Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin seuraava hammastarkastus?

01.02.2006 |

Muistaakseni ensimmäinen oli siinä puolentoistavuoden iässä. Milloin on seuraava. Helsingistä kyse.

Ajattelin vaan, että voisin viedä pohjan omalle hammaslääkärille. Kunnalliseen en suostu viemään koska en astu itsekkään sen puljun hammaslääriin enää ikinä. Se on siiten toinen tarina ja kallis sellainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavan kerran vasta 3v. ikäisenä. Ei tosin kummallakaan kerralla pääse hammaslääkärille vaan suuhygienistille lähinnä neuvontaan ja ohjaukseen vaan.

Vierailija
2/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin muistavinani, että ekalla kerralla mennään hammashoitajalle ja sen jälkeen hammaslääkärille. Täytyy yrittää vielä sitä neuvolaa pommittaa ja kysellä sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuimme etelä-Helsingissä, oli ensimmäinen käynti 1-vuotiaana ja seuraava olisi ollut 3-vuotiaana. Nyt taas Koillis-Helsingissä ensimmäinen käynti olisi kai ollut 2-vuotiaana eikä ainakaan tutun 3-vuotiaalle mistään hammaslääkäristä neuvolassa puhuttu. Itse ajattelin kyllä tilata omalle 3-vuotiaalleni ajan 1. tarkastukseen, kunhan olen ensin käynyt tuossa 3-vuotisneuvolassa. Haluaisin tietää, mitä pojan hampaille kuuluu.

Vierailija
4/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeksi hammashoitolasta kysyessäni sain vastauksen, että suuhygienistille tälläkin kertaa mennään. Voihan olla että on käytännöt muuttuneetkin taas rahapulassa, kuka ties...

Vierailija
5/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Lahdessa päin mennään käymään hammashoitajalla ensimmäisen kerran jo 6kk iässä. Seuraavasta kerrasta ei olekaan tietoa..?

Vierailija
6/6 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Itä-Helsingissä on hammastarkastuksia 1,5 v, 3v ja 5v iässä.