Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~ SYYSSÄTEIDEN tiistain turinat *~*~

31.01.2006 |

Avaanpa pinon tälle päivälle, vaikkei mitään juttua mieleen muistukaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, olenhan mä jo kasista asti töissä ollut ja yhden kiireellisen jutun tehnyt, mutta nyt pikainen visiitti tälläpuolen.

Galluppia kehiin: Mua alkoi kiinnostamaan, kun itselläkin on pian testausaika lähellä että:

Miten olette plussatestin tehneet (yksin, yhdessä) ja miten kerroitte siitä miehellenne? Tai miten olette suunnitelleet sen kertovanne?

Joskus kuulee hauskoja tarinoita ja itsekin haluisin siihen liittyvän jotain " hassua" . Ensimmäinen raskaustesti tehtiin yhdessä miehen kanssa. Se oli kuitenkin haamu ja ei oikein osattu siitä silloin iloita. Sitten parin päivän päästä teimme taas yhdessä uusintatestin ja minä en uskaltanut mennä katsomaan tulosta, vaan mieheni meni. Ja ilme kertoi kaiken.

Nyt mieheni ei välttämättä olisi paikalla, joten tekisin testin yksin. Mitenkähän hauskasti mahdollisen plussan kertoisi?! Negan kertominen onnistuu kyllä, huoh.

Villis

Vierailija
2/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hauskaa miten sitä tuleekin niin palstariippuvaiseksi :D

Meillä tosiaan kuopus sairastaa, joten ehdinpä sitten surffailla minäkin täällä =)!

Tuohon galluppiin: molemmat plussat olen tehnyt itsekseni vessassa, kiikuttanut sitten miehelle. Esikoisesta tosin laiton sen tikun nimpparikortin taakse, kun sattui sopivasti olemaan tulevalla iskällä nimpparit :). Nyt sitten miehellä olis parin viikon päästä synttärit, joten taidan kehittää myös jonkin kivan yllärin testin kera... JOS SIIS SIIHEN ON *toivoo* AIHETTA!

himppu kp 23/30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Palsta-addikti numero 3 rantautuu... :D

[b]Galluppiin[/b]: Ekan testin tein yksin, aamulla, sitten kävin päivällä ostamassa pienen pienen bodyn ja paketoin sen... illalla miehen tultua kotiin, vihjaisin, että tuolla näytti olevan sulle joku paketti.... ja sen avattuaan sitten tiesi, mistä oli kyse. En siis kertonu etukäteen, että aion testata, mutta suunnilleen kyllä tiesi, missä mennään.. ;) Oli siinä kyllä melkoinen homma pitää koko päivä asia omana tietonaan.. :O

Kakkosesta testasin myös itsekseni ja illalla kun mies tuli kotiin, niin kerkesin sanoa vain " Arvaas muuten mitä..." -ja kesken lauseen mies jo tokaisi että " ..olet raskaana" :) Näki kuulemma naamasta jo (ai mairea hymykö...eikai... :O)!

Kolmanteen ois tarkoitus keksiä taas joku kiva juttu... jahka siihen tarvetta tulee... ;)

Ja tähän aiheeseen, eli omaa napaa... Saatoitte ehkä (

huvittuneina todennäköisesti

) eiliset höpöttelyni nähdä, ja ehkäpä kiinnostaa (niin varmaan ;D), mikä oli lopputulos.... ;) Nimittäin... päätettiin sitten kuitenkin ottaa varmemman päälle ja laitettiin haaveilijan sanoin

lakanat hulmuamaan

!!! ;D Hiiteen tekniikat ja taktiikat, tulis nyt vaan se vauva!!!!! ;D

Näin se on malttamaton listiksen (kiitos taas, haaveilija-76) mieli... :O

Niin ja tänä aamuna tikkuun tuli sitten enää haaleanvaalea haamu, joka hädin tuskin näkyi. Eli kyllä se oli eilinen se huippu sitten. :)

Nyt sitten piinataan seuraavat pari viikkoa niin kovasti että ei tosikaan...

*puree kynsiään*

Heh, voisin veikata, että saatte kuulla aiheesta MUUTAMAN kerran...

*nolona*

Jahans, mutta keskitytäänpäs nyt tämän hetken piinailijoihin, joilla tosipaikat on tosilähellä... Kuka aloittaa?? Käsiä ylööööös...?

Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille Säteille!

~toiveikasta tammikuun viimeistä~

[color=red]♥[/color] Jedelede

Vierailija
4/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Joopa, joo.. Olin suunnitellut aina, että sitten kun sen elämäni ensimmäisen plussatestin aikaiseksi saan, niin keksin jotain ainutlaatuista jolla miehelleni asian ilmaisen. No kävipä kuitenkin todellisuudessa niin, että välittömästi ekan haamun saatuani näppäilin sormet vapisten asiasta miehelle töihin tekstiviestin (en voinut edes soittaa, koska tiesin, että oli kokouksessa). Mies sitten vastasi siihen omaan maltilliseen tyyliinsä. Testailimme kyllä yhdessä viivan vahvistamiseksi seuraavina päivinä muutamaan kertaan - ja jännitimme joka kerta yhtä paljon (josko sitä toista viivaa ei olisi enää tullutkaan - mutta tulihan se onneksi aina, jonkin vahvuisena!)

Eipä tänne suunnalle kuulu mitään uusia. Poistun takavasemmalle eli lähden kohta töihin. Palaillaan huomenna!

-marion76- rv6+4

Vierailija
5/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oikeesti ottaa päähän NIIN rajusti ettette usko. Tai no kyllä te uskotte, ainakin jotkut teistä!

Jotenkin sitä TAAS kerkesi kuvittelemaan, että jos se tärppi olisikin käynyt, kun teroista huolimatta täti ei tullut ajallaan, mutta nyt se sitten tuli. 2 päivää yli ajan ja kp 56. Käsittääkseni siis riittävän paljon myöhässä, jotta voi todeta, ettei terot mulle auta! Pe--le. Nyt soitan taas lääkärille ja varaan ajan OIKEALLE gynelle ja tutkimuksiin.

Ja nyt oikeesti yritän vähentää tätä palstailua. Mullahan on tapana noin tunnin välein käydä tsekkaamassa kuulumiset, vaikken itse kovin usein kirjoitakaan. Mutta nyt yritän unohtaa koko palstan!! *päättäväisenä*

Kaikkea hyvää kuitenkin kaikille teille Säteilijöille, meikäläinen alkaa jo uskoa, etten koskaan kuulunutkaan Syyssäteisiin enkä edes niihin syyssäteilijöihin, jotka tulevat saamaan vauvan ensi syksyn aikana! Liityn sit uudelleen kevätsäteisiin, jos ja kun sellainen joskus perustetaan.

Parempaa helmikuuta kaikille toivotellen,

Olivia

Vierailija
6/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri tsemppihali!!!!!!!!! Varmasti ottaa päästä ihan kympillä, kun justiin ehtii pohtimaan sitä parastakin vaihtoehtoa... Voi että harmittaa sun puolesta!!! Mutta jos nyt kaivetaan ihan kaivamalla jotain positiivista, niin tulihan ne menkat sieltä vihdoin.. eri asia sitten oliko niillä teroilla haluttu vaikutus vai ei... Mutta älä Olivia ihan kokonaan katoa, haluan varmasti saada suhun yhteyden jos niin käy, että sinne teidän suunnalle päädymme muuttamaan. Oishan se kiva joltain paikkoja tuntevalta sitten kysellä neuvoja :) Mutta se asia selviää maalis-huhtikuussa ja huhuilen sitten sua, jos tarvis on.

Hirveästi joka tapauksessa tsemppiä sulle Olivia!! Ehkäpä perustamme sitten yhdessä ne kevätsäteet.. Ja jos oikein positiivisesti ajattelet, niin sulla on kuitenkin oikeesti mahdollisuus raskautua (ennen mua), koska teillä on ainakin oikee yritys päällä! :) Meillä ainoa toivo on kumiukkoja uhmaavat simpat, eikä sellasia taida ollakaan.. :)

No nyt lähden suihkuun, heräilin yövuorounilta tuossa tunti sitten. Entinen opiskelukaverini oli laittanut postia, että hänen tyttönsä oli saanut lapsen rv 26:lla :( Laskettu aika olisi ollut vasta 1.5. Lapsi on kuitenkin terve ja jäänee siis henkiin. Aika hurjaa syntyä kolme kuukautta etukäteen.. :/

No se on moro nyt! R

Vierailija
7/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia: *suuren suuri rutistus* Koeta jaksaa, vaikka se hemmetin täti sinut löysikin! Toivottavasti saat pian ajan sinne gynelle ja kierrot saadaan kuntoon ja sinullekin oma masuasukki!

G: Testin tein iltapäivällä ja mies ei malttanut odotella kun tiesi että testaan. Se seisoskeli oven ulkopuolella ja jatkuvasti kyseli, että " joko oot pissannu" ... Yritäpä siinä saada pissattua! Ja testiin ilmestyi heti kaksi kunnon paksua viivaa ja minä rupesin itkeä vollottamaan! (ei ollu suunnitelmissa kyllä tuommoinen kertomistapa...) Mies siitä jo ymmärsi, että plussaa oli! Ei ilmeisesti ollut mikään surullinen itku! ;)

Joku eilen pelkäsi tätiä, kun oli ilmassa " nyrkkeilyottelun" -tuntua. ;) Meillä se oli kyllä ihan eka raskausoire. Suutuin kaikista pienistä asioista ja sitten heti perään iski kamala katumus siitä huutamisesta ja valittamisesta. ;) Että älä menetä vielä toivoasi!

Tänään varasin itselle ekan neuvolan, ja nyt jo jännittää! Toivottavasti te kaikki saatte pian hypätä tuonne odottajien puolelle vakituiseen! ;) Plussasäteitä ihan mahdottomasti!!!! *~*~*

toivottelee Hippis rv 4+4 ;)

Vierailija
8/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK! Huimasti onnea kaikille neljälle plussanneelle!!!!! Mä aloitin lukemisen maanantailta ja heti alkuun oli Jeden jumbotekstit joten mieti, että hetkinen ja otin takapakkia. Hyvä että tuolilla pysyin, jotenkin olin niin täpinöissäni ja silmät kostuivat väkisinkin... Ihanaa!

Jede heitti sitten tyttötaktiikat sängyltä, jaahas.. *virnistää* hih!

Muuta kommentoimista en sitten muista.. Ei auta vaikka kuinka pinnistelen

Siis omaanapaa..

Päätettiin miehen kanssa heittää pillerit roskiin kun alko taas tiputtamaan. Nyt tosin taisi ihan täti kurvata! Kuitenkin , yritys on aloitettu!!! =) =) jeee!!

Nyt siis tarvitsen kaikki ne aineet ja ohjeet ja hömpötykset että saatas plussa tännekin ja siis se xy-kromosomit omaava,kiitos! Omilla tavoilla kun tulee tyttöjä ja hyvin H I T A A S T I . . .

foolihapot,vitamiinit,greippimehut ja ajoitusohjeet...pliiis?!

Asiasta virtahepoihin niin kirjoitin ja lähetin eilen elämäni ensimmäisen työhakemuksen ja sitä täällä jännittelen! Ajattelin että jos vaikka sais seuraavaksi vähän parempaa äippärahaa ja vaihtelua sekin!

Tästälähin varastan vaikka koneen että pääsen tänne ainakin KERRAN päivässä!

Huh, tulipas taas..

Vierailija
9/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *****, vai löysi se täti loppujen lopuksi sittenkin Olivian.. :( *halaa ja rutistaa* Otahan pieni tauko palstailusta (koska tämä ei tosiaankaan ainakaan helpota, vaikka vertaistukea löytyykin..), jos siltä tuntuu, mutta Riikaa lainatakseni, älä kuitenkaan kokonaan katoa. Ja sen oikean gynen tapaaminen voisi olla kyllä hyvä ajatus. Eihän tuommoiset jumbopitkät kierrot ole mistään kotoisin! Voih.. en minä osaa mitään sanoa.. Muuta kuin voimia sinulle ja teille!

Mirolinus, onnea yritykseen!!!! Vihdoin viimein!! Tervetuloa Limatutkiskelijat ry:hyn tai Ovistarkkailijat & Oireilijat Oy:hyn :D Tai vaikka molempiin!! ;D Ja mitä tulee siihen xy-kromosomiin... Olen siinä ihan yhtä hyvä neuvomaan, kun niitä xx:iä tekemään ;D Eli huono. Meillä nuo molemmat pojat on saatu aikaiseksi jtp-tekniikalla. Tai niin ainakin muistelen. Ja kierron alusta reilusti yli puolen välin hommailemalla.. ;)

Mutta tosiaan, tsemppiä ja paljon plussasäteitä teillekin!! :)

Juu.. mitäs vielä... Ei taas lanttu leikkaa, joten paras painaa ok samantien. ;)

-Jede *taas kerran*

Vierailija
10/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut työmatkalla joten oon nyt ihan ulkona että mitä on tapahtunnut. Siis ketkä nyt on plussannu? kertokaa äkkiä!

Omaa elämää sen verran että tosiaan olen tikutellut 2 krtaa päivässä ja negoja vaan eli en kai sit ole ovuloinut. joopa joo, tosi kiva. Noh, on kyllä yrittelytkin ollu vähissä ton työmatkan takia, että ei paljoa toivoa täällä. Miks en saa positiivista ovis tikutusta? voi H******I.

Olivia-älä katoa, yritetään kestää yhdessä.

senna

Vierailija
11/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi onnittelut viikonloppuna plussanneille, joita olikin huikea määrä!!! Toivottavasti plussajunaan vielä mahtuu, kovasti sinne haluaisin.

Ketä muita oli piinaviikolla menossa?? Mulla nyt kp 25/29 ja oireista ei tietoakaan, tuskinpa tarvitsee testailla... taaskaan.

Jutut on vähissä, joten poistun tv:n ääreen. Ai niin vielä Riikalle piti sanomani että tervetuloa Itä-rajan tuntumaan, jos tie tännepäin vie. Turisteista huolimatta mukava kaupunki!

Vierailija
12/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla teistä, senna1 ja Nasketti! Toivotaan että se plussajuna pian teidänkin pysäkillä pysähtyisi bdbdbd

Senna kyseli plussanneita, no viime viikonloppuna tuli niitä triplaten! Eli Gringo, Pyry ja hippi-hiiri siirtyivät odottajien joukkoon. Myös Tammikukka ilmoitti plussastaan :) Onnea vielä kerran heille.

By the way, tuore lista on tuossa valmiina -jahka kerkeän sen vielä tarkistella niin laitan sen sitten näkyviin. Voi kyllä mennä huomiseenkin, kun on tässä tälle illalle tekemistä (kun ei sitä ukkoakaan tartte enää kellistää :D niin kerkeää muutakin), enkä jaksais koko iltaa koneella kökkiä. Mutta pian kumminkin. :)

Nyt lapsia yöpuulle. Öitä teillekin ;)

-listis-Jede :D tänään ahkerana. :)

Vierailija
13/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noita plussanneita on noin paljon. Ainut harmi vaan on se etä tämä pino alkaa pienetä... noh, ihanaa joka tapauksessa.

Mä vaan ole ihan varma, jostain kumman syystä, että mulla ei tapahdu ovulaatiota ollenkaan. Tikut näyttää pelkkää negaa vaan, testiviiva on aika haaleampi kuin se tarkistusviiva vai mikä se nyt on. Voi byyy.

Olen muuten huomannut että täällä kirjoitellaan ahkerasti aamuisin ja aamupäivisin mutta minä ehdin mukaan aina vasta iltaisin, jos silloinkaan. Olisko mahdollista tehä pino jossa useampi päivä samassa.... no joo, ei tarvi, kunhan vaan tässä pohdin lämpimikseni.

Säteitä, auringon ja plussa, kaikille!!!!!

senna

Vierailija
14/14 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivialle suuri lohdutushali! Mustakin tuntui negan jälkeen että tulipas sitä liikaa toivottua ja ajattelin pitää palstatauon, mutta niin vaan täällä ollaan keikuttu. Nyt kyllä on toiveet taas huipussaan, joten alas voidaan tulla ensi viikolla ryminällä (toivottavasti ei kuitenkaan). Ehkäpä aina silloin tällöin on hyväksi unohtaa tämä palstailu. Mutta palaile sinä sitten kun siltä tuntuu.

Nasketilla taitaakin olla piinailua tiedossa. Pidähän meitä nyt sitten ajantasalla!!! Ja kovasti peukutuksia!

Sennalle pikaista oviksen löytymistä! Minne hukkaan se on nyt mennyt?

Mirolinukselle tervetuloa lakanan hulmuttelijoihin! ;)

Jede: Varmistelut tuli sitten tehtyä, hyvä, hyvä! Ja voihan se tyttö tulla näinkin! Sillä jos oikein usein " hulmuttelee" , niin tyttösiittiöiden määrä on sitten isompi. Nyt vaan odotellaan että pääset odottamaan lokavauvaa!

Oma (.) kp 23/28-30 ja jotain oviksen kaltaisia jomotuksia siellä täällä, mutta niin oli viime kierrossakin. Lämpöjä ajattelin seurailla ja nyt vielä on koholla, kuten toki pitääkin olla. Voi kun aika vaan menis nyt nopsasti ja täti tajuais pysyä poissa.

Villis