Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä joka kerta vaan toivoo, että on raskaana =(((

Vierailija
03.02.2006 |

Että nyt varmaan tärppäsi, kun menkatkin myöhässä, mutta tänään tai oikeastaan alkoi heikko rusehtava vuoto joka nyt on jo kirkasta vaan ei kovin runsasta (mikä on kumma kun nykyisin vuodan ekana päivänä ku seula)

Vitun täti, kele, MÄ SEN MYRKYTÄN!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän tunteen, 10kk luomuyritystä ennen tärppiä, tytär nyt 8kk:)

Vierailija
2/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tullu kolme kertaa raskaaks ekasta kierrosta ja kerran vielä tahtomattani, vaikka otin katumuspilleritkin (aborttihan siinä oli edessä). Tasan ei käy onnenlahjat. Kyllä se vielä tärppää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, mutta vaikea ohjetta on noudattaa silloin, kun jo kovasti toivoisi lasta. Malttamattomuus on perisyntini, myönnän ;) Kaikella on aikansa ja tarkoituksensa, siihen on uskottava. Eli malttia vain, elämässä on onneksi muutakin - yritä keskittyä pieniin iloihin ja muuhun elämään! Jälkikäteen vuosi tuntui lyhyeltä odotusajalta, kun oli saanut jo vauvan syliinsä :)

Vierailija
4/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päätin kertakaikkiaan kokonaan unohtaa, että lapsi ylipäänsä voisi tulla meille. Tavallaan en ajatellut enää, ettei ehkäisyä olekaan ;) Näin TIESIN kuukautisten tulevan ennemmin tai myöhemmin. Lopulta olin noin rv 9, kun tajusin olevani raskaana :D Oksentamisesta ei voinut enää erehtyä...

Vierailija
5/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan siinä oli parin kuukauden jakso, ettei ollut edes mahiksia, mutta kuitenkin. Mulla on ihan selkeät ovisoireet ja kierto säännöllinen 29-30 vrk, tosin sekin on pidentynyt; ennen se oli 27-28vrk.

Sitä se ikä (33) teettää =( Ties vaikka olis vaihdevuodet alkamassa...ap

Vierailija
6/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteessa, jossa ollaan tavallaan luovutettu. En enää pidä niin tarkkaa lukua, mikä kp on meneillään.

Vierailija
7/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta helpottaa kun saa pillittää... ap

Vierailija
8/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta ollaan yritetty reilu vuosi enemmän tai vähemmän tosissaan. kaksi edellistä saatu alkuun clomeilla ym. hormonihoidoilla. Esikoisen kohdalla kävi niin, että päätettiin pitää tauko hoidossa, niin eiköhän heti seuraavasta kierrosta tärpännyt... Toinen raskaus lähti sitten toisesta clomi-kierrosta. Nyt ollaan yritetty ihan luomuna, kun kuukautiskierto on ollut suht' säännöllinen (28-30vrk) ennen 35-40vrk.

Nyt eletään taas jännittäviä päiviä, kp on 28 ja jo viikon olen hytissyt kylmissäni, nenä on tukossa öisin, alavatsaa nippailee ym. Toivon todella että nämä olisivat raskausoireita eikä vain kuvitelmaa (ei olis ensimmäinen kerta kun kuvittelen raskauteni).

Helppohan se on sanoa, että lakatkaa ajattelemasta koko asiaa, niin johan tärppää. Mutta toivon todella, että teilläkin plussattaisiin pian. Itse jatkan vielä jännitystä muutaman päivän, vaikka mieli tekis jo testata...

Vierailija
9/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi kp 31 eli aika lähelle osui tuota normi kiertoa, mutta mä en saa mielestäni, että miksi vuoto on niin niukkaa...

Esikoista odottaessa oli kp 31 päivän rusehtavaa vuotoa ja seuraavana päivänä testasin plussaa ja vuoto loppuikin siihen.

Eilen tuli aivan tosi niukasti pyyhkiessä ruskeaa paperiin, eikä edes joka kerta ja punainen vuoto (ei siis vuoda, vaan tulee lähinnä paperiin pyyhkiessä) alkoi tänään iltapäivällä.

No kai se siitä runsastuu...?? Yleensä mulla alkaa menkat ihan runsaana heti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme