Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARRRRGGGGHHH!!!!! Heräsin aamulla 6.38 siihen ku

Vierailija
02.02.2006 |

naapurin mamma oli kolaamassa pihaa. Ja lunta oli satanut jopa ruhtinaalliset pari milliä.

Siellä se kaapi pihalaattojaan lumikolalla ja tuli ah niin ihana ääni että!!!

PERKELEEN PERKELE!!!

Onneks nukahdin. Mutta heräsin klo 8 uudelleen samaan kaapimisääneen!!!!

Muutenkin nukun todella huonosti. Tekis mieli mennä sanomaan suorat sanat tädille!!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään joka aamu 5.30 ja jos olisi lumitöitä, niin totta kai aamulla on kätevämpi tehdä. Jos on työpäivä, niin johan kotoa on lähdettävä puoli kahdeksan aikaan, ja tietenkin lumitöiden ja töihin lähdön välillä olisi kiva suihkussakin ehtiä käydä, pukea ja meikata. Ihan turhaa valitusta tuollainen. Olisit vaan onnellinen, jos saat aikaisen herätyksen - ehkä aikaa saada jotakin aikaiseksikin päivän mittaan.

Vierailija
2/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kotona, koska teen lopputyötä.

Perkele kun lapsikin heräsi siihen kaapimiseen.

Ja ymmärtäisin hyvin jos naapurina olisi joku työssäkäyvä ihminen, jonka täytyy kolata se piha KUN ON SATANUT LUNTA!!! Mutta tässä tapauksessa ei ollut lunta!!!!

Ja kyllä kuuluu ihan erilainen kolamisääni kun kolataan oikeeta lunta, eikä tieltä jäätä!!!!

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua näitä juttuja! Kyllä moni meistä käy töissä, vaikka ei tarvitsekaan herätä kello 5.15 tai 6.00. Jotkut saattavat jopa olla yön töissä, jolloin haluavat ehkä nukkua sitten aamulla, kun kotiin pääsevät...

Vierailija
4/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea ja normaali aika oli naapurilla lumitöihin.

Hanki korvatulpat jos pitää maata toimettomana.

lusmu

Vierailija
5/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua eniten pännii, että täytyy väkisin kaapia sitä jäätä TIELTÄ!!!!!

Ja en todellakaan lusmuile!!!! Teen kyllä kokopäiväistä työpäivää täällä kotona!!!!

-ap-

Vierailija
6/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit syödä sitruunoita aamupalaksi...

Toiset on vaan ahkerampia kuin toiset....

Vierailija
7/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se mua ihmetyttää että täällä ei tosiaan ollut mitään mitä voisi kolata!!!

Että väkisin täytyy sitten kolata jäätä???

Muutenkin kesäisin nämä naapurimammat on sakset kädessä joka ikinen päivä puunaamassa nurmikkoaan...Ettei vaan yksikin ruoho kasva pidemmäksi kuin toinen..prkl...

No, meni aiheen vierestä, mutta mua vaan niin paljon ärsyttää, että pitää väkisin vääntää jotain!!!!

taidan mennä yöllä moottorisahan kans vähän pihalle riehumaan ;)

-ap-

Vierailija
8/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen naapurina mies, joka alkoi lumihommiin aamulla viiden aikaan oli sitten lunta tai ei. Sillon kun lunta ei ollut niin kyllähän siitä kuulu niin kauhee ääni, että siihen ne unet sitte itseltä loppu. Ymmärrän siis aivan täysin sua!

Vierailija
9/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen rivitalossa mattoteline makuuhuoneen ikkunan vieressä, siihen tamppaamiseen oli ihana aina herätä.

Vierailija
10/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mieheni, yötyöläinen, tekee niin.

Vierailija
11/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä nämä eläkeläiset ovat aloittaneet tamppauksen parhaimmillaan klo 7.00.

ja miehelläni oli silloin yövuoroja...

Ei nuo vanhukset pahemmin muita ajattele :(

-ap-

Vierailija
12/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät millään voi tietää, milloin teillä on joku ollut yövuorossa tms.

Vierailija
13/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tehköön mitä haluaa, mutta 6.38 on aamuyötä toisille ihmisille!

-ap-

Vierailija
14/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty kestämään normaaliin elämään kuuluvia ääniä, niin muuta korpeen asumaan. Monesti se jää on pahempaa kuin lumi. Talvisin niin moni vanhus liukastuu jäisellä pihalla. Hyvä mummo.

Ap on varsinainen ruikuttaja. Jos jollekin on 6.38 todellakin aamuyötä, niin hyvä vaan että naapurin mummo opastaa sua normaaliin rytmiin.

Itse nousen 5.15 joka arkiaamu ja luon lumet pihalta niin, että pääsen autolla lähtemään.

Vierailija
15/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin elämisen äänet sua häiritsee.IIIIKK APUAAAAA.

Vierailija
16/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin herännyt töihin klo 4.45. Mutta kyllä mä haluan nukkua silloin ku saan nukkua!

Ja piha on hiekotettu, joten tuskin on niin hirveän luikasta.

Niillä mammoilla on vaan jotain ihme tekemisenpuutetta!

Mutta olisi kyllä ihana nähdä teidät muuta samassa tilanteessa. Mitä mahtaisitte tehdä?

Vierailija
17/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen minäkin herännyt töihin klo 4.45. Mutta kyllä mä haluan nukkua silloin ku saan nukkua!

Ja piha on hiekotettu, joten tuskin on niin hirveän luikasta.

Niillä mammoilla on vaan jotain ihme tekemisenpuutetta!

Mutta olisi kyllä ihana nähdä teidät muuta samassa tilanteessa. Mitä mahtaisitte tehdä?

Vierailija
18/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs sitten jos minäkin menen illalla klo 23-> kaapimaan sen ikkunan alla jäätä...?

Se on mun normaalipäivärytmi että olen vielä myöhään hereillä. Siten mullakin on oikeus herätellä muita..eikö? Ja jos ei sopeudu siihen, niin muuttakoon korpeen..eikö?

Vierailija
19/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne ne äänet ei kuuluisi.tai jos en enää saisi unta keksisin jotain tekemistä. t:24

Vierailija
20/26 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo, ikkuna suoraan porraskäytävän vieressä ekassa kerroksessa. Huoltoyhtiöstä joku tuli tasan joka aamu raapimaan ja kaapimaan oven edustaa, huolimatta siitä onko lunta satanut vai ei; lumilapio, lumikola ja kiva jyrinä hiekoitettua, jäistä asfalttia vasten. Puhumattakaan mahdollisen jään hakkaamisesta jollain petkeleellä. Ja oli ihan sama oliko ikkuna auki vai kiinni, äänet kyllä kuului! Klo 6-7 jok' ikinen arkiaamu. Tuntui melkein kiusanteolta. Hullua ettei niitä hommia tehty päiväsaikaan kun piha olisi ollut taatusti rauhallinen.

Mutta olen toki huomannut etenkin täällä Suomessa että on kunnia-asia olla ylhäällä kukonlaulun aikaan, ja ainakaan siitä ei saa valittaa jos herää juuri jonkun tuommoisen älyttömyyden takia. Päinvastoin, olet vain itse syyllinen -- ja takuuvarmasti laiska kuin mikä.

Hassua vaan että monilla aloilla työtä tehdään muutenkin kuin " kahdeksasta neljään" -periaatteella, ja palvelut kyllä kelpaavat. Kiva joutua pakkoherätetyksi kuudelta kun töihinmeno pääsääntöisesti sijoittuu klo 11-13 välille ja saattaa jatkua illalla yhdeksäänkin saakka... 3-vuorotyöläisistä nyt puhumattakaan.