Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekästä tehdä lapsia tähän pahaan maailmaan!?

Vierailija
01.02.2006 |

Mä aina aika ajoin mietin tätä maailman pahuutta, maapallon saastumista ym. ja olen vakavati pohtinut, että olen varmaankin äärimmäisen itsekäs halutessani lapsia tällaiseen paikkaan. Yhden olen jo tänne tuonut.

Toki täytyy ajatella positiivisesti ja uskoa, että lapsemme ovat viisaampia kuin me ja asiat saadaan vähitellen järjestykseen. Totuus kuitenkin on se, että maapallo ei kestä tämän hetkistä kulutusta, vaan kulutusta olisi pakko vähentää, eikä se näytä missään muotoa toteutuvan.

En ole mikään luontohihhuli, mutta välillä todella pistää miettimään, että mihin ollaan oikein menossa. Hulluksihan sitä tulee, jos oikein rupeaa miettimään, mutta pakostakin tulee välillä pohdittua asioita.

Onko kukaan miettinyt vastaavaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me av-mammat voitais alkaa rajoittamaan kulutusta, näin yhteistuumin. Siis oikeesti.

Vierailija
2/13 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koitan saada sen nopeasti mielestä pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että näin pienen lapsen äitinä sitä vasta tuleekin oltua itsekäs kuluttaja ja vapaamatkustaja. On pilttipurkkia, kertakäyttövaippaa ja jos jonkin näköstä juttua.

Niin ja hulluksihan sitä tosiaan tulee, jos asiaa oikein perinpohjin ryhtyy miettimään, joten eihän sitä muuta vois tehdä kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja yrittää edes.

Vierailija
4/13 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos pidättäytyis lisääntymisestä, niin silloinhan sitä ikään kuin luovuittais, eikä uskoiskaan, että parannusta vois tapahtua.

Vierailija
5/13 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö olisi voinut pohtia ihan omassa päässäsi. Tässä on nyt muutakin ajateltavaa :). Ei vainenkaa, totta puhut, mutta ei nyt vaan pysty...

Vierailija
6/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että antaa palaa vaan, kun ei meitä koske. Toivottavasti, et ole oikeesti noin itsekäs.

Vierailija
7/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rkkaa.valitettavasti.Ennemminkin sanoisin olevani realisti kuin itsekäs mut ihan kuinka vain.(niin ja tuo eka kommenttinihan olikin ihan naama vakavana harkiten vedetty,tiedättehän).

Vierailija:

Niin, että antaa palaa vaan, kun ei meitä koske. Toivottavasti, et ole oikeesti noin itsekäs.

Vierailija
8/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvoinen aihe tai siis on, mutta se ei mitään auta.

Vierailija
9/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sa.Kyllästyttävää.Nyt lähden nukkuu,unia. 9/11

Vierailija:

Ei ole sen arvoinen aihe tai siis on, mutta se ei mitään auta.

Vierailija
10/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että itse voi yrittää vaikuttaa siihen antamalla heille turvallisen kasvuympäristön

Vierailija
11/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntymättä? Mitä se hyödyttäisi? Ketä ja mitä varten se maapallo sitten säästyisi? Torakoita varten? Ne lisääntyvät, oli se itsekästä tai ei. Maapallo poksahtaa joku päivä joka tapauksessa tuusan nuuskaksi, teimme me mitä hyvänsä.

Vierailija
12/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu paha hamasta alusta asti ja jopa me tässä nyt ollaan olemassa. ei täällä kukaan ole onneksi ikuisesti ja jokaisilla omat ongelmansa, maasta ja ajankohdasta riippumatta.

ei sotaa ei nälänhätää! Otetaan ne lapset vastaan :) mulle kaikki on antanu eläniloa vaikka voimiakin vie.

Vierailija
13/13 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole valmis tekemään ratkaisuja asian eteen. Eli ei tee lapsia (raa' asti ajateltuna yksikin lapsi vähemmän auttaa ylikansoittumiseen) tai sitten elää ekologisemmin. Musta elämä on ihan buenoa. Teen pieniä tekoja kautta linjan, emmekä miehen kanssa aio tehdä kahta lasta enempää kuormittamaan tätä maailmaa, vaan kolmannesta eteenpäin adoptoimme. Enkä jaksa elää ainokaista elämääni kuoleman pelossa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi