Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas taas riita äidin kanssa...

Vierailija
02.02.2006 |

Eli opiskelen ja olen samaan aikaan kotona lasten kanssa. Nyt siis olen alkanut etsiä töitä ja äidin mielestä ei kannata. Sanoin että kyllä kai täytyy alkaa töitä hakeen hyvissä ajoin ennen hoitovapaan päättymistä kun sitten ei enää saa mistään rahaa. No ei kuulemma tarvitse. Vanhemmillani oli sellainen näkemys että koulun käynti on turhaa kun olin nuorempi ja jotenkin tyhmyyksissäni en aikanaan käynyt koulua. Nyt 28v. ja koulu kesken. Tietenkin tämä on myös omaa syytä. No sanoin että oisitte tukeneet mun koulunkäyntiä aikaisemmin niin ei ois tätä tilannetta, niin äiti alkoi haukkua mua saatanan hulluks ja ei ole kuulemma mun vaikeudet sen syytä... No en mä sitä nyt tarkoittanutkaan syytellä sillä, mutta onhan se vähän niinkin että jos kotoa kannustetaan opiskeluun ym. niin se tukee omia päätöksiä. Tiedän kyllä että vastuu omasta elämästä on itse jokaisella...No ompahan taas aika paha mieli enkä tiedä mitä pitäis tehdä....Piti vaan purkaa jonnekin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuu sua saatanan hulluksi? :O

Vierailija
2/2 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta sinä niistä hankit itsellesi ressiä. Sinä elät nyt aikuisena omaa elämääsi. Hae ihmeessä töitä jos siltä tuntuu. Ainahan voit ne lopettaa jos käy ylivoimaiseksi.

Äitisi ei siis ollut kannustava kun nuorena olisi ollut opintojen aika? Eikä ole nytkään kannustava kun meinaisit töitä hakea? Et sinä fiksu aikuinen mitään äidin kannustuksia enää tarvitse. Mene elämässäsi eteenpäin ja näytä sille mistä " kana pissii" , eli että osaat tehdä omia päätöksiä ja menestyä elämässä. Hän ei mitä ilmeisimmin ole edennyt kovinkaan pitkälle, kun noin katkeralta vaikuttaa.

Muista olla itse kannustava äiti, vaikka itse olet saanut kaikkea muuta osaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä