Olen eestiläinen
Vihaako kuka minua täällä? Minulla on iso ystävä(tuttavapiiri) täällä Suomessa. Kukaan ei ole tullut sanomaan, että vihaisi minua.
Mutta täällä, kun ollaan anonyymejä, ehkä täältä löytyy sitten joku, joka vihaa minua. siis juuri siistä syystä, että satun olemaan eestiläinen.
Kommentit (24)
Vierailija:
Minua harmittaa kaikissa ulkomaalaisissa, jos he ovat terveydenhoidon tai vanhustenhoidon palveluksessa, koska näissä ammateissa on erityisen tärkeää tuntea täysin suomalainen kulttuuri ja osata täydellisesti kieli.
Olisko parempi, ettei pestiä olisi KUKAAN paikkaamassa? Kaikkihan me tiedämme, ettei suomalaisia hoiva-alan työntekijöitä liiemmin makoile kortistossa, vaan alalle otetaan kaikki duuniin!
sen olen kuullut, että virolaiset lääkärit voivat töksäyttää asiat aika suoraan, mikä ei aina asiakasta/potilasta miellytä. Mutta niin tekevät suomalaisetkin ;) heillä vaan asia selitetään niin, että he ovat mulkkuja. Jos virolainen on suorasukainen, se selitetään niin, että se johtuu virolaisuudesta ;)
Mut se oli muutenkin tosi veemäinen akka..
jaahas..taitaa olla sitten ammatinvaihto edessä :)
Mihin mun sitten kannattaisi mennä opiskelemaan?
Mutta kyllähän työhön pääsyvaatimukset ovat ne ihmiset täyttäneet, jotka ovat päässeet sinne töihin..eikö?
Se on sitten työnantajan vika, jos ei ole käsittänyt vaatia sellaista..eikö?
terv. yks virolainen nainen :)