Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sektion saaminen kättärillä

31.01.2006 |

Onko kenelläkään kokemusta saada sektio synnytyspelon takia nimenomaan Kättärillä?

Millä viikoilla oli käynnit ja miten on suhtauduttu.

Itselläni jäi ensimmäisestä alatiesynnytyksestä hirveät traumat ja nyt toista odottaessa näen sektion omasta mielestäni ainoana vaihtoehtona.

Olen käynyt Kättärin pelkopolilla kerran ja vastaanotto ei ollut kovin suopea.. Nyt saa sitten pelätä kun seuraava käynti annettiin vasta monen viikon päähän et kuin tässä tulee käymään! Viikkojakin on sitten jo reilusti yli 30 et eihän siinä nyt niin kovin montaa käyntiä edes ehdi enää.. Voidaanko tänä päivänä oikeesti pakottaa alatiesynnytykseen??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt täällä palstoilla varmaan yli puoleen vuoteen... mutta kun nyt tulin ,tämä pisti silmään, niin oma kokemukseni, kättäriltä:

Kävin keskustelemassa yhteensä n. 6 kertaa kahden eri kätilön kanssa + parin lääkärin kanssa kerrat siihen päälle. Lopputuloksena pelko oli yhä niin paha, että tunsin todella kuolevani jos " pakotetaan" alatiesynnytykseen. Minulla myös pahat traumat, ei aiemmasta synnytyksestä, vaan muista " sairaalahommeleista" ... Sektion sain rviikolle 38. Lapsi nyt terve puolitoistavuuotias. Päivääkän en ole katunut että hän syntyi sektiolla. Ei ketään voida pakottaa!! Onnea matkaan!

Vierailija
2/2 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis käynyt lääkärillä ja kätilöllä äitiyspolilla? Varsinaista pelkokeskustelua tarjoaa Kättärillä yksi tietty kätilö, jolla erityisosaamista. Kättärillä on se sama virsi kuin muuallakin; " ketään ei pakoteta synnyttämään alateitse" , mutta yritys on hyvä. Näin mulle sanottiin, kun teoreettisesti pohdin, mitä jos alkaisi kauheasti pelottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla