Kuinka vahingollista sikiölle on polttaa yksi tupakka päivässä?
En tahdo tästä yhdestä pääst eroon millään... :(
Kommentit (46)
nimittäin, tuohan on vain tapa eikä mitään fysiologista riippuvaisuutta, jos kuitenkin vuorokauden kaikki muut tunnit on ilman tupakkaa. Nimittäin, eihän yhdestä röökistä saatu nikotiini pysy veressä kuin pari-kolme tuntia.
nimittäin, tuohan on vain tapa eikä mitään fysiologista riippuvaisuutta, jos kuitenkin vuorokauden kaikki muut tunnit on ilman tupakkaa. Nimittäin, eihän yhdestä röökistä saatu nikotiini pysy veressä kuin pari-kolme tuntia.
riippuvuuden kuin heroiini.
Heroiiniinkaan kaikki ei jää koukkuun kuten ei nikotiiniinkaan, mutta toiset jää.
Itse YRITIN lopettaa kun plussasin, päivät meni hermoromahduksen partaalla, hikoilin, itkin ja raivosin.
Toisena päivänä makasin lattialla, tärisin ja itkin haluavani tupakan.
Soitin neuvolaan ja he sanoivat, että jos olet tuossa tilassa niin polta vaikka se yksi tupakka jos siitä on apua.
Loppuraskaus meni 1-3 tupakkaa päivässä.
En ole ylpeä, mutta parempaan en pystynyt.
Silloin en edes halunnut olla raskaana, mutta aborttiin en pystynyt ja hyvä niin :)
Varmaan älämölön nostasit jos joku tulis tupakka suussa katselemaan lastasi vaunussa ja puhaltelis savuja sinne.
Mun kummipoikani äiti poltti raskausaikana ja myös imetysaikana. Tulos: neuvolassa käskettiin lopettaa imetys saman tien, lapsella oli kovat nikotiiniriippuvuus ja - vieroitusoireet. Tärisi ihan välillä ja leuka väpätti, niin surkeaa katsottavaa. En tajua miten kukaan äiti voi tehdä lapselleen noin. Äidin pitäisi olla se ensisijainen tuki ja turva aina lapselle, häntä lapsi rakastaa synnyttyään yli kaiken ja häneen turvautuu. Myöhemmin kummipojallani todettiin adhd ja käytös- & keskittymishäiriöitä - nämä hyvin todennäköisesti tuon raskausajan polttamisen seuraksena tulleita.
kuin olla kokoajan hermona, pinna kireällä ja stressata, kun ei saa sitä päivittäistä tupakkaansa. Luulen nimittäin, että toi toka vaihtoehto olisi loppujenlopuksi sikiölle haitallisempi, jos kahdesta pahasta pitäisi valita.
Sisältää kymmeniä myrkkyjä ja raskasmetalleja.
Mikä sen parempaa kasvuainetta lapsellesi?
Yksi tupakka poistuu elimistöstäsi suurelta osin 2 tunnissa mutta lapsiveteen mennessä ja lapsessa käydessä se viipyy 12 tuntia. Tämän jälkeen poistuu.
Koko 12 tuntia lapsesi ui tässä paskasessa nesteessä. Jos poltat uuden tupakan, sitä enempi lapsivedessä on raskasmetallia ja muuta ihanaa.
Kyllä siitä yhdestäkin pitää päästä eroon.
T. vierestä seurannut kun yksi teiniäiti ihmetteli miksi lapsi huutaa synnyttyään eikä rauhotu mihinkään.
* Lapsi saa vierotusaineita siinä missä sinäkin jos lapsellesi tarjoat tupakkaa. Tee paha itsellesi, älä lapsellesi.
Mun kummipoikani äiti poltti raskausaikana ja myös imetysaikana. Tulos: neuvolassa käskettiin lopettaa imetys saman tien, lapsella oli kovat nikotiiniriippuvuus ja - vieroitusoireet. Tärisi ihan välillä ja leuka väpätti, niin surkeaa katsottavaa. En tajua miten kukaan äiti voi tehdä lapselleen noin. Äidin pitäisi olla se ensisijainen tuki ja turva aina lapselle, häntä lapsi rakastaa synnyttyään yli kaiken ja häneen turvautuu. Myöhemmin kummipojallani todettiin adhd ja käytös- & keskittymishäiriöitä - nämä hyvin todennäköisesti tuon raskausajan polttamisen seuraksena tulleita.
Tottahan tuo on mitä kirjoitit, mutta kyllä lapsen nikotiiniriippuvaisuuteen tarvitaan paljon rankempaa ja säännöllisempää tupakan kiskomista.
Enempi nikotiinia ja muita myrkkyjä kuin toi ap sai jo vaikka baarityöntekijä, joka joutui passiivisesti polttamaan työaikanaan,
ennenkuin tämä nykyinen tupakkalaki astui voimaan.
EI MUUTEN OLE!
Että ottaa tälläset vammautuneet pattiin jotka näkee sikiön myrkyttämisen parempana kuin potea itse oireista!!
Ihmiseltä kuolee kumppani, ollaan ties miten sairaita ihmisiä ja silti se kaikki henkinen rasitus ja stressi ON suurempi kuin se ettei joku saa röökiä. Mene itseesi. Pakkohoitoon vaan jos ei voi olla ilman tupakkaa!
12
Sisältää kymmeniä myrkkyjä ja raskasmetalleja.
Mikä sen parempaa kasvuainetta lapsellesi?Yksi tupakka poistuu elimistöstäsi suurelta osin 2 tunnissa mutta lapsiveteen mennessä ja lapsessa käydessä se viipyy 12 tuntia. Tämän jälkeen poistuu.
Koko 12 tuntia lapsesi ui tässä paskasessa nesteessä. Jos poltat uuden tupakan, sitä enempi lapsivedessä on raskasmetallia ja muuta ihanaa.Kyllä siitä yhdestäkin pitää päästä eroon.
T. vierestä seurannut kun yksi teiniäiti ihmetteli miksi lapsi huutaa synnyttyään eikä rauhotu mihinkään.
* Lapsi saa vierotusaineita siinä missä sinäkin jos lapsellesi tarjoat tupakkaa. Tee paha itsellesi, älä lapsellesi.
Joten hiukan nyt malttia siihen kirjoitteluun
Baarityöntekijän ei tartte olla työssä jossa ei pääse savusta pois.
Näitä tälläsiä ihmisiä varten on ihan omat saikut, joilla työ saattaa olla sikiölle vaarallista.
Baarityöntekijän ei tartte olla työssä jossa ei pääse savusta pois.
Näitä tälläsiä ihmisiä varten on ihan omat saikut, joilla työ saattaa olla sikiölle vaarallista.
Ei jumalauta!
Kyllä olet seko. Ihanko oikeasti tollasta paskaa uskot? Mikä sinun on?
T. 12. Ei mitään MALTTIA tarvita kun kyseessä on lapsen systemaattinen altistaminen myrkyille, pakkohoitoa tarvitset.
On muuten ollut jo miten monia vuosia laissa!
Ei jumalauta!
Kyllä olet seko. Ihanko oikeasti tollasta paskaa uskot? Mikä sinun on?
T. 12. Ei mitään MALTTIA tarvita kun kyseessä on lapsen systemaattinen altistaminen myrkyille, pakkohoitoa tarvitset.
Ja mistä tiedät että poltanko/olenko itse polttanut?
On muuten ollut jo miten monia vuosia laissa!
Itse kipuilin saman asian kanssa, kun odotin esikoista. Ei vaan tahdonvoima riittänyt lopettamiseen. Ja ihan täyspäinen terve eskarilainen siitä on tullut.
Parempihan se lapselle olisi, jos et sitä yhtäkään polttaisi. mietippä, polttaisitko autossa matkalla kotiin laitokselta sen pienen vauvan kanssa? en minäkään.
Mutta.
Polta se yksi päivässä. ole poltamatta, jos haluat suojella lastasi ylimääräisiltä myrkyiltä.
Mulle sanottiin neuvolasta että 3 savuketta on raja. Mutta älä mua usko, vaan kysy itse asiantuntijoilta. Itse näin jälikäteen ajateltuna en olisi polttanut joten jos vain pystyt lopettamaan niin lopeta. polta ensin vaikka joka toinen päivä jne. Kysy myös voitko käyttää nikotiinikorvaushoitoa.