Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö hormonikierukan takia varata 2 aikaa gynekologille, ensin saa reseptin ja toisella kerralla laitetaan.

Vierailija
01.02.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kierukkaa edes laiteta ellei ole menkat! Eikä lääkärillä ole varastossa 190 euron arvoisia kierukoita!

Vierailija
2/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut varata kuin tk-lääkärille. Lääkäri kirjoitti reseptin ja sit myöhempänä ajankohtana asennettiin. Ensin otettiin papa, ettei ole tulehduksia ja sit annettiin aika, jolloin laitettiin kierukka. Yleensä laitetaan kuukautisten aikana, mutta mulle kyllä laitettiin viikkoa ennen kuukautisia. Eli ei ole pakko asentaa kuukautisten aikaan, lääkäri kyllä ensin varmistaa, että on sellaiset paikat, että saa asennettua, vaikkei ole kuukautiset, ettei kallis kierukka (joka pitää itse apteekista hankkia) mene hukkaan.

t: 2 vkoa sitten kierukan laitattanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto ehkäisyneuvolaan. Sieltä antavat terkkariajan, jossa otetaan jotain kokeita. Silloin ei saa olla kuukautisia.

Samalla varataan aika lekurille kierukan laittoon ja silloin taas pitää olla kuukautiset.

(itse olin jo menossa ennen joulua, mutta sitten kuukautiskierto alkoi temppuilla ja kaikki ajat meni pieleen...)

Vierailija
4/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin gynellä, se kirjoitti pillerireseptin ja kierukalle reseptin, samalla keikalla teki tarvittavat tutkimukset. Söin pillereitä, että tiedettiin milloin menkat alkaa (tosi epäsäännöllinen kierto) ja aika varattiin seuraavalle käynnille jolloin kierukka asetettiin. Tämä yksityisellä.

Vierailija
5/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä ei ainakaan tartte kuin varata se yksi aika.

Vierailija
6/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten on alkanut saada ilmaiseksi. Näin kertoi minulle terveydenhoitaja, kun viime viikolla menin hormonikierukan laitattamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi