Jos raskaaksi tulo 1. kerralla kesti,miten 2. kertaa?
Esikoista, joka on nyt 7kk, tehtiin reilu 1½ vuotta lopulta Terolutien ja Clomifenin avulla. Mietin, että mites muilla. Onkos seuraava tullut helpommin? Tosin eihän tuo 1½ vuottakaan loppujen lopuksi NIIN pitkä aika ollut...
Jos joku muistaa aiemman viestiketjun, jossa parjasin miestäni. Ollaan aikapaljon saatu puhuttua ja asiat on jo vähän paremmalla tolalla... Ei siis olla vielä vauvanyritystä aloittamassa - ei todellakaan. Mielenkiinnosta vain kyselen.
Kommentit (4)
ja kakkonen ja kolmonen ovat saaneet alkunsa heti kun annettiin mahdolisuus. että näinkin voi käydä =)
......ja toinen sai alkunsa heti eka yrittämällä!!! Olin hieman yllättynyt, koska olin varautunut useamman kuukauden yrittämiseen!!!
Kakkonen sai alkunsa 2 menkkojen jälkeen
Kolmonen sai alkunsa suunnilleen niin, että mieheni vain konttasi ylitseni! ;0)
Olen joskus kuullut sanonnan että kun on kerran jo tullut raskaaksi, hanat aukeaa ja tulee helpommin uudestaan raskaaksi...samaa mieltä ovat useat ystävänikin joilla on jo monta lasta.
Varmasti on kyllä niitäkin jotka joutuvat hieman odottamaan, heille kaikille paljon onnea ja toivotaan että pian tärppäisi!
Eli ei käytetty ehkäisyä ja pari vuotta kesti pillereiden lopettamisesta raskaaksi tuloon. Mitään hoitoja tai muuta ei käytetty eikä bongailtu oviksia.
Toinen sitten päätti tulla kun ekan jälkeen oli kuukautiset tulleet 2 kertaa. Ja tää toinen onkin yllärivauva, et toinen kai voi tulla helpostikin... Ikäeroksi lapsille tulee 1v10kk