Piiskaus parisuhteessa?
Onko muita naisia, joita piiskaus kiihottaa esileikkinä/ seksin mausteena?
Nim.merk. Outo(ko?)
Kommentit (36)
Parasta on kun mun munaa piiskataan samalla kun kumppani lykkii pyllyyn. Kuulemma jokainen lyönti supistaa voimakkaasti.
Ap
Seurustelu aikana nykyinen Vaimoni sanoi minulle sängyssä tulemammalle hoitoon silloin sain sellaista hoitoa nyt 15vuotta myehemmin yhtämonta kiloa pulskempi tulemammalle hoitoon saan Vitsaa Pulskien Reisien Päällä on enemmän antavana osapuolena annan myös mammalle nautimme tästä.
Enimmäkseen taitaa sedät täällä höpötellä omiaan.
Kerron silti, että minä tarvitsen piiskaa tai kättä kerran - pari kuukaudessa. Mieheni tietää jo ilmeestäni ja nalkutuksen tasosta, että nyt taitaa tämä rouva tarvita taas vähän rauhotusta. Piiskaaminen on minulle todella kiihottava hetki: mieheni on täysissä pukeissa, komentaa minut riisumaan ja sängylle. Käskee yleensä kontalleen ja saan läpsyt/piiskaa/vyötä pepulleni ja välillä suoraan jalkoväliinkin, orgasmi on jo siinä vaiheessa lähellä. Sen jälkeen kuuntelen hievahtamatta paikoillani miten hän avaa housunsa minua sättien ja tiedän että kohta tulee kullia oikein kunnolla.
Espoon kiukkutirppa
Olen Antavana Osapuolena enemmän saan kyllä itsekin tarvittaissa Koivuvitsaa käytetään enimmäkseen olin tänään kultani sylissä saamassa Vitsakimppua kyllä pyrstössä tuntuuhyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen taitaa sedät täällä höpötellä omiaan.
Kerron silti, että minä tarvitsen piiskaa tai kättä kerran - pari kuukaudessa. Mieheni tietää jo ilmeestäni ja nalkutuksen tasosta, että nyt taitaa tämä rouva tarvita taas vähän rauhotusta. Piiskaaminen on minulle todella kiihottava hetki: mieheni on täysissä pukeissa, komentaa minut riisumaan ja sängylle. Käskee yleensä kontalleen ja saan läpsyt/piiskaa/vyötä pepulleni ja välillä suoraan jalkoväliinkin, orgasmi on jo siinä vaiheessa lähellä. Sen jälkeen kuuntelen hievahtamatta paikoillani miten hän avaa housunsa minua sättien ja tiedän että kohta tulee kullia oikein kunnolla.
Espoon kiukkutirppa
Tuo oli hyvä ja uskottava kuvaus. Piiskaaminen huonon käyttäytymisen seurauksena rauhottaa ja kiihottaa samaan aikaan. Joskus toimii sekin, että ei saa seksiä heti kurituksen jälkeen ja joutuu seisomaan nurkassa ihan mehuissaan.
Olin Unohtanut Kotityöt,kauppa ostokset muutaman kerran sain vitsaa parikertaa unuhtelustani ei auttanut muistiani Viikko sitten sain Crop Piiskalla muutaman munutin käsittelyn auttoi minun muistiini.
Hyvä Piiskaus Parantaa Muistiakin.
Meillä on piiskajuttuja noin kerran kuussa, joskus useamminkin, joskus voi olla harvemmin. Piiskaamisen lisäksi samalla myös muuta vaimon kuritusta kuten läpsimistä, nipistelyä, kutittelua.. ja näihin liittyy aina sitominen. Pelin henki on se, että toinen ei pysty vastustelemaan. Piiskaus ei ole mitenkään erityisen kovaa, mutta ei ihan lällyäkään, useimmiten kohteena ovat tissit ja reidet. Myös nännien puristelu on kuuluu aina kuvioon. Molemmat tykätään näistä sessioista ja ollaan harrastettu sitomisleikkejä jo kauan, mutta viime aikoina tämä kurituspuoli tullut vahvemmin kuvioon. Suhteessamme ei ole ikinä ollut väkivaltaa, mutta näistä kuritusleikeistä tykätään..
M45
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:32"]
Mitä luulet tapahtuvan, jos annat osoitteesi himohirmu@ömail.com, joka on
rekisteröity Hulda Juurakolle?
Kokeilin antaa ihan huuhaa-osoitteen, ei kelvannut ja en tosiaan viitsi luoda mitään höpöhöpö-osoitetta, vain siksi että saan vastaa av:n seksipalstalle..
Mitä hemmettiä, eihän siellä edes kysytä sähköpostiosoitetta?
- eri
Tykkään, mutta en esileikissä. Eli kun vibrataan tai on jo naitu, niin piiskaus saa minut orgasmoimaan. Eli kipu hekuman huipulla saa minut laukeamaan välittömästi.
Saan säännölisesti piiskaa mieheltäni vaikka olen käyttäytynyt hienosti. Itken ja huudan kun o len polvilla poikittain ja pajupiiska laulaa peräpäähäni. Mieheni on sitä mieltä että, minun kuuluu elää herrankurissa ja nuhteessa. Käymme joka sunnunutai kirkossa kuulemassa saarnan ja piiskaa saankin kotiin tultuamme. Pakarani ja takareiteni ovat aina sinelmillä ja raidoilla piiskaamisesta. Minun kuuluu olla aina hameessa ja sukkanauhasukissa ilman alushousuja ja mieheni ottaa minut miten tahtoo. Orgasmia en ole saanut vuosiin muuta kun ominsormin kun olen vain mieheni panopuu. Kuitenkin palvon ja rakastan miestäni ja olen tyytyväinen alisteiseen asemaani. Birgit.
Nietsche oli sitä mieltä,että jos lähtee naisen luoksi,on otettava ruoska mukaansa. En ole kokeillut. Onko kokemuksia?
Mieheni valmistelee mut pantavaksi piiskaamalla. Tulen siitä aina ihan märäksi.
Saisinpa piiskaa... Varmaan ainoa asia jonka takia voisin pettää miestäni...
Olen nyt pari kertaa läpisinyt (aika kovaakin) vaimoa pyllylle kun panen takaapäin. Vaimo tuntuisi tykkäävän todella paljon. Oikein villiintyy :)
Seuraavalla kerralla ajattelin kokeilla läpsimistä jo ennen panemista ja katsoa mitä tykkää. Nainen seinää vasten ja toisella kädellä läpsii pyllylle ja toisella joko nappaa kiinni hiuksista tai puristelee tissiä.
Mutta nämä pyllylle läpsimiset ovat tapahtuneet niinä harvoina kertoina kun lapset ei ole kotona. Jos lapset on kotona niin seksi on rauhallisempaa.
Huomasin jos aiemmin että joskus kun vaimo on lauennut ensin ja siirrytään panemaan takaapäin milloin minä tulen, niin vaimo koittaa päästä asentoon missä voi roikottaa päätään alaspäin. Esim sohvan nojan yli. Silloinhan veri alkaa pakkautunaan päähän ja ilmeisesti tuntuu hyvälle. Se asentohan sopisi aika mainiosti myös pikku piiskaamiseen :)
Ja ei, meillä ei puhuta seksistä.