voi tiskirätin laittaa tosiaan tiskikoneeseen turvallisesti
Kommentit (13)
Itse heitän kylmästi menemään kun rätti on aikansa palvellut. Ei ne Wettex, Chifonet tmv:t niin paljoa maksa, että alkaisin pesemään tiskirättejä! Joo okei tiedän, samallahan ne rätit menee kun muukin pyykki, mutta silti!
No mä ainakin laitan tiskikoneeseen vaan astioita, ei kyllä tulis mieleen jotain rättiä sinne laittaa.
Kestävät hyvin pesua. En tee sitä nuukuuttani, vaan periaatteesta. Vastusta kertakäyttökulttuuria.
Mielellään isohko kattila ja vettä vain sen verran, että rätti on veden peitossa. Kiehuessa pesuainevesi tulee helposti yli kattilan. Näin ainakin minä saan nopeasti rätistä hajut ja bakteerit pois.
Siitä siivousohjelmasta sain vinkin viime syksynä.
mutta rätit 60 asteessa pesukoneessa. Eihän ne astianpesukoneessa pysyisi paikallaan, vaan saattaisivat joutua liian kuumaan paikkaan.
Luulin ensin, että tämä on joku ihan vitsiviesti ;=)
Jos itse pesisin rätin, tekisin sen pyykkikoneessa.
Semmoisia mitä on esim. äitiyspakkauksessa?
Enkä kyllä sitä chifonetia pesisi, mutta wettexin pesen tiskikoneessa.
Tiskirätit ja lasten ruokaliinat pyykkikoneeseen.
Itse en kyllä yleensä pese tiskirättejä vaan käytän ne sitten vaikka vessan pesuun sen jälkeen kun ovat palvelleet ensin keittiössä.
miksi tuleee mieleen laittaa kuitukangasta tiskikoneeseen?? Eikä järki sano, että tekstiilit pestään pesukoneessa, ei tiskikoneessa! Hyvin puhdistuu pesukoneessa tavallisetkin rätit, eivät ehkä montaa pesua kestä. Suosittelen hankkimaan mikrokuituliinoja, niitä voi pestä 90 asteessa ja käyttöikä mahtava. Esim. Clas Åhlsonlta saa edullisesti.
Mikä syttymisvaara?
Miksi joku laittaisi tiskikoneeseen?
Eikö pyykinpesukone olisi luontevampi?