Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdettekö mukaan?

02.02.2006 |

Törmäsin surffaillessani tälläiseen linkkiin..

http://www.fitcount.com/

Perustettaisko sinne oma ryhmä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustin! Vaakaa en omista, eli painonseuranta on hieman hankalaa, mutta tarkoitus on kyllä sellainen hankkia -entinen sanoi itsensä irti jo kaksi vuotta sitten... Laihdutus on alkanut tämän vuoden alusta, vielä ei liene mitään kummempaa tapahtunut. :) Mutta mä voisin alkaa sulle kaveriks. Kerran imurointikin löytyy listalta...

Vierailija
2/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän on kevyt leikkiminen...? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekistöröity on! Mikäs ois ryhmän nimi? =)

(kai sinne sai valita oman nimen ryhmälle..)

Vierailija
4/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskös nimeksi Painottomat? :) Siis jotain lyhyttä ja ytimekästähän sen pitäis olla. Perustanko sellaisen, Miitu? Vai oisko vielä ehdotuksia?

Vierailija
5/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tässä välillä perustamassa sen ryhmän, siis olettaen että niille kelpaa se, etten tiedä ketä siihen tulee liittymään. Ja se ryhmä kai näkyy vasta ensi maanantaina, kun uudet ryhmät lisätään aina viikonloppuisin. Ja siis nimellä Painottomat, sinne vaan listaan nimiä!

Vierailija
6/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksistaanko me sit ollaanki?=)

Olitko siis lisänny mut siihen painottomiin? Nimi sopii kyllä mulle mainiosti..=)

Vierailija
7/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mitään - jos joku muukin on kiinnostunut niin ensi viikosta alkaen voi ilmoittautua ryhmään nimeltä Painottomat osoitteessa www.fitcount.com . Perustin ryhmän, ja ilmoitin siinä samalla sun nimimerkin jota täällä käytät, jos nyt olet samaa käyttänyt siellä Fitcountissa. Tosi hyvin näkee kalorit siellä! Siis ne kulutetut, vaikka tietysti ne on vaan vähän suuntaa-antavia. Jos ihmettelet miten mä leikin ja imuroin joka päivä noin paljon, niin selitys on että käyn siivoamassa meidän kyläkauppaa 4 iltana viikossa, ja lasken sen tiskaamisen ja rätillä jynssäämisen keskitason leikkimiseksi ja moppaaminen on sitten imurointia.... Kun ei noita löydy listalta. Mun tiedoissa ryhmän nimi näkyi jo, käypä tarkistamassa omasi! Siinä on semmoinen sanaleikki että kun ollaan päästy asiassamme eteenpäin olo tuntuu lähes painottomalta kun kevenee! Mun vaaka näytti jo 3 kg vähemmän kuin tammikuun alussa. Lycka till! :)

Vierailija
8/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samalla nikillä mä siellä oon..

On kyllä tosiaan kiva nähä, miten paljon kaloreita kuluttaa, ja sit tuntuu et on mukavaa liikkua, kun sen voi tuonne merkitä..=)

Tulkaas tosiaan vaan ihmiset mukaan tonne!=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän