Mihinkähän porukkaan kuuluisin?
Nyt se taas iski oikein voimalla päälle, VAUVAKUUME!
Hulluuttahan tämä jo tuntuu lähentelevän, mutta minkäs teet. Kolme lasta on jo tuvassa taapertamassa, mutta ne on jo niin isoja, että se nyytti pitäisi taas saada. Minä joka vannoin vielä syksyllä että meillä on lapsiluku täynnä ja olin onnellinen siitä että jo kaksi isompaa on koululaisia. Jotenkin tässä vaan taas kävi näin ja täällähän teitä on muitakin jotka saman tunteen kanssa painii.
Nyt en vaan oikein tiedä että mihin " porukkaan" sitä pitäisi liittyä, kun tästä on jo 4vuotta kulunut, kun edellisen kerran olen näillä sivuilla pyörinyt.
Mies vaan tuumasi kuumeiluun, että johan noita kolme on.. Jatkoi tosin, että sittenhän niitä olisi neljä. Minä tietysti tulkitsen tuon myöntymyksenä! Tähän asti kun olen huumorilla ehdotellut neljättä on aina tullut selvä EI vastaukseksi.
Nyt sitten odottelemme seuraavaa kiertoa alkavaksi, että päästäisiin tuumasta toimeen.
Onhan taas sekavaa tekstiä, mutta johan tätä on sisällään panttailut jonkin aikaa. Miehellekkään en saanut " tunnustetuksi" kuin vasta viime viikolla.
Itse " liityin" tuonne Neliapiloihin vähän aikaa sitten, siellä ollaan kaikki kolmen lapsen äitejä, neljännestä haaveilevia.
Jokaisella omanlainen elämäntilanne (luonnollisesti:) ) ja lapsukaiset sekä äidit eri-ikäisiä.
Itsekin vastattain sain miehelle kerrottua vauvahaaveista, vaikka pari kuukautta sisälläni podin tuota ihanaa tautia ;)
Joten tervetuloa vaikkapa Neliapiloihin. Meidän esittelypino löytyy varmaan sivulta 2 tai 3...
toivoo k@isa-78