Suositelkaa mulle puhelinta
Nykyisessä liian vähän tekstareille tilaa. Saapuvia mahtuu siihen vain 17. Lähteviä kyllä mahtuu 200 kpl. En tiedä, mikä logiikka tuossa on? Lisäksi kamera on tosi huono ja soittotavoissa sais olla voimistuva soittoääni. Pahiten ärsyttää tuo tekstareiden vähyys! Kalenteri on hyvä, mutta olisko missään puhelimessa sellasta toimintoa, että muistuttais vuosittain syntymäpäivistä? Nettiä en tarvi, enkä mahtavia soittoääniä. HInta sas olla korkeintaan 200e.
Tää puhelin on Samsung simpukka. Muuten kivan pieni, sievä ja sulkeutuva kansi on hyvä, ei näyttö naarmutu. Mutta ne tekstarit...
Mikä puhelin olis hyvä?
Kommentit (5)
Mulla Nokian 5500 ja sinne mahtuu ihan järjettömästi tekstareita - en ole vielä koskaan poistanut.
Noista Noksuista voi ostaa minkä vaan, jossa on S60 se käyttis, niin silloin mahtuu tekstiviestejä ja paljon.
simpukka. ärsyttävää siinä jatkuva kilkatus, äänimerkkejä kokoajan, joka toiminnosta
suosittelen perus Nokialaista
siis se jonka ohinta pari vuotta sitten oli jonkun satasen ja jossa ei ole mitään kameraa. SIinä voi ainakin valita, että tallentaako se saapuvat tekstarit koneeseen vai simmille. Simmille mahtuu mitä vaan ja sieltä ne saa mukaan jos kone hajoaa.
simpukka. ärsyttävää siinä jatkuva kilkatus, äänimerkkejä kokoajan, joka toiminnosta
suosittelen perus Nokialaista
asetukset-valikosta. Ei ole pakko kuunnella kilkatusta eikä katsella niitä vilkkuvaloja. tereisin se retkipuhelimen omistaja.
Myönnän, että samsungiin oli vaikea tottua, mutta aikani totuteltuani ja valikoita tutkiskeltuani olen sittenkin ihan tyytyväinen. Mulla on kommunikaattori vakiopuhelimena ja tykkään tosta samsungista esim ulkoillessa ja muuten kun ei viitsi kantaa niin hirveää (ja kallista) halkoa mukana.
Mielestäni kännyssä on hyvä hinta-laatusuhde.