Voiko sivuhistoriasta poistaa ...
vain jonkun tietyn sivun/osoitteen...? kuin myös sieltä...mikä se nyt onkaan " palsta" joka aukeaa vasempaan laitaan. se mikä tallentaa esim. minun tapauksessa chat viestit. Auttakaa pian kiitos.
Kommentit (7)
kun klikkaat siniseksi sitä minkä haluut pois ja painat del. mutta jos oot kielletyillä asioilla niin varo vaan, ukkos osaa varmaa tutkia kaikki cookiet sun muut jäljet mitä koneelle jää...
Miksi ihmeessä tehdä asioita, joita ei voi puolisolle kertoa?? Sille samalle puolisolle, jolle jaetaan KAIKKI!! Jos pitää salata asioita, olis varmaan parempi asua eri osoitteessa kokonaan.. (joo, mua ahdistaa kaverin tilanne, jossa salailua mukana)
Työkone työpaikalla eri, jos sitä joku muukin käyttää...
Työkalu -valikosta löydät internet asetukset. Sieltä voit poistaa koko sivuhistorian.
Ei onnistu.....Minne muualle ne tallentuu...?Takuulla työ kavereita nauratta ei viittis koko sivuhistoriaa poistaa...:)
mulla on käytössä mozilla firefox ja siinä toi yksittäinen poisto onnistuu. noista cookieista en tajuu ite mitään, mutta mun ukko ainakin aina joskus kattelee mitä " jälkiä" koneelle on jääny, ei kai kytätäkseen mua vaan nörtti kun on niin kai sitä kiinnostaa. tylsää onkin kytätä ku oon taas surffannu vaan täällä syntisella vauva-palstalla.
Vierailija:
Ei onnistu.....Minne muualle ne tallentuu...?Takuulla työ kavereita nauratta ei viittis koko sivuhistoriaa poistaa...:)
joku joka tietää koneista enemmän...