Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25-vuotias, ja neitsyt. Onkohan tämä

Vierailija
03.02.2006 |

kovinkin harvinaista nykyään? Tuntuu, että ainakin kaikki ystäväni ovat jo neitsyytensä menettäneet...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni neitsyys saman vuonna kun täytin 25v. Ja vielä eka kerta...

Mutta onhan meitäkin aika paljon jotka olemme vasta myöhemmin menettäneet neitsyytemme.

Vierailija
2/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte kakkonen ajatellu pitemmälle...tottahan se on eka kerta ku neitsyys menee...Mutta että mieluummin sen menetin vasta kun oli se vakikumppani ja avioliitto solmittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitseellisestikö olet tullut raskaaksi? :)

Vierailija
4/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kerkee vaikka ei aloitakkaan 14-vuotiaana asematunnelissa

Vierailija
5/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä jaksanut odottaa enää päivääkään =)

Teiltä yli 20-vuotiailta neitsyiltä haluaisinkin kysyä, että

harrastatteko miesten kanssa sitten mitään muuta? Esim. niin kuin

oraaliseksiä?

Vierailija
6/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 23-vuotias jo monta vuotta palstalla pyörinyt jolla ei ole vauvoja tulossa ainakaan vielä pariin vuoteen..

Vierailija
7/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti oli ollut aika hiljaista miesrintamalla(eikä se siitä hirveästi villiintynyt), mutta ekan kanssa seurustelin vuoden.

Vierailija
8/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna kenenkään sorkkia alapäätäni ennen hääyötä. Ja ei, sitä oikeaa ei ole vielä kohdalle sattunut. Ehdokkaita on kyllä ollut, mutta ovat tulleet ja menneet.

P.S Ehkä mulla on vauvakuume, kun täällä palstailen...vai voikohan sitäkään olla, jos on vielä neitsyt.../miettii/

Ja kiva huomata, etten ihan ainut laatuani sentään ole! =)

-ap-

Vierailija
9/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies tänä päivänä ilahtuu ja yllättyy positiivisesti, kun löytää jotain muutakin kuin loppuunrassattuja ja jokaiseen mahdolliseen kehon aukkoon höylättyjä naisia.

Miehet haluavat lastensa äidikse siistin ja fiksun naisen, jonka kanssa ei tarvi pelätä, että kovin moni tuntee pintaa syvemmältä ja tulee siitä mainitsemaan. Kuka nyt haluaisi jonkun toisen miehen panon kanssa vihille. Hyi *tana!

Vierailija
10/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aito ja alkuperäinen ap-

Vierailija
11/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itsekunnioitus ja itsetunto kohdallaan, ei tarvinut kenen tahansa kanssa alkaa jotta pääsisi eroon neitsyysrasitteestaan. En kokenut sitä rasitteeksi.

Vierailija:

Teiltä yli 20-vuotiailta neitsyiltä haluaisinkin kysyä, että

harrastatteko miesten kanssa sitten mitään muuta? Esim. niin kuin

oraaliseksiä?

Vierailija
12/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kerron, että olen neitsyt, ja haluan odottaa sitä oikeaa ja oikeaa hetkeä (hääyötä) niin ensin ovat kyllä innoissaan neitsyydestäni mutta kummasti kaikkoavat kun suostutteluista huolimatta en anna. Ja miksi pitäisi? Minusta on ihanan romanttinen ajatus säästää itsensä sille oikealle ja niin myös aion tehdä.

-ap-

Vierailija
13/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miehelleni ja vielä yli 10 vuoden yhdessä olon jälkeen olen tosi onnellinen, etten muiden kanssa ole ollutkaan. Vaikka joskus jotkut naiset tuntuvat halveksivan sitä. - yhden miehen nainen -

Vierailija
14/14 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tietoisen riskin! Älä sitten tule tänne valittamaan " miehelläni on prinssinakin kokoinen" TAI " mieheni tulee jo parin työnnön jälkeen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän