Alkuraskauden ultra Turun ja Salon seudulla
Hei! Osaakos joku neuvoa mihin kannattaisi mennä alkuraskauden ultraan Turun tai Salon seudulla? Jussi Savonlahdelle menisin, mutta on lomalla juuri "kriittiset viikot" ;-). Mitähän sellainen lysti maksaa?
Kommentit (6)
on poissa (ilmeisesti lomailee tai jotain), niin suosittelen minäkin Medisonaria. Hintaa en tiedä, mutta sehän selviää soittamalla.
Itse "joudun" np-ultraan TYKSin äitiyspolille, koska J.S. ei ole töissä ns "kriittisillä viikoilla"....
Heips,
ketä lääkäriä suosittelette tuolta medisonarilta?
Moiks,
Olen käynyt varmaan jokaisella eri ultraavalla lääkärillä Medisonarissa ja olen pitänyt kaikista! Alkuraskauden ultria tekevät lääkärit ovat siellä kyllä erittäin päteviä ja osaavat asiansa. Alkuraskauden ultrista jää maksettavaa n. 100 euroa itselle. Mulla nyt siis neljäs vekara tulossa ja kaikkien kanssa olen Medisonaria käyttänyt. Osan maksanut itse ja osan meidän kunta on maksanut kun ostavat Medisonarista raskauden aikana tehtävät ultrat. Ensi viikolla olen sinne meossa keskiraskauden ultraan.
Itsekin olen jo päätynyt tuohon Medisonariin. Taitanee olla melko sama kelle siellä ajan saa.
Tuo Jussi Savonlahti on kyllä tosiaan ihan ykköslääkäri. Kävin hänellä jo kun vasta suunnittelimme tätä raskautta ja sain häneltä varmasti enemmän tietoa ja tukea kuin kaikilta edellisiltä gyneiltä yhteensä.
Asiallinen, mukava ja rohkaiseva.
Komppaan edellisiä vastaajia ja suosittelen lämpimästi Medisonaria.
Käsittääkseni kaukki lääkärit ovat siellä tosi ammattitaitoisia, mutta voin erityisesti suositella Pertti Paloa. Hänellä on asiantuntemuksen lisäksi ihmissuhdetaidot kohdallaan.
Heippa,
Itse en käynyt alkuraskauden ultrassa, mutta olimme 4D:ssä Jussi Savonlahdella :) Jos et hänelle pääse, niin sitten suosittelen Medisonaria Turussa www.medisonar.fi