Käyttäkää sitä vilkkua!
Kommentit (19)
Vilkun käyttö on jostain syystä vähentynyt. Mielestäni vilkun käyttäminen vahinkotilanteessa on myös oikeusturva.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää sitä vilkkua!
Ja mielellään hyvissä ajoin, kiitos.
Älä kaahaa.
Silloin näet nimittäin.
Mulla vilkun käyttö tulee niin automaattisesti, että pidän tosi outona jos joku ei sitä käytä. Muistakaa vilkuttaa myös liikenneympyrässä oikeassa kohdassa.
En käytä. En käytä edes heijastinta kun kävelen pimeällä. Sinun syysi jos ajat päälle.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. En käytä edes heijastinta kun kävelen pimeällä. Sinun syysi jos ajat päälle.
Niin, kuolleena tai pysyvästi vammautuneenahan se auttaa että vika oli autoilijassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuolleena tai pysyvästi vammautuneenahan se auttaa että vika oli autoilijassa :D
Autoilija saa syytteen, en minä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vilkun käyttö tulee niin automaattisesti, että pidän tosi outona jos joku ei sitä käytä. Muistakaa vilkuttaa myös liikenneympyrässä oikeassa kohdassa.
Mielellään poistuttaessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Syytehän onkin pahempi kuin kuolema tai vammautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään poistuttaessa!
Niin, se on se oikea kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaahailit ja ajoit viattoman ihmisen päälle. Oliko mukamas niin kova kiire? Eihän tuollaista kylmää narsistia hetkauta jos menee ja ajaan toisen päälle.
En käytä vilkkua koska vihaan muita ihmisiä ja tätä yhteiskuntaa, pitäkää te apinat keskenänne vilkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vilkun käyttö on jostain syystä vähentynyt. Mielestäni vilkun käyttäminen vahinkotilanteessa on myös oikeusturva.
Ja toisaalta olen nähnyt nyt pariin otteeseen tapauksen, jossa liikenneympyrässä ajava auto vilkuttaa koko kierroksen ajan, eli ei tosiaan uskalla luottaa, mistä liittymästä poistuu 🤔
Sitten samalla muuten muistutus: moottoritielle liittyvä väistää siellä jo olevaa liikennettä. Pari kertaa meinannut jo tulla auto kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voi yliajon sattuessa kaduttaa, ettet käyttänyt heijastinta. Ilman sitä et tule nähdyksi pimeällä.
Muista ainakin varmistaa, ettei tule autoja astuessasi suojatielle. Se on velvollisuutesi tieliikennelain perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaahailit ja ajoit viattoman ihmisen päälle. Oliko mukamas niin kova kiire? Eihän tuollaista kylmää narsistia hetkauta jos menee ja ajaan toisen päälle.
Mitäs kuolit tai vammauduit. Eihän se hetkauta jos ei kiinnitä ympäröivään liikenteeseen mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
En käytä vilkkua koska vihaan muita ihmisiä ja tätä yhteiskuntaa, pitäkää te apinat keskenänne vilkkua.
Ois varmaan nautinnollista ajaa autoa jos kaikki tekisivät noin ja unohtaisivat kaikki liikennesäännöt. Isomman ja röyhkeämmän oikeudella vaan. Mitä väliä jos vaikka joku kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja takavaloja!