Ärsyttää joskus ja tekis mieli pettää...
tota aviomiestä. Ollaan oltu ikuisuuksia yhdessä. Seksi ei ole koskaan ollut mun miehelle tärkeetä, kylläkin hyvää silloin kun saan sen sitä harrastamaan. Ollaan molemmat sen tyyppisiä, että olis helppo saada seksiä muualtakin, eli ulkonäkö viehättää toisiamme ja ympäristöäkin.
Mies on kuitenkin tosi erilainen kun päältä näyttää. Kerto just muutama viikko sitten miten oli ahdistuksissaan joutunut vaihtamaan kahvipaikkaa, kun oli työreissullakin joutunut ahdistelluksi ihan huoltiksen kahviossa. Hän siis oikeesti ahdistuu tollasista asioista, eikä ole imarreltu. Näyttää kuitenkin siltä, että saa naiset kuolaamaan perään ruokakaupassakin.
Alan itse kuitenkin olemaan tosi kyllästynyt. Arki sujuu, ja muut asiat kunnossa, mutten jaksais enää kinua tota seksiä.
Nyt oon muutaman kerran törmännyt yhteen työtuttuun. Tää mies on mun tyyppinen ja ollaan aina jotenkin hakeuduttu toisten seuraan koulutuksissa ym. Joten mulla ei oo epäilystäkään, etteikö tunne oo samansuuntainen. Ollaan molemmat perheellisä ym.
Oon huomannut, että ajattelen häntä usein sillälailla, ja alkanut miettiä, että mitä oikeestaan itse ajattelen pettämisestä ja olisinko valmis siihen.
Mun mies ei koskaan vois antaa sellasta anteeksi, jos jotain sellasta tekisin, mut nyt kuitenkin tekis aina vaan enempi mieli...
Kommentit (11)
kyllä naisetkin voi turhautua tosi pahasti jos ei koskaan saa. Ja jos pitää olla uskollinen niin ei koskaan tulekaan saamaan... loppuikä ilman seksiä? Sitä minäkin täällä mietin.
Rakastaja ei vaihtoehtona kuulosta ollenkaan pahalta. Siitä vain ei sitten saisi jäädä kiinni.
Ennemmin itse lähtisin keskustelemaan asiat halki kun erttä menisin ja pettäisin heti ja suunilleen pilaisin ihan kaiken.Siitä sitä sitten oliski selittelemistä kaikkialle miksi ja miksi.Ja jos kunnon mies niin pidä hyvänen aika kiinni ja hoida suhdetta kaikin mahdollisin keinoin...Harvinaista näin päin ei toki outoa mutta jos itse naisena joudut kerjääjäksi...Ei muuta kun kunnon keskustelut päälle ja miettikää yhdessä mikä mättää...ja onko miehesi tyytyväinen siihen mitä koette yhdessä jna...kaipaako hän kenties vaihtelua tai jotain muuta muutosta asiaan.Tsemppiä!!
Saa puhua päänsä punaiseksi eikä se siitä kummene. Ja mieheltä kun kysyy " mikä sulla on" niin vastaus on suunnilleen " ei mikään" . Kyllä yhdeksän kymmenestä miehestä alkaa hoitaa parisuhdetta vasta kun vaimo on laukkujen kanssa ovella.
No olisihan sekin vaihtoehto. Saisi sitä toista miestä sitten luvan kanssa. Ei tuo selibaattikaan enää kolmen vuoden jälkeen oikein enää houkuttelisi.
3
mutta mun miehelle seksi ei vaan oo niin tärkeetä. Se ei itsekään tiedä, miksei koskaan tee aloitetta. Sen veli ja isä on ihan samanlaisia, vaikka koko porukka on sen laatusia, että melkein kuola valuu kun kattelee. Ne sukulaiset on kai vaan sitten saanut hyvät vaimot, jotka on tyytyväisiä ettei tartte niin usein.
Mulle Dildo ei korvaa miestä. Tyytydytän jo nyt itseni useamman kerran viikossa. Terv. ap
rupea piristymään, niin enpä yhtään tuomitsisi sinua, jos kaikessa hiljaisuudessa käyt vieraissa. Itse olin pitkässä suhteessa, jossa miehellä oli välillä parin kuukauden " matalakausia" . Ne oli kyllä todella vaikea kestää...
Anna palaa vaan ja vapauta nyt ihmeessä miehesi markkinoille josta varmaan hänkin löytäisi paremman vaimon ja uuden äidin lapsillenne!!
siis te, joiden mies on se aloitteellinen ja kiinnostunut. Myös täällä eräs, jonka miestä ei kiinnosta seksin ja perhe-elämän yhdistäminen. Ja ei: se ei johdu vaimon vastenmielisyydestä, epäseksikkyydestä tms. Eikä tämä taida puhumalla parantua. Kyllä turhauttaa, kun kotona ei olla kiinnostuneita, mutta joskus harvoin kun ulkona käyn niin miehet suorastaan juoksevat perässä. Ei ole niin helppo pysyä kovana, kun hellyyden kaipuu on kuitenkin ihmisellä suuri. Mutta uskollisena olen pysynyt. ainakin toistaiseksi. Muuten mieheni siis mitä mukavin, fiksuin ja avuliain tyyppi. Myös komea, siisti ja hyvin pukeutuva. Ja mitä parhain isä.
Aviomiehesi kunnollinen ja fiksu kaikin puolin? Silloin sanon, että sulaa hulluutta ajatellakin tuollaista! Fiksut, kunnon miehet on kuule harvassa! Moni vaihtais sun kanssa mielellään...