Mistä Helsingissä saa halvan sähkötuolin?
Saa olla käytettykin, pääasia on, että toimii. Haluan eroon miehestäni.
Kommentit (14)
Hahhahaah :D reps :D jos ostat tuolin voin vuokrata sen samaan tarkoitukseen, pannaan hyvä kiertämään <3
Av-mamma joutui tutkintavankeuteen epäiltynä miehensä käräyttämisestä sähkötuolilla. Sähkötuolin hän sai tiettävästi käsiinsä av-palstan muilta mammoilta. Anonyymi av-mamma kommentoi uutista: "Kyllähän noita sähkötuolien osto- ja myynti-ilmoituksia on palsta pullollaan. Itsekin olen harkinnut sellaisen ostamista, on se niin kätevä ja näyttää hyvältä olohuoneessa kirjahyllyn vieressä."
Siivoa koti, laita ruokaa, pese pyykit, laittaudu nätiksi ja tarjoa seksiä kun mies tulee töistä. Kuolee takuulla järkytyksestä.
Huuto.net tai Tori.fi, jos ei täältä tärppää. Tsemiä koitokseen.
Miksi te nostelette näitä ikivanhoja ketjuja ja vastailette niin kuin aloittaja näitä vielä lukisi?
pääsi ja kroppasi niin ukkosi jumaloisi sinua.
Giljotiinikin sotkee, kukas siivoaa? Jotain siistimpää voisit miettiä.
Jos ite tykkäät antaa toisten ajatella sun puolesta ja miehen määräillä kaikesta niin anna palaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:29"]
Miksi te nostelette näitä ikivanhoja ketjuja ja vastailette niin kuin aloittaja näitä vielä lukisi?
[/quote]
Luen minä.
T:ap
sieltä saa, mutta ehkä joku nopeampi kulkupeli auttaisi nopeammin, että mies katoaa taivaanrantaan
Miten annetaan sähkötuolituomio kovennettuna?
-Saa itse maksaa sähkölaskun- (SpedeShow)
Uppeli