Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joukkoraiskattu tyttö joutuu itse syytteeseen!

Vierailija
19.11.2010 |

"Etelä-Afrikassa raiskatuksi joutunutta 15-vuotiasta tyttöä syytetään seksin harrastamisesta alaikäisenä.

Kaksi 14-16-vuotiasta poikaa raiskasi tytön Johannesburgin lähistöllä sijaitsevassa koulussa aiemmin tässä kuussa. BBC:n mukaan raiskaus tapahtui muiden oppilaiden edessä, jotka kuvasivat järkyttävän teon kännykkäkameroillaan. Tytön uskotaan olleen huumattuna raiskaushetkellä.

Syyttäjä luopui kuitenkin raiskaussyytteistä todisteiden puutteen vuoksi.

Tapauksen käsittely ei kuitenkaan ole päättynyt, vaan nyt myös tyttöä epäillään seksuaalirikoksesta. Kaikkia kolmea epäillään seksin harrastamisesta alaikäisenä.

Useat kansalaisjärjestöt ovat raivoissaan tytön kohtalosta. Järjestöjen mukaan tapauksen käsittely lähettää hirvittävän viestin muillekin raiskauksen uhreiksi joutuneille.

Etelä-Afrikan raiskaustilastot ovat yhdet maailman synkimmistä. Maassa raiskataan nainen joka 17. sekunti".

IL

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sama Suomeen.

Vierailija
22/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jospa tyttö ei laita hanttiin, niin miten todistaa raiskaus"

onko tyttö tolkuissaan vai ei. Ja ihan yleensä, kuinka moni 15-vuotias tyttö haluaa muuten vaan tulla kuvatuksi usean pojan kanssa sekstailusta? Ja että se video vielä levitetään sinne tänne?

Raiskaus ei ole sekstailua haloo

Yhdyntä päihtyneenä ei tee siitä rais kausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jossa tyttö raiskataan toisten edessä ja toiset vielä kuvaavat tätä "huvittavaa ja jännittävää" tapahtumaa?

Mä oksennan. Tyttöparka!

No tuota... Suomessa.

Täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja rais kasi sen. Kyllä, rai skasi, sillä edes selvinpäin täysikäinen ei voi saada suostumusta 14-vuotiaalta.

Naiselle kerrottiin toisten toimesta pojan ikä. Naisen vastaus "ihan vit un sama"

Pojan kaverit kuvasivat tilannetta (ainakin kahta yhdyntää). Videoita käytettiin todisteena oikeudessa.

Oikeuslaitos (suomessa): EI RIKOSTA

Eri asia kun tekijänä on nainen

Vierailija
24/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari kk sitten todella humalassa. Taksikuski ajoi yht'äkkiä parkkipaikalle. Oli yö, eikä siellä ollut muita autoja. Luulin, että auto meni rikki. Salamannopeasti hän oli takapenkillä, ja veti housuni alas. Jähmetyin, enkä osannut vastustella. Olin niin humalassa, ja se oli niin yllättävää. Pahinta se, ettei hän käyttänyt ehkäisyä. En olisi ikinä uskonut, että minulle käy näin. Olin viikon ihan lamaantunut ja poissa tolaltani järkytyksestä. Soitin 3 kertaa raiskauksen uhreille tarkoitettuun tukikeskukseen. Siellä oltiin todella ystävällisiä. En vienyt asiaa eteenpäin, koska olisin oikeudessa joutunut näkemään raiskaajan. Ehkä olisin joutunut vuosia pelkäämään häntä, eikä minua olisi edes uskottu. Ei hänelle tästä paljon iloa ollut. Minä sen sijaan en toivu tästä ikinä. En tiedä, pystynkö enää koskaan seksiin kenenkään kanssa. Uskon että meitä on paljon, jotka vaan vaikenemme. En ole edes kenellekään läheiselle kehdannut kertoa tästä.

Vierailija
25/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari kk sitten todella humalassa. Taksikuski ajoi yht'äkkiä parkkipaikalle. Oli yö, eikä siellä ollut muita autoja. Luulin, että auto meni rikki. Salamannopeasti hän oli takapenkillä, ja veti housuni alas. Jähmetyin, enkä osannut vastustella. Olin niin humalassa, ja se oli niin yllättävää. Pahinta se, ettei hän käyttänyt ehkäisyä. En olisi ikinä uskonut, että minulle käy näin. Olin viikon ihan lamaantunut ja poissa tolaltani järkytyksestä. Soitin 3 kertaa raiskauksen uhreille tarkoitettuun tukikeskukseen. Siellä oltiin todella ystävällisiä. En vienyt asiaa eteenpäin, koska olisin oikeudessa joutunut näkemään raiskaajan. Ehkä olisin joutunut vuosia pelkäämään häntä, eikä minua olisi edes uskottu. Ei hänelle tästä paljon iloa ollut. Minä sen sijaan en toivu tästä ikinä. En tiedä, pystynkö enää koskaan seksiin kenenkään kanssa. Uskon että meitä on paljon, jotka vaan vaikenemme. En ole edes kenellekään läheiselle kehdannut kertoa tästä.

Koskettelen itseäni kun luen tätä

Vierailija
26/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Mikä sinä olet kyseenalaistamaan lakeja tai maalittamaan oikeuslaitosta?

Vierailija
27/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kysykääpä tekoälyltä, että kuinka hyvä maa Etelä-Afrikka on sen jälkeen ollut kun valkoiset tapettiin ja karkoitettiin. Kehuu, että kuinka siellä on niin onnellista ja hyvät ihmisoikeudet verrattuna ns valkoiseen aikaan xD

Todellisuudessa Maanosan vaurain maa on köyhtynyt radikaalisti, infra on rappeutunut ja teolliset työpaikat ovat hävinneet sijoittajien paon myötä ja nykyään elinkeino on sitä perus afrikkalaista, että myydään banaaneja torilla. Mustan väestön tulotasokin oli keskimäärin moninkertainen muuhun Afrikkaan verrattuna vielä joitakin vuosikymmeniä sitten. Nyt jäljellä on lähinnä köyhyys ja rikollisuus.

Eli vasemmistolainen unelma on taas toteutunut 

Niin?

Heillä on oikeus elää omien tapojensa mukaisesti. 

Ei länsimainen tapa ole se ainoa oikea, varsinkin länsimaiset moraalikäsitykset ovat kovin valkoista miestä suosivia.

Vierailija
28/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pojan tekemä raiskaus ei vielä ehkä täytä "joukkoraiskauksen" kriteerejä. Enemmän yritystä.

Voithan sä olla vapaaehtoinen.

Otat väkisin joka reikään, joka suunnasta.

Katotaan uudestaan sitten mitä mieltä olet asiasta.

Vierailija
29/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jospa tyttö ei laita hanttiin, niin miten todistaa raiskaus"

onko tyttö tolkuissaan vai ei. Ja ihan yleensä, kuinka moni 15-vuotias tyttö haluaa muuten vaan tulla kuvatuksi usean pojan kanssa sekstailusta? Ja että se video vielä levitetään sinne tänne?

Raiskaus ei ole sekstailua haloo

Yhdyntä päihtyneenä ei tee siitä rais kausta.

Väkisin makaaminen värittyneen toimesta ei tee siitä sekstailua 

Mistä tiedät että se tapahtui "väkisin"

Vierailija
30/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhri on nyt kolmikyppinen, miten mahtaa mennä?

Vierailija
31/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen on ristiriitainen.

Siinä puhutaan rais kauksesta ja tyttöä väitetään uhriksi. Oikeuslaitos kuitenkin totesi ettei rais kausta ole tapahtunut.

Eikös käytäntö ole "syytön kunnes toisin todistetaan" ? Nyt asenne on "syyllinen koska mies"

Vierailija
32/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen on ristiriitainen.

Siinä puhutaan rais kauksesta ja tyttöä väitetään uhriksi. Oikeuslaitos kuitenkin totesi ettei rais kausta ole tapahtunut.

Eikös käytäntö ole "syytön kunnes toisin todistetaan" ? Nyt asenne on "syyllinen koska mies"

Mies on aina syyllinen

Vierailija
33/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jossa tyttö raiskataan toisten edessä ja toiset vielä kuvaavat tätä "huvittavaa ja jännittävää" tapahtumaa?

Mä oksennan. Tyttöparka!

No tuota... Suomessa.

Täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja rais kasi sen. Kyllä, rai skasi, sillä edes selvinpäin täysikäinen ei voi saada suostumusta 14-vuotiaalta.

Naiselle kerrottiin toisten toimesta pojan ikä. Naisen vastaus "ihan vit un sama"

Pojan kaverit kuvasivat tilannetta (ainakin kahta yhdyntää). Videoita käytettiin todisteena oikeudessa.

Oikeuslaitos (suomessa): EI RIKOSTA

Eri asia kun tekijänä on nainen

Näin se varmasti on. Alaikäisen kanssa on aina laitonta ja väärin, se on tosiasia. Mutta aivan yhtä tosiasia on se että moni 14v poika olisi ikionnellinen jos tulisi "hyväksikäytetyksi" aikuisen naisen toimesta. 

Vierailija
34/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus oli kuvattu ilmeisesti useammalla puhelimella, mutta ei ole todisteita?!? Mitä v*ttua minä juuri luin???

Ei mitään uutta. Netti on itseasiassa täynnä raiskaus videoita, ja ihan kaikkien saatavilla. Aika usein uhrina on sammunut valkoinen nainen jossain asunnossa. Ei tarvitse mitään erikoisosaamista löytää videot.

Vierailija
35/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui siis koulussa muiden oppilaiden edessä? Mitä ihmettä!?

Vierailija
36/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tähän että kuljettaja oli perussuomalaisten valtuutettu

Vierailija
37/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
38/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun kolme miestä harrasti seksiä 17-vuotiaan tytön kanssa puskassa ja jätti tytön sinne sammuneena. Helsingin käräjäoikeudessa kolme tuomaria, joista kaksi naista, antoi päätöksen, että tyttö oli itse aloitteellinen ja vastuullinen.

Tapauksesta on videokuvaa. Tyttö oli aloitteellinen. 

Vierailija
39/39 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun kolme miestä harrasti seksiä 17-vuotiaan tytön kanssa puskassa ja jätti tytön sinne sammuneena. Helsingin käräjäoikeudessa kolme tuomaria, joista kaksi naista, antoi päätöksen, että tyttö oli itse aloitteellinen ja vastuullinen.

Olivat ukrainalaismiehiä!