Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha=huono itsetunto! Sanokaa mitä sanotte, mutta näin on!

Vierailija
01.02.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnen kyllä myös ns. luonnonlaihoja, jotka ei kertakaikkiaan liho, vaikka mitä tekisivät. Heistäkin osalla on heikko itsetunto ja vääristynyt fyyfinen minäkuva (kärsivät laihuudestaan), mutta osalla kyllä on tosi terve itsetunto. Eli ei pidä yleistää.

Vierailija
2/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hyvä ystäväni on lihava. Hauskoja ihmisiä, mutta kovin haavoittuvaisia ja huonolla itsetunnolla varustettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vielä on sellaisia tapauksia, että ottavat miehen kuin miehen sänkyään lämmittämään. Pääasia että joku on. Syödään kaurapuuroa päivät ja juostaan illat. Ja voi kamala miten kauhea vatsa! Mutta pakko täyttää maailman (av:n) normit ja pysyä hoikkana.

t: ap, läski jolla on ed. mainittuja tapauksia kaverinaan

Vierailija
4/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko mieliksi?

Tää juttu vaan menee näin, hoikilla on paremmat mahdollisuudet työelämässä, luultavasti pysyvät terveempinä kauemmin tai ainakin välttävät sydän- ja verisuonitaudit paremmin.

Vaatteet näyttää paremmilta päällä ja valikoimaa löytyy. Ei tarvitse hävetä ulkonäköä, uimarantaa ja halleja ei tarvitse kiertää kaukaa, sen takia että häpeää kilojaan.

Minä ainakin oisin onneton lihavana, eli miksi ihmeessä ei saisi olla hoikka. Yleistit aika pahasti, vai puhuitko syömishäiriöisistä ihmisistä?

Vierailija
5/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti luullut, että minulla on kohtuullisen hyvä itsetunto, mutta onneksi ap kertoi minulle totuuden! :)

Vierailija
6/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinunko mieliksi?

Tää juttu vaan menee näin, hoikilla on paremmat mahdollisuudet työelämässä, luultavasti pysyvät terveempinä kauemmin tai ainakin välttävät sydän- ja verisuonitaudit paremmin.

Vaatteet näyttää paremmilta päällä ja valikoimaa löytyy. Ei tarvitse hävetä ulkonäköä, uimarantaa ja halleja ei tarvitse kiertää kaukaa, sen takia että häpeää kilojaan.

Minä ainakin oisin onneton lihavana, eli miksi ihmeessä ei saisi olla hoikka. Yleistit aika pahasti, vai puhuitko syömishäiriöisistä ihmisistä?

Mutta kuka käskee hävetä? Siksi puhuin siitä huonosta itsetunnosta. Sinä sen teit selväksi. Miten voi olla hyvä itsetunto laihana, mutta huono lihavana? Enivei, olen iloinen että itse voin nauttia elämästä eikä tarvi pingottaa...

Vierailija
7/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava=huono itsetunto.

Ai kuinka niin?

Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, et yrittäisi pönkittää sitä haukkumalla laihoja.

Kun sen sijaan podet huonoa itsetuntoa ja kenties syyllisyyttäkin elintavoistasi, yrität mollata niitä, joita kadehdit=laihoja.

Voi sua raasua. Kyllä suakin joku varmaan pitää nättinä.

Vierailija
8/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin paremman itsetunnon. Ap, sä ratkaisit mun melkein kaikki ongelmat. Kertoisitko vielä mitä ihmettä mä syön, että lihoan?

Vierailija
9/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvitse hävetä ulkonäköä, uimarantaa ja halleja ei tarvitse kiertää kaukaa, sen takia että häpeää kilojaan.

En häpeä ulkonäköäni, en kilojani. Olen onnellinen. Miksi en saisi minäkin olla tällainen kuin olen -lihava. JA ONNELLINEN, HÄPEÄMÄTTÄ? =DDD

Vierailija
10/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että saisin paremman itsetunnon. Ap, sä ratkaisit mun melkein kaikki ongelmat. Kertoisitko vielä mitä ihmettä mä syön, että lihoan?

niin mäkin teen. Ja nautin samalla elämästä!

ps. tää ketju oli vastaveto lihava=laiska-ketjulle, joten ajatella saatte mitä tykkäätte!

Vierailija
11/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mä en lihoa herkkuja syömällä. Suklaata menee jätksin ohella joka päivä. Mutta olisihan se hienoa jos onnistuisin kasvattamaan massaani, niin itsetunto kohoaisi siinä samalla.

Vierailija
12/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kun mä en lihoa herkkuja syömällä. Suklaata menee jätksin ohella joka päivä. Mutta olisihan se hienoa jos onnistuisin kasvattamaan massaani, niin itsetunto kohoaisi siinä samalla.

Vierailija
13/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta suklaansyöminen eikä mikään muukaan.

Olinkohan 9? Joku laiheliini kuitenkin tästä ketjusta.

Vierailija
14/14 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeitä, kateellisia, ja ihan vitun yksinkertaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi