Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päiväkodin hoitajilla oikeus puhua heille mainitsemistani henkilökohtaisista asioista ulkopuolisille henkilöille.

Vierailija
03.02.2006 |

Asiat eivät siis koske lastani vaan itseäni ja nyt on juorut lähteneet liikkeelle. Päiväkodissa siis puhuttu asiasta, josta ei tiedä kuin mieheni hoitajien lisäksi, mieheni ei taatusti asiasta muille puhu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät saa puhua teidän asioista, siitä voit nostaa ison haloon...

Vierailija
2/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitooko heitä vaitiolo velvollisuus? En ole kuullut? Lääkäreitä kyllä ja hoitohenkilökuntaa ym. ketkä ovat ihmisten henk.koht asioiden tai asiakirjojen kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. oot kaupan kassalla töissä ni et sä saa kertoo et mitä ketäkin osti! Esim olin sairaalassa töissä ni en mä siel saanu sanoo ees moi jos näin jonku tutun yritin ol nii et en ois huomannu!

Vierailija
4/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitän että sairaala on eri asia kuin kauppa. Juridisestikin

Vierailija
5/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tosi henk.koht.asioiden kanssa tekemisissä, joten henk.kunta ei ssaisi edes keskenään puhua perheiden asioista. vain silloin, jos se on lapsen hoidon kannalta välttämätöntä. eri asia on se, että kyllähän sitä puhutaan. itse olen pph:na todella tarkka siitä, etten kerro mitään perheiden asioista. ennemmin heittäydyn aivan hölmöksi ja " tietämättömäksi"

Vierailija
6/6 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän itse kuinka paljon p**kaa päiväkodeissa vanhemmista puhutaan vielä lasten kuullen, aina on joku mitätön asia väärinpäin ja sitä pitää paisutella, eli voi olla niinkin, että ei pysy suu kiinni töiden ulkopuolellakaan, valitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi