Ketään linjoilla?
[color=violet]Saunan nurkassa tulet ja tässä oottelen löylyihin pääsyä. .juttuseuran puute ;)
Kommentit (19)
näyttää melko tylsältä nuo suunnitelmat; ajattelin viskata huomenna matot pihalle :)
Ukkokulta kun meinaa lähteä ulkoiluttamaan moottorikelkkaansa, niin ollaan joka tapauksessa muksujen kanssa kotosalla... Voishan tuota kai jotain vähemmän tylsääkin tehdä ;)
toisinaan tulee kämmättyä tän koneen kanssa =)
[color=violet]Ite asiassa oon pari kertaa kyseisen linkin liittäny tänne.
Mulla tuli siivouttua oikeen urakalla nyt viikolla, ku akka sairasti niin ei ollu muuta tekemistä. .
Huomenna pääsee shoppaileen :D
Sinulta sen taisin joku aika sitten bongatakin...
Kyllä kunnon siivous on ehdottomasti palkittava... shoppailu on hyvä palkka itelle =)
On sopivan rapsakka pakkanen (täällä -21 c) niin ei viitsi kauas nenäänsä pistää kotiovelta. Siinä samallahan tuo tulee huusholli siivottua;)...
Jatka jutustelua muiden kanssa =)
Kuulumisiin!
-K-
[color=violet]Joko kaikki kuumeilijat kaivautu peiton alle?
Kuumeilia löytyisi:)
Tässä on nyt jännät hetket menossa kun pitäisi kohta mennä testiä tekemään!!:)
Mitenkäs siellä päin??
..ja tietysti kuumeilen. Väsy painaa rankan työviikon jälkeen eikä musta ole muuhun kuin zombiena tuijottamaan jotain ikivanhaa leffaa telkkarista. Täällä kaväisin lukemassa Tammitähtösten kuulumiset ja kirjoittelin omani.
Hyvää saunailtaa Zatulle!
Leje
On se kumma kun pitäisi testiä mennä tekemään niin ei se vessa hätä sitten ollenkaan tule ihme kyllä neljä tuntia viime kerrasta ja ei vieläkin odotellaan...no se on tällästä välillä eiköhän se kohta tule niin pääsisi vessaan tekemään testin:)
Niin joo taisit saunassa piipahtaa vai??olikos hyvät löylyt?
Tuossa omaa tekstiä kirjoittaessani oli tullut pinoon sinunkin viestisi. Ja siellähän onkin jännät hetket meneillään :)
Kovasti paljon +++++++ -säteitä lähettää Leje
Ole testiä tehnyt mutta eiköhän tässä kohta puolin se onnistuisi!
Kyllä jännittää hirmusesti näyttäisikö se viimeinkin kunnon plussan kun ensin tein negan sitten haamun ja pitää nyt sitten katsoa miten käy mutta eiköhän se kohta puolin ratkea:)
Ilmottelen toki tännekkin siitä miten siinä sitten kävi!
[color=violet]*ojentaa* Caritalle litran vesikannua ;D
Ensin tein apteekin testillä näytti negaa sitten tein pregent pen nimisellä testillä niin tuli haamu ja nyt kolmannella kerralla tein testin niin oli nega en millään haluaisi uskoa testin tulokseen kun kerran jo yksi haamu tuli ja ei ole siinä välissä mitään veristä vuotokaan ollut.
Tietäisikö teistä joku pitääkö siinä apteekin omassa testissä miten paljon näkyä sitä istukan hormooni määrää ennen kun plussan antaa?
Olen kyllä aika maassa kerkesin jo kuvittella että se näyttäisi vihdoinkin plussaa kun kerran se haamukin tuli no pitää tässä katsoa josko vielä yhden testin myöhemmin tekisi.
Kiitokset kuitenkin tsemmauksesta!
[color=violet]Mikä kp on sulla nyt? Mie oon käyttäny apteekin raskaustestiä ja ikinä en testaa vasta ku menkat myöhässä tai oletettuna alkamispäivänä tai olla kerran.
Onko Oireita? Malta nyt vielä, niin kauan on toivoa, kun vuotoa ei tuu bdbdbdbdbdbd
Vähän kummasti mitä ei ole ennen käynyt että tuli menkat etuajassa ja ensimmäinen päivä oli tiputtelua ja seuraavat 2 päivää tuli vähän enemmän mutta kuitenkin paljon niukemmin ja vika päivä oli tiputtelua ei koskaa aikasemmin noin ole käynyt se sitten toi paljon ihmettelyä joten päätin testin tehdä joka nega ja sitten haamua ja nyt nega en osaa sanoa varsinaista kp:tä koska mulla on tosi epääsäänöllinen kierto välillä voi tulla kuukauden välin ja toisin 2kk välin niin se vaihtelee aika paljon.
Mietin tässä vain josko kävis samanlailla kun toisen lapsen kanssa että hän näytti plussaa vasta kolmannessa testillä kun rv6 päälle kun olen kahden aikasemman lapsen kanssa tullut samlla kierro raskaaksi eihän se tietenkään tarkota sitä että nyt kolmannen kanssa kävi samoin mutta toivoa kuitenkin on ja netistä katoin raskauslaskurin mukaan jos viime menkkojen mukaan menisi niin olisi päälle 4 viikkoa eli sitten ehkä toivoa olisi mutta eihän sitä koskaan tiedä miten käy.
[color=violet]Nyt tämä akka heittäytyy peiton alle, että jaksaa aikasi aamusta nousta ja lähtee shoppaileen.
Hyviä öitä :)
vielä vähän aikaa, kohta alkaa jo iltapuuhat!