Ystävämme kommentti meidän hääuutisiin :((((
Kerroimme menevämme syksyllä naimisiin, mihin ystävämme sanoi, että ei sitä välttämättä naimisiin tarvi mennä sitoakseen itsensä toiseen. Enemmänkin on sidottu toiseen yhteisellä asuntolainalla kuulemma.
Ai jaha, kiitos vaan onnitteluista.
Kommentit (16)
Vierailija:
Ei vielä tänä päivänäkään ole onnitellut..Jätän omaan arvoonsa tuollaiset!!!
Yhtä turhan kanssa... Mitä se paperilappu muuttaa. Vaikeampaa vaan erota.
yleensä sivistyneet ihmiset ovat sentään iloisia kuullessaan tuollaisia uutisia. ap
" No se on sitten se viimeinen virhe..."
Kuuluu tyyliinsa, ei pahoittanut mieltani, vaan huvitti.
Me taas menimme salaa kaikilta naimisiin maistraatissa, ja kun ilmoitin siitä " ystävälleni" hän suuttui, koska menimme naimisiin ennen häntä..hänen häänsä olivat seuraavana viikonloppuna. Haukkui sitten sulhasensa kanssa meidät niin täysin, että jätimme häihin menemättä, eikä mitään yhteyttä ole sen jälkeen pidetty..
kun ei ole mitään onnittelun aihetta. Kaikilla tuntemillani on mennyt huonommin, tuli sit lapsia tai ei. Parin vuoden jälkeen ollaan sit yhdessä tai ei, ni mitä siinä on oikeesti onnittelemista.
ilmoituksen jälkeen PITÄÄ onnitella, oli se aitoa tai ei.
Ja sama juttuhan se on, että kun joku kertoo että on raskaana, miksi siinä pitäisi onnitella?
3 keskenmenon ja monen vuoden lapsettomuuden jälkeen, eipä kauheasti jaksa innostaa kun muut ovat raskaana ja lisääntyvät kun kanit.
Menevät kun menevät ihan pienelle porukalla. Itse inhoan häitä. Me menimme maistraatissa intiimisti, mutta emme asiaa todellakaan hehkuttaneet, eikä meitä moni edes onnitellut kun asiasta kerrottiin. Se nyt vain ei ole kaikilla tapana.
Onneks olkoon! Meil oli ihanat häät 6vuotta sitten ja edelleen onnellisesti naimisissa.Kyl avioliitto on avioliitto.Avoliitto on mun mielestä " turvaliitto" missä ei uskalleta sitoutua.
Minun mielestäni kuuluu onnitella. Pidän kummallisina ihmisiä, jotka karttavat naimisiin menoa. Heillä on ilmeisesti joku psyykkinen häiriö. Ilmeisesti eivät pysty sitoutumaan toiseen tai eivät luota toiseen. Terve ihminen menee naimisiin ja kykenee siihen sitoutumaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Pysyvä vanhempien avioliitto on hyvä tuki lapsen henkiselle kehitykselle. Miettikää, mitä teette lapsillenne te oudoissa vaihtelevissa parisuhteissa elävät ja sitoutumiskammoiset.
kateellinen on ystäväsi!
nim. mielelläni avioliitossa jos mies haluis.. =( kai sitä joskus..
Kun minä en pidä häistä, niin enpä onnittele ketään häiden johdosta! Hei haloo, vaikka sinä et pidä lapsista, niin silti on tapana onnitella! Ei se ole sinulta pois? Vai onko?
Onko toiselle iloisen mielen antaminen, niin vaikeaa, että ei haluta onnitella ei raskauden, ei häiden, ilmeisesti ei myöskään syntymä- tai nimipäivien tähden. Kuis on YO tulo tai joku muu arvonanto?? Voiko siitäkään onnitella?
Vastauksista voisi tulkita, että teidän mielestä onnitellaan avioeron ja kuoleman sattuessa??? Ihmeellistä porukkaa.
Minä onnittelen aina, kun vaan syy löytyy. Se tekee oman ja vastaanottajan mielen iloiseksi. Viimeksi eilen onnittelin yhtä tuttua, joka oli saanut/voittanut työpaikallaan matkapalkinnon. Ja iloiseksi tuli, ja sitten tulin minäkin. :-)
Vierailija:
Minun mielestäni kuuluu onnitella. Pidän kummallisina ihmisiä, jotka karttavat naimisiin menoa. Heillä on ilmeisesti joku psyykkinen häiriö. Ilmeisesti eivät pysty sitoutumaan toiseen tai eivät luota toiseen. Terve ihminen menee naimisiin ja kykenee siihen sitoutumaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Pysyvä vanhempien avioliitto on hyvä tuki lapsen henkiselle kehitykselle. Miettikää, mitä teette lapsillenne te oudoissa vaihtelevissa parisuhteissa elävät ja sitoutumiskammoiset.
9:lle no sulla taitaa olla sitten aika suppea kaveripiiri =D. Itse olen onnellisesti naimisissa jo 4 vuotta ja edelleen ollaan miehen kans melkein kuin vastarakastuneet. Rakastamme edelleen toisiamme tosi paljon ja joka päivä sen toisillemme mainitsemme. Sama tilanne on myös naimisissa olevilla kavereillamme =D. Eli kyllä naimisiin meno kannattaa, se on turva niin parisuhteelle kuin lapsillekin. Avoliitosta kun voi astella milloin vaan ulos ja jäädä tyhjän päälle. Sehän se avoliitossa omaisuuden pitää kenen nimissä se on. Avioliitto on lakimiestenkin mielestä paras turva =D.
Ei vielä tänä päivänäkään ole onnitellut..Jätän omaan arvoonsa tuollaiset!!!