MIKÄ TÄÄ SEIJA JUTTU NYT ON:))??
Kommentit (4)
Omaan kulttuuriin suhtaudutaan ylikriittisesti (mm. homoihin ja kristittyihin). Hyviä puoli ei arvosteta.
Islamin suhteen ollaan yksisilmäisiä, ja nähdään vain pelkkää hyvää siellä, missä tällainen common sense pitoinen kriittinen mieli näkee paljon epäkohtia - kriittinen mieli, joka osaa suhtautua kriittisesti myös tähän omaan valtakulttuuriin.
Olen käynyt palstalla kohta jo parisen vuotta. Pidän tästä palstasta, kun täällä on paljon keskustelua.
Täällä ei saa olla persoona, vaan täällä pitää olla massamamma tms. Jos tosiaan menet ja kysyt jotakin varsinkin nikillä!! Saat olla ihan varma, että kohta tämän " puljun" mammat (peukku alas) on sun " kimpussa" ..Sut haukutaan ties miksikä ja jopa heikompi masentuu! Sun nikkiäs riepotellaan vuositolkulla senkin jälkeen, kunoot täältä poistunu! Tää on kaikista kummallisin palsta mihinkä mä oon tän pian 5-vuoden aikana törmänny.. Mä oon jo sen verran " kovettunu" näille kummiskin, että mua se ei hetkauta suuntaan, jos toiseenkaan. Joten siittä vaan arvailemaan ihan reippahasti kukas mä nyt sitten mahdan olla.
P.S samat " naamat" täällä toki tuntuu pyörivän, kun niillä raukoilla ei oo muuta elämää:)
Moikka ja tääl ollaan taas välillä ihmettelemäs+huviakin pitämäs!
mukavia matkakertomuksia yms.