Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vika tämä oli?Sika mies.

Vierailija
03.02.2006 |

Olen jo vuosia seurustellut miehen kanssa (sana seurustelu on oma valintamme, myös minun), ja tänään hän taas muistutti, mikä kusipää osaa olla.

Mies ajaa autoa työkseen, ja usein myös töiden jälkeen auttelee kavereitaan, ts. jos joku pyytää jotakin, hän ajaa jelppimään jossakin hommassa tms. Autoilu, runsaskin, on hänelle ikäänkuin itsestäänselvä asia, jota tekee lähes koko ajan.

Olen itse sairaana, enkä mielelläni liiku nyt julkisilla. Pyydän mieheltä varsin harvoin mitään ajeluita, käytän yleensä yleisiä kulkuvälineitä tyytyväisenä.

Olimme sopineet päivällä, että mies vie minut erääseen haluamaani kauppaan iltapäivällä, ja käyn sitten hänen luonaan lainaamassa erästä tavaraa ja muutenkin, oli ok miehestä. Mies pohti, että käy töiden jälkeen salilla, ja soittaa mulle sitten. Muistin puhelun jälkeen toisenkin hoidettavan asian, ja kun mies soitti salin jälkeen, sanoin, että pitäis ajaa myös paikan xxx kautta, kun mun pitäisi käydä siellä.

Yllättäen mies kieltäytyi, ja ilmoitti, ettei TOSIAAN lähde ruuhka-aikana ajelemaan mitään ylimääräistä. Sanoin, että siinä me siellä käydään kuin toisessakin paikassa, ja että eihän meillä mikään kiire ole. (välimatkat hyvin lyhyitä, olemme kaupungissa). Mies alkoi huutaa, että HÄN ei ala vapaa-aikaansa tuhlaamaan autossa ja ruuhkassa istumiseen, ja että jos olisin ilmoittanut tästä päivällä, hän olisi jättänyt salin väliin!

Sanoin, ettei tästä nyt vaivaa pitäisi olla, mies ajaa ruuhka-aikana omia asioitaan joka helvetin päivä. Mies löi luurin korvaan.

Soitin uudelleen, että mikä tässä on niin vaikeaa, hän tietää, että en halua nyt liikkua julkisilla, ja mies tenttasi, että MIKSI SE KÄYNTI MUKA ON NIIN TÄRKEÄ, PERUSTELE! Mumisin, että mulle se on tärkeä, ja hän on itsekäs, kun ei voi auttaa.

Mies sai silmittömän raivarin, kertoi että olen paska, joka muuttaa mieltään koko ajan, ja kehtaan vielä soitella hänelle perään, ja että jätetään se hänen luonaan käynti TOISEEN KERTAAN eikä hän hae minua MIHINKÄÄN!

No, vastasin samalla mitalla, mutta rauhallisesti. En tajua, mikä sille tuli. Onko oikeasti niin kauheaa muistaa toinenkin hoidettava asia, jota ei vain ajoissa ilmoittanut. MITÄÄN kiirettä ei olisi tälle illalle ollut, enkä tajua, mistä mies veti tuon kalliin vapaa-aikansa tuhlaamisen...:(.

Kun sanoin, että ajelet pidempiä matkoja kavereiden takia, hän huusi, että sä et olekaan se ja se kaveri, ja nekin tajuaa kun ei käy!

Joo, mutta niille ei sanotakaan ei. Olinko kohtuuton, vai mistä miehen kohtaus voi johtua? Musta se jätti minut pulaan, tarkoitus oli, että menen sitten julkisilla, mutta olin niin pettynyt ja vihainen, että en lähtenyt lopulta kotoa mihinkään.

Jätänkö sen sian? Mä olen sairas, ja siksi tämä loukkaa vielä enemmän. Kun olisin tosiaan kerrankin tarvinnut autokyytiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
2/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin mennään lääkäriin ja apteekkiin. Jos tarkotus on juosta sairaana kaupoissa, niin voi kyllä sitten mennä julkisillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut siellä näppärydessäsi ajatelleeksi, että sairauksiakin on monenlaisia, ei vain sellaisia, jotka paranevat lääkärillä ja apteekilla??

Aika suppea kuva sulla asioista.

Ja ap:n tilannekuvaukseen: Minä olisin myös hermostunut, musta kuulostaa aika kiusanteolta, että juuri nyt ei voi ajella ruuhkassa, jos kerran muulloin voi. Musta tuo " miehet on miehiä" ei ole mikään selitys raivoamiselle turhasta. Miehen käytökselle en keksi mitään selitystä, mutta ei nyt herrajumala riehaannuta tuollaisesta. Se tässä on oikeasti ongelma, ei se, pääsikö ap. kauppaan vai ei.

Vierailija
4/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken tarkoitin. Idioottomainen vastaus.

Vierailija
5/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka juoksuttaa toisia asioillaan tai ajeluttaa autoillaan. Sitten ilmoittavat, että hei, käydään vielä siellä ja siellä.... Ehkä sun miehes ajelee sun mielestä paljon, mutta ei oo tottunut sua ajeluttamaan, jos käytät niitä julkisia muuten. Toiset ihmiset on tosi itsekkäitä, kun luulevat, että omat pyynnöt on pieniä palveluksia, ihan siinä ohimennen hoituu. Että pitäis olla kiitollinen, kun saa sut kyytiinsä ja odotella ruuhkassa. Miksei se riittänyt, että olisi vienyt kaupunkiin ja sitten hakenut, kun oot hoitanut hommas. Ei olisi miehesi tarvinnut venata. Mua suoraan sanottuna joskus vituttaa tuollainen ajatustyyli, että toiset on luotu palvelemaan toisia hymysuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme