Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän missä mieheni on juuri nyt!

Vierailija
01.02.2006 |

Hän on " kuntosalilla" eli rakastajattarensa luona.

Ottaa treeni vehkeetkin oikein mukaan, iskee sitte itse (puhtaat) vaatteet koneeseen ja painuu suihkuun.

Ollaan tän naisen aviomiehen kanssa mietitty mitä pitäisi tehdä vai pitäiskö, luulevat olevansa niin pirun ovelia..

Tuli vaan mieleen tuosta " missä miehesi on nyt" aloituksesta.

Perkele.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten piinaat ja vihjailet vaan. tee nyt jotain.

pakkaa itsesi ja lapset lopullisesti ja jätä miehelle lappu että olet mennyt sinäkin salille.

Vierailija
2/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran tunnet tämän rakastajattaren miehen niin pyydä hänet teille kylään. Jos mies ei tiedä että tunnette toisenne niin kerro että olette tavanneet vaikka leikkipuistossa ja mies tuli lainaamaan jotain kirjaa tai DVDtä tms.

Kutsu myös anoppisi tai joku miehesi läheinen kylään samaan aikaan. Kun mies sitten tulee " salilta" niin istutte iloisesti rupatellen kahvipöydässä ja huikkaat miehenkin hörppäämään kupposen ja kertomaan treeniohjelmastaan tälle rakastajattaren miehelle joka sattumoisin on suunnitellut alkavansa käymään samalla salilla.

(muista kertoa juoni tälle petetylle miehelle myös, mutta ei anopille jos hän ei ole 100% luotettava. Pitäkää pokkanne huolella ja älkää antako miehen tietää että tiedätte. Luvassa taattua draamaa ja todella kiusallisia tilanteita miehellesi...)

Aah, rakastan juonimista ja kieroilua..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui...

Vierailija
4/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mieheni. se on niin saamarin kakara joissain asioissa. Kuin pikkupoika ihan kiihkoissaan kun näkee vilauksenki tissistä tai sääri vilahtaa...En mä aina jaksa sitä läähätystä, mut tälle toiselle eukolle se voi oola tosi imartelevaa;-)

En voi antaa lupaakan käydä vierais, mut toi salailu ja valehtelu kuvottaa!!

Toisaalta se on aina valesali päivien jälkeen tosi ihana mulle (omatunto kolkuttaa..)

Laittaa ruokaa, hoitaa lapsia ja patistaa ulos, hieroo, laittaa kylvyn ja nukuttaa lapset sillä välin, ostaa pieniä lahjoja jne jne..

En tiedä mitä tehdä vai ei mitään.

ap

Vierailija
5/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä minkä edellinen kirjoitti!

Mä tunnen itsessäni pienen juonittelukärpäsen pistoksen, noin minä taatusti tekisin jos olisin samassa tilanteessa!

Siinähän tulee miehelle kiusallinen olo, itseppähän on pettänyt!

Vierailija
6/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen ja edellinen, siis kuitenkin tarkoitin viestiä nro 5.

Vierailija
7/7 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan vois olla tekemättä yhtään mitään jos tietäisin et mies pettää! En varmasti kattois vain sivusta, en tosiaankaan!! Tää taitaa olla provo? No, jokatapauksessa, vastaaja numero 5 ehotus oli hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi