Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kevyttä ruokaa sydänvikaiselle?

Vierailija
26.06.2008 |

hei, auttakaas. tiedättekö nettisivuja joista voisin käydä hakemassakevyitä ruokaohjeita tai onko teillä antaa. itse osaan laittaa kyllä kevytä ruokaa mutta en ikinä tee ohjeista enkä muutenkaan kahta kertaa täysin samanlaista ruokaa niin en osaa kirjata ylös mitään tarkkoja määriä jne.

isoisäni sai sydänkohtauksen ja hänellä on todella tarkka ruokavlio jota isovanhempani eivät osaa noudattaa. isoäitini on lähinnä liian kovapäinen noiden voi-kermakstikkeiensa kanssa. ajattelin tänään taas käydä sielä heidän vointiaan katsomassa ja koska ajattelin josko mua näissä ruokaohjeistuksisa kuunltaisiin tarkemmin jos olisi tarkat ruokaohjeet paperilla mukaan viemisiksi. eli varsinkin kevyita kastikeohjeita kaipailen.

isoisäni henki on kyseessä ja hän itse ei kaupassa osaa käydä, alkaa jo ikä näkymään. ja isoäitini sieltä kaupasta sitten kantaa isoisäni syötäväksi todella haitallisia juttuja. nyt pitäis saada vanha koira oppimaan uusia temppuja.

kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on myös malliksi kevennettyjä ohjeita "vanhoista" ruokaohjeista.

Kannattaa tietysti myös muistaa aikuisen ihmisen oikeus valita miten elää. Jos on jo ikää paljon ja elinvuosia muutenkin vähän jäljellä, niin en tiedä onko enää niin hurjan tarpeellista ruveta tiukalle ruokavaliolle. Lähinnä kyse on siitä mitä mieltä isoisäsi on asiasta. Haluaako hän muuttaa elämäntapojaan vai ei? Ja isoäiti voi hyvin tehdä kermakastiketta, kunhan vaihtaa kerman vaikka 7% Floraan...

Vierailija
2/2 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten käyttää sitä vaan meidän nähden kaapissa kun on tuota kuohukermaa aina.

ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta kyseessä on "vasta" seitsenkymppinen pari, jotka muuten ovat terveitä tätä isoisän diabetestä ja tuota kohtausta lukuunottamatta.

kyllä olen ainakin saanut sen käsityksen myös isoisäni puheista että terveellisemmin olis elettävä. luulen että kyse on vaan siitä etteivät he osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme