Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot noihin raskaustesteihin. Mitä ihmettä teen?

Vierailija
26.06.2008 |

Menkat viikon myöhässä, lämpöä 37.2-37.4, väsyttää, kiukuttaa, rinnat turvonneet, alavatsa turvonnut (etenkin iltaa kohti turpoaa älyttömästi), etova olo

ja testit vaan näyttää negaa. Olen ollut 4 kertaa raskaana ja tiedän tämän olon, mutta miksi ihmeessä testit näyttävät negaa?

Yksityisellä maksaisi veri testi 34€ kannattaako mennä? Eikös sieltä näkisi sen tarkan hormonimäärän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hailea haamu tullut testiin vasta viikon päästä. Sinuna odottaisin vielä muutaman päivän, testaisin jos menkat ei ala ja jos ei vieläkään näkyisi, voisin käydä testissä/gynellä.

Vierailija
2/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö terveyskeskuksessakin tehdä testejä, jos kerrot testin näyttävät negaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset voi vain odottaa vaikka viikkoa ja tehdä testin taas sitten, ei niitä nyt kymmenittäin kannata tehdä. ja jos kerran tunnet olevasi raskaana, niin mikä kiire siinä testaamisessa nyt on?? Miksi jotkut naiset niin hysteerisinä testailevat jokaisella mahdollisella merkillä ja sitten itkevät täällä, kun tulos ei miellytäkään. ..

Vierailija
4/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi ihan mukava saada varmistus ennen sitä että osaan elää sitten sen mukaan.

Voin tietysti elää varmuuden vuoksi niinkuin olisin raskaana, mutta ei ole kovin järkevää lopettaa esim. paniikkihäriölääkitystä "varmuuden vuoksi" juuri ennen lomamatkaa.

ap

Vierailija
5/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja testasin kolme kertaa ennen sitä ihan ohjeiden mukaan. Itse rupesin jo pitämään itseäni aivan vainoharhaisena (tää oli toinen raskaus), kun olin aivan varma raskaudesta oireiden perusteella. Apteekinkin täti totesi, että kyllä nää testit on nykyään niin luotettavia, että ei kolmas testi voi näyttää enää väärää tulosta. Mutta näköjään vaan voi, sillä nyt tuolla tuhisee 4kk ikäinen vauva

Vierailija
6/6 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos testit eivät vielä mahollista raskauttasi näytä, niin ne eivät sitä näytä, got it? Testi näyttää positiivisen tuloksen sitten kun on näyttääkseen, jos (toivottavasti) näyttää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi