Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lahjoittaa kirjat/lelut Tre seudulla?

03.02.2006 |

Hei,

siivoilin lasten huoneita ja nyt olisi pikkuautoja, pehmoleluja, kirjoja jonkin verran lahjoitettavaksi. Koska meillä ei niille enää ole käyttöä, haluaisin niiden ilahduttavan vielä jonkun muun pienen lapsen leikkejä. Mihin voisi tällaiset tavarat viedä Tampereen seudulla? esim. vähävaraisten perheiden lapsille?

Kiitos avusta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähistöltänne löytyy varmasti päiväkoti. Niillä on kauhea tarve juuri mainitsemistasi tavaroista,kun määrärahat on nykyisin niin pienet.

Tampereella on myös lasten sairaala,sinne voi myös lahjoittaa tavaraa. Ottavat varmasti mielellään vastaan lahjoituksia.

Vierailija
2/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt leluja paikalliseet sosiaalitoimeen ja ovat sieltä antaneet tarvitseville. Kaikki eivät (siis sos.työntekijät) ota leluja annettavaksi.

Neuvolaan voi leluja tarjota tai avoimeen päiväkotiin tai perhekahvilaan.

Itselläni on pari nuorta lapsiperhettä, joille lahjoitamme vaatteita ja leluja. Olen myös yhden nuoren äidin tukihenkilö ja hänellä on pieni lapsi (7kk). Jos haluat lahjoittaa suoraan perheelle niin ota yhteyttä: nonniska@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot löytynee Taysin kotisivuilta tai sitten pirkanmaan sairaanhoitopiiri