaa kituutetaan alle 60neliön kaksiossa.
Mutta nyt täytyy mennä syömään...
pricilla 22+5
Heippa taas!
Olen näköjään ruvennut työkseni palstailemaan...
Kylmää on täällä etelässäkin. Vähän aikaa oltiin koko perhe pihalla, ja kylläpä nenut oli jäässä. Tosi kaunista on kuitenkin, kun aurinkokin intoutui paistamaan.
Asumisesta. Me muutettiin Helsingin kantakaupungista viime kesänä Espooseen, kun tuntui, että pieni kaksio kävi liian pieneksi. Esikoisen ensimmäisen vuoden ajan mahduttiin hyvin, mutta toinen vuosi oli jo hankalampi, kun sitä lelua ja tavaraa oli kaikki nurkat täynnä. Nykyisestä kodistamme kyllä pidän kovasti, mutta ainahan ihmisellä haaveita on. Unelmoin, että voisimme asua kodissa, jossa olisi oma sauna ja pieni piha. Siis vaikka rivitalo tms. Omakotitalo ei ainakaan täällä etelässä ole mahdollinen. Jotenkin kiva lukea esimerkiksi tältä palstalta, kun ihmiset lämmittävät takkaa tai muuta sellaista. Kuulostaa niin kodikkaalta.
Ensi viikolla on sitten neuvola-lääkäri. Ihan hyvä, että pääse tarkistuttamaan kohdunsuun, kun välillä supistelee. Olisin muuten kiinnostunut tietämään, kuinka paljon te muut ehditte tai pystytte harrastamaan liikuntaa? Eikös se suositus ollut koko raskauden ajan kohtuullisesti (kävelyt jne...). Itse en ole koko odotuksen aikana liikkunut, kuten haluaisin. Lenkkeily jäi heti pois alkuun. Olin niin tajuttoman väsynyt. Ja heti toisella kolmanneksella kaikenlainen ponnistelu aiheutti selvästi supistelua, joten ei tunnu hyvältä. Ja ajanpuutekin vaivaa. Tyttö ei viihdy enää rattaissa, enkä työpiäivän jälkeen oikein raaski lähteä lapsen luolta pois. Ennemmin puuhastellaan yhdessä jotakin.
Liinukka
Pikku-milli; Täällä olisi yksi tapaamisesta innostunut!
Sitten omia kuulumisisa... Mun ainainen pahaolo on muuttunut ärsyttäväksi närästyksesksi. Kauheeta!!! Rennietä kuluu :) Muuten olo on jo parempi. Mikään ruoka ei oikein maistu. Kiva käydä kylässä, ku mitään tarjottavaa ei tee mieli. Pakkanen sekotti meidän viikonloppu suunnitelmat, ei päästykään mökille pulkkamäkeen ja paistaan nuotiolle makkaraa. Esikoisesta huomaa kyllä, kun ei pääse ulos, mutta onneksi viihtyy super hyvin sisätiloissakin.
Kävin muutama viikko sitten neuvolassakin ja kaikki oli hyvin. Sf-mitta vaan on vähän iso, ehkä oon itse enemmän huolissani, kun lääkäri. 25+3 viikolla sf-mitta oli 27. Mulla oli edellisessä raskaudessa raskausmyrkytys ja mua pelottaa aivan mielettömästi että joudun taas vuodelepoon ja sairaalaan. Miten esikoiseni pärjää ja miten minä pärjään ilman esikoistani??? Verenpaineet nousee näiden huolien takia.
Mutta tässä taisi olla ihan tarpeeksi, ehkä liikaakin jo kuulumisia.
Onnin_äiti ja Masu 27+1
elviira, kurjaa että teidän matka meni noin.
Mulla on kaikki paikat ihan puuduksissa yön jäljiltä. Edelleen kyllä nukuin hyvin. Mitä nyt taas asentoa heräsin vaihtamaan välillä. Silti vaan on ihan jumissa.
Kopsaanpas tähän eiliseen ensikkopinoon kirjoittamani tilityksen kämpästä =D
Voi hitsiläinen mies alkoi tuossa taas puhua muuttamisesta... asutaan tällä hetkellä miehen omistamassa kerrostalokaksiossa. Miehen tekis kauheesti mieli laittaa tää kämppä vuokralle ja lähteä ite sit vähän isompaan vuokralle. Täytyy sanoo, että kyllä muakin houkuttelis nyt tässä tilanteessa joko rivari (mihin kyllä muuten en halua) tai sitten sellainen kerrostalo missä on hissi. Tulevaisuuden suunnitelmissa meillä siis on rakentaa omakotitalo. Kun asutaan nyt kolmannessa kerroksessa eikä talossa oo hissiä niin vähän hirvittää ajatus lapsen ja kauppakassien rehaamisesta tänne... eli kyllä muutto houkuttais. Siinä on vaan pari pientä muttaa... ensinnäkin se vaatis sen, että mies sitten maksaa asumisesta suurimman osan koska mulla ei oo varaa kovin paljon suurempiin asumiskustannuksiin kun en saa mitään asumistukia. Enkä sais vaikka vuokrallakin oltais. Tällä hetkellä kun maksan vaan puolet vastikkeesta ja oman vesiosuuteni eli yhteensä n. 100¿/kk. Ja sit toiseks vähän kyllä hirvittää ajatus alkaa tän mahan kanssa puuhaamaan muuttoa... kamalasti kyllä tekis mieli. ARGH! Tulipas sepustus... kukaan varmaan jaksa edes lukee =D
Jeps, mutta josko sitä sais tänään jotain järkevää aikaiseks. Epäilen...
[color=red]pikku-milli & paco 28+2[/color]