Isosiskolla joku salaisuus.. Mikä voi olla?
Juttu meni siis näin.. Isä yritti soittaa isosiskolleni ja tämä ei vastannut.
Vähän ajan kuluttua tuli viesti. Olen töissä. Ja joo totta se on.
Isä soitti minulle, että mikä on totta.. Mikä on siis "salaisuus" minkä isosisko olettaisi tulleen ilmi puskaradion kautta!?
Kenellekään meistä perheenjäsenistä ei ole puhunut mitään.. Mistä siis oletus, että joku olisi juorunnut.
Tässä miettinyt pääni puhki! Kuulostaa tosi pelottavalta.. Onko jotain pahaa vai sittenkin jotain hyvää?
Vaihtoehdot on aika pitkälti siinä, että on joko eronnut miehestään, mikä tuskin on todennäköistä! Vasta kävivät täällä, eikä mitään ongelmia tuntunut olevan. Tosin heillä on nyt asunto myynnissä, mutta uutta ovat suunnitelleet.. Oiskohan sitten yksin miettinyt uutta asuntoa?
Toisaalta nämä heidän katsomansa asunnot ovat olleet kolmioita vähintään..
Toinen vaihtoehto on siis, että hän on raskaana. On vannonut, ettei ikinä lapsia! Mutta toisaalta rakastaa ja hössöttää meidän sisarusten lapsille! Raastavaa tällainen kun ei tiedä!
Isosisko on meitä houkutellut kovasti tuonne etelään luokseen, mutta menemme vasta heinäkuun lopussa.. Ideoita mikä voisi olla tuo "on se totta".
Kun se tuli vielä kirjoitettuna, ei voi tietää, onko surullista vai iloista asiaa!
Nyt odottelen, että hän vastaa viestiini, minkä laitoin kun isä parka oli kovin huolissaan!
Kommentit (7)
Siis kenelle se viesti tuli ja miksi sinä luit sen?
Voihan tuo olla vaikka mikä mitätön juttu.. tai ööh vaikka että ottavat koiran, vessanpönttö hajosi...
Jos isosiskon viesti meni väärään numeroon, ei pitänyt mennä isälles
Onko sulla itelläs ap joku salaisuus kun osaat kirjottaa noin sekavasti ja asiasta pomppien.
Koska viimeinen merkki oli vain piste, ei viesti kuulosta kauhean innostuneelta. Ei siis varmaan raskaana. Olisi laittanut varmaan "Joo, on se totta!!" tms.
Isä soitti isosiskolle. Isosisko ei vastannut.
Isosisko lähetti isälle viestin. "Olen töissä. Ja joo, on se totta."
Isä soitti sitten minulle, että mikä on totta. Oletti minun tietävän, isosiskon asian.
Eli isosisko siis oletti isän soittavan jostain paljastuneesta jutusta. Ja vastasi ja joo on se totta. Isällä oli jotain ihan muuta asiaa ja ihmettelee nyt mitä tuo " on se totta" tarkoittaa.
Ja väärän numeron mahdollisuutta mietin, oisko jollekin muulle pitänyt mennä..
Minä en siis lukenut viestiä vaan isä. Ja en tosiaan tiedä oliko viesti positiivisessä hengessä kirjoitettu vai negatiivisesti.
Ja sitten tulet kertomaan meille, mitä vastasi :)
Että isäsi ei ihmettele miksi ei vastannut puhelimeen ja laittoi vielä varmuudeksi, että töissä olo on tota, että isä ei epäile hänen huijanneen.
Ja jos nyt jotain muita syitä haet, niin asunto on menny kaupaksi tai uusi löytynyt. Ei se voi olla mikään asia, josta ei olisi teille puhunut.
Nyt hokasinkin, siis siskosi OLETTI jonkun asian tulleen ilmi..