Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAPSI ja UIMAHALLI

Vierailija
31.01.2006 |

Meillä 1v tyttö. Mies haluaisi että mennään uimahalliin. Millasia kokemuksia teillä on tämän ikäisen kanssa olla uimahallissa? Ja ne uimahousut, semmoset kakan kestäväthän ne täytyy olla. Mut mitäs jos tulee pissat altaaseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit uikkarit riittää. Mutta libero myy myös uintivaippoja,voi laittaa vaikka uikkarin alle. Me käytiin ensin vauva uinnissa ja nyt n. 1krt/viikossa uimahallissa itse. tyttö on nyt 1v4kk. Tykkää tosi paljon. Pissaa kyllä altaaseen,mutta ei sitä voi millään estääkkään.

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapella ei ole isoa hätää ainakana tullut, pienemmistä en tiedä (mieti kuule siellä on paljon eläkeläisiä luuletkoettä niillä ei falskaa..). todella harvinaista ,e ttä kakkaa tulisi, lapsi kuulemma uinnissa keskittyy niin uintiin, ettei kakka tule. tietty jos ripuli yllättää, eri asia.

Saunottelette usein, kylpytakkia mukaan altaan viereen ja lämmintä juotavaa kanttiinista uinnin päälle! Mukavia uintihetkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on KAKANKESTÄVÄT UIMAHOUSUT???

Pari lasta mulla on ja molemmat on alta vuoden olleet ekan kerran uimahallissa. Ihan tavalliset H&M:n uikkarit on heillä olleet päällä.

En ole koskaan kuullutkaan kakankestävistä uikkareista, voisiko joku nyt mua vähän valaista!

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tolla kakan kestävällä uikkarilla tarkotin ilmeisesti tota uima vaippaa. Oon vaan joskus babylandissa nähny jotain vaippa/ uikkari systeemejä, niihin sen kummemmin tutustumatta. Ajattelin että se on joku kakan kestävä uikkari =)