Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt Vanataalla sokos hotellissa siinä tulisuudelmassa,minkä ikäisiä siellä käy kertokaa...

Vierailija
31.01.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiski mikä lihatiski.

Vierailija
2/18 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen paikka? Minkä ikäistä?

Vierailija
4/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä iltoina jolloin jotain keikkoja onko kukaan käynyt?

Vierailija
5/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän sieltä haet

Vierailija
6/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata Oulusta.

Vierailija
7/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee tanssii, hotelliin ja aamiaiselle. Joo on kuten laivalla ois.

Vierailija
8/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään av-mammat käy oman pitäjän paikallisessa tai pääkaup.seudull asuvat hki.n trendikapakoissa kun tähän ei asiallisia vastauksia löytynyt,

reipas 10 v sitten kävin myös tuolla vantaan hotellilla. ulkoasu on kuin laivalla olisi.. ja . En tiedä. Olin 30 + ja koskaan, ikinä, ei millään tasolla flaksi käynyt tuolla. Ei haettu tanssimaan, ei jutelua baaritiskillä, yökerhossa kylkeen luöttäytyi umpihumalainen limanuljaska.

Keskustan trendipaikoissa ja sitten niissä lähiöbaariessa oli aina kivempaa, juttuseuraa, tanssiseuraa.

En tiedä mikä vika minussa oli tuonne vantaan hotellille...

nyt olen vanha akka enkä viitsi enää mennä mihinkään, minne pitäisi jotain muuta laittaa kuin farkut, kun vaatekaappi on aivan kamalassa kunnossa.

Vierailija
9/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän sieltä haet

asialliseen kysymykseen? Itselläsi näköjään vain yksi asia mielessä,mulla ihan muut jutut..

Jos on tosiaan tuollainen paikka niin jätän menemättä,musiikkia sinne olen menossa kuuntelemaan,en seuraa juopuneista hakemaan.

Vierailija
10/18 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään av-mammat käy oman pitäjän paikallisessa tai pääkaup.seudull asuvat hki.n trendikapakoissa kun tähän ei asiallisia vastauksia löytynyt,

reipas 10 v sitten kävin myös tuolla vantaan hotellilla. ulkoasu on kuin laivalla olisi.. ja . En tiedä. Olin 30 + ja koskaan, ikinä, ei millään tasolla flaksi käynyt tuolla. Ei haettu tanssimaan, ei jutelua baaritiskillä, yökerhossa kylkeen luöttäytyi umpihumalainen limanuljaska.

Keskustan trendipaikoissa ja sitten niissä lähiöbaariessa oli aina kivempaa, juttuseuraa, tanssiseuraa.

En tiedä mikä vika minussa oli tuonne vantaan hotellille...

nyt olen vanha akka enkä viitsi enää mennä mihinkään, minne pitäisi jotain muuta laittaa kuin farkut, kun vaatekaappi on aivan kamalassa kunnossa.

Millaista pukeutumista siellä velvoitetaan jos keikalle menee?

Vierailija
11/18 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti paikka ja ikähaarukka 25-45 v. Meno oli asiallista ja ei häiriköintiä. Ulkoasultaan ruotsinlaivamainen, mutta meno ihan samaa kuin esim. Helsingin baareissa.

Onko pakko vastata näihin viesteihin vain vittuillakseen? En voi käsittää. Eiköhän joka baarissa baaritiskiä kutsuta lihatiskiksi jne.

Suosittelen ja aion mennä uudestaan. Olemme vähän yli 30 vuotiaita perheellisiä.

Vierailija
12/18 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Aasi-Nea ja Läski-Merja[/b] (noin 30v), tulevat sinne joka viikonloppu H-junalla. Mutta mistä he tulevatkaan?

Vierailija
13/18 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti paikka ja ikähaarukka 25-45 v. Meno oli asiallista ja ei häiriköintiä. Ulkoasultaan ruotsinlaivamainen, mutta meno ihan samaa kuin esim. Helsingin baareissa.

Onko pakko vastata näihin viesteihin vain vittuillakseen? En voi käsittää. Eiköhän joka baarissa baaritiskiä kutsuta lihatiskiksi jne.

Suosittelen ja aion mennä uudestaan. Olemme vähän yli 30 vuotiaita perheellisiä.

Kiva kuulla! MItes vielä tuo pukeutuminen, ei siisteissä farkuissa ja siistimmässä/juhlavammassa paidassa näkynyt ihmisiä, kaikillako jotkut minimekot? =)

Vierailija
14/18 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta NIIIN erikoisen hieno paikka, että pukeutumista pitäisi miettiä. Laittaa päälleen ihan fiiliksen mukaan ja sellaiset, missä viihtyy.

Kauniit ja hoikat menestyy aina ja kaikkialla riippumatta mitä on päällä ja miten tukka tai meikki.

Me vanhat rupunaamat emme enää kelpaa kuin reunalle katselemaan, vaikk amiten tälläisi itseään, kun ikä näkyy jo naamasta ..

Vierailija
15/18 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan itsetunnostakin vähän kiinni kuinka paljon pohtii voiko mennä ja mitä pukis yllensä. Käy katsomassa. Siisti paikka , siistiä väkeä. Tanssi iltoina voi tanssijoiden taidot ylläättää ( ovat taitavia) mutta taviksena täytyy voida mennä ja mennä sellaisena kuin on ! Ikähaitari yli 30, itse olin juuri ja olen 65.

Vierailija
16/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoretta tietoa nyt kun rafla avautui remontin jälkeen? Onko kukaan käynyt siellä sinkkubileissä - minkä ikäisenä kehtaa vielä mennä mukaan?

Vierailija
17/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuoretta tietoa nyt kun rafla avautui remontin jälkeen? Onko kukaan käynyt siellä sinkkubileissä - minkä ikäisenä kehtaa vielä mennä mukaan?

Luulen että ikää ei joudu nolostelemaan ellei ole poikkeuksellisen nuori...

Vierailija
18/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihatiski mikä lihatiski.

Mitä muuta pitäisi olla? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän