Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korvatulehdus-keinoja välttää ab.kuuri?

01.02.2006 |

hei!

päästiin 1v asti ennen ekaa korvatuehdusta, ja lääkärihän määräsi heti kuurin. mietin mitä tehdä, olen kyllä tietoinen että voisi parantua ilmankin, mies kuitenkin " painosti" kuuriin. kertokaa vinkkejä mitä voisi tehdä(homeopatiasta, luonnon lääkkeistä) ja jos tiedätte jonkun tutkimuksen tai tietolähteen ottaisin sen mielellään ylös.

esikoisen(6v) päästiin korvatulehduskierteestä eroon homeopatialla(tai iänmyötä) mutta hänellä olikin niitä koko ajan, tämä vauvelimme toivottavasti ei jatka perinnettä.

olen itse sairaanhoitaja ja " pelkään" jättää lääkisemättä, mutta samalla takaraivossa kaivaa vastustuskykyiset bakterit ja vahvat flunssat, onko syynä antibiootit? luulempi niin. eli olen kiikun -kaakun mitä tehdä jatkossa?!! vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteerit.... nyt meillä kokeilussa Vogelin Urticalcinit vastustuskyvyn lisäämiseksi.

Tytöt eivät ole antibiootteja tämän jälkeen nähneetkään, poika on meillä vaikeampi tapaus.

Toivottavasti tepsii!

Vierailija
2/3 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja homeopaattisista hoidoista. Lyhyesti: Meillä poika 6kk kun lääkäri " totesi" korvatulehduksen, joka ei kuulemma parane ilman antibiootteja->

annoin homeopaattimme määräämät pampulat ja Frantsilan karvakorvatippoja-> korvatulehdus oli poissa -> muutaman viikon päästä sama lääkäri oli sitä mieltä, että kohta pitää putkittaa, kun on kehittymässä " liimakorva" -> jatkettiin homeopaattisilla ja käytiin jorvakynttilähoidossa -> kahdessa korvakontrollissa on nyt todettu korvat terveiksi. Tämä toimi meillä, kannattaa kokeilla ja jos antibiootteihin päädytte, niin anna ainakin maitohappobakteereita alle, niin ei mene elimistö ihan solmuun. Homeopaattisia voi käyttää myös muun lääkehoidon rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan esittelijä sanoi että sitä voisi antaa nuhakuumeiselle 1,5v:lle jopa suunkautta 3 tippaa ja lisäksi aineen sively korvalehdelle helpottaa kipeää korvaa.

Minä yritän ehkäistä korvatulehduksia tehokkaasti jo etukäteen nuhakuumeen iskiessä: Annan heti Karvakorvaa, nostan lapsen vuoteen koholle (helpottaa selvästi nukkumista), silppuan sideharsoon sipulia ja laitan käärön haisemaan yöksi lapsen sängyn päätyyn. Ja niistän nuhanenää ahkerasti, ettei lima jää muhimaan onteloihin. Nämä olen oppinut täällä palstaillessa ja ainakin meidän kohdalla ovat toimineen mainiosti.

Esikoisella meinasi alkaa juuri tuossa 1v iässä alkaa korvakierre jonka sain näillä konstein katkaistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän