Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlistä viikoksi ruoat 50€! Lista ruoista:

Vierailija
13.05.2014 |

Tänään kävin Lidlissä ja sain 50€:llä ainekset 15 ruokaan kahdelle hengelle  ja lisäksi aamu-ja iltapaloja. Nämä ateriat tulen tekemään ostamillani tuotteilla  (kaikki itsevalmistettuja ellen toisin mainitse):

-Täytettyjä tortelliinejä (valmis) itsevalmistetun kirsikkatomaattikastikkeen kera

-lihapullat ja muusi

-Blinit jauhelihatäytteellä ja smetanalla

-Kiinalainen kanavokki hoi sin

-Silliä ja perunaa ja smetanaa

-Pekonipiirakka

-tonnikalapiirakka

-fetasalaatti

-Pasta Carbonara

-Kasvispizza

-täytetyt pitaleivät kanalla ja kermaviilikastikkeella

-Pakastekala ja muusi

-Pakastepizzat

-Kasvissosekeitto tuorejuustolla

-Espanjalainen perunamunakas

Noiden lisäksi litra maustamatonta jugurttia, leipää ja leivän päälle cheddar-juustoa, pepperonia ja kinkkua, sekä kasviksia (tomaatteja, kaksi kurkkua, kolme paprikaa, tilliä) sekä säilykepunajuuria.

Olen ennen asioinut vaan lähimmissä K- ja S-marketeissa, mutta nyt päätin lähteä vähän kauemmas Lidliin, kun halpuutta on hehkutettu. Laskussa sen kyllä huomaa, että Lidl on halvempi! Mitä ruokia te teette Lidlin tuotteilla halvalla?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ruokalistahan tuo on (no, ehkä nuo tortellinit, pizzat yms. jättäisin itse pois) mutta moni varmaan huuteli "paskaruokaa" siksi, että luuli kaikkien ruokien olevan jotain valmisruokia, kun listasit valmiita ruokalajeja etkä aineita. Itsekin oletin kyseessä olevan valmislihapullia, mummon muusia, valmiswokkisekoitusta suoraan pakastimesta, jne.

Pakko kyllä sanoa, että teilläpäin täytyy olla huomattavasti halvempi Lidl kuin meillä. Meidänkin 2-henkinen talous käy usein Lidlissä ruokaostoksilla, eikä tuollaista viikon menyytä todellakaan saa 50 eurolla aikaiseksi.

Vierailija
42/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa Lidlistä myös jukurttia, raejuustoa ja ylipäänsä kaikki maitotuotteet, kaikki vihannekset ja hedelmät. Oon ruennu käymään Lidlissä ja rahaa menee paaaaljon vähemmän. Lisäksi oon laihtunut kevään aikana 13 kg, mutta se ei tietenkään johdu vain Lidlistä, vaikka osaksi johtuukin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin tosta Ap:n ostoslistasta, että tämä on se topicci missä keskustellaan tyypillisesta wt-perheen ostoslistasta?

Vierailija
44/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:59"]

Tänään kävin Lidlissä ja sain 50€:llä ainekset 15 ruokaan kahdelle hengelle  ja lisäksi aamu-ja iltapaloja. Nämä ateriat tulen tekemään ostamillani tuotteilla  (kaikki itsevalmistettuja ellen toisin mainitse):

-Täytettyjä tortelliinejä (valmis) itsevalmistetun kirsikkatomaattikastikkeen kera

-lihapullat ja muusi

-Blinit jauhelihatäytteellä ja smetanalla

-Kiinalainen kanavokki hoi sin

-Silliä ja perunaa ja smetanaa

-Pekonipiirakka

-tonnikalapiirakka

-fetasalaatti

-Pasta Carbonara

-Kasvispizza

-täytetyt pitaleivät kanalla ja kermaviilikastikkeella

-Pakastekala ja muusi

-Pakastepizzat

-Kasvissosekeitto tuorejuustolla

-Espanjalainen perunamunakas

Noiden lisäksi litra maustamatonta jugurttia, leipää ja leivän päälle cheddar-juustoa, pepperonia ja kinkkua, sekä kasviksia (tomaatteja, kaksi kurkkua, kolme paprikaa, tilliä) sekä säilykepunajuuria.

Olen ennen asioinut vaan lähimmissä K- ja S-marketeissa, mutta nyt päätin lähteä vähän kauemmas Lidliin, kun halpuutta on hehkutettu. Laskussa sen kyllä huomaa, että Lidl on halvempi! Mitä ruokia te teette Lidlin tuotteilla halvalla?

[/quote]ei kelpaa mulle noi ruoat. Haluan itse tehdä hyvistä ruoka-aineista.

Vierailija
45/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:22"]

En ole käynyt lidlissä, enkä käy. 

[/quote]

Oih, tää on kaikkien aikojen suosikki kommentti! <3 Tämän jälkeen koet vielä, että sinulla on jotain kompetenssia kommentoida Lidliä edes yleisesti? 

:D

Vierailija
46/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa perus makaroni myös 20cent/pussi, ostan silti kalliimpaa täysjyvää.

Vierailija
47/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskahöttöä ap syö. Valmispaskaa. Ei osaa uusavuton näköjään valmistaa itse ruokaa tuoreista aineksista.

Vierailija
48/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hain tänään Lidlistä täydennystä : rasia mansikoita, rasia mustikoita, kanan naturel suikaleita ja sellainen pehmeä rintsikkatoppi. 17 euroa :)

Vierailija
49/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:51"]

Vittu mitä paskahöttöä ap syö. Valmispaskaa. Ei osaa uusavuton näköjään valmistaa itse ruokaa tuoreista aineksista.

[/quote]

He-hee, taisit just mäkkärin naapuripöydästä laittaa viestisi? ;D

Vierailija
50/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:22"]

En ole käynyt lidlissä, enkä käy. 

[/quote]

Oih, tää on kaikkien aikojen suosikki kommentti! <3 Tämän jälkeen koet vielä, että sinulla on jotain kompetenssia kommentoida Lidliä edes yleisesti? 

:D

[/quote]

En minäkään ole yöpynyt Pariisin kalleimman hotellin kalleimmassa sviitissä... enkä yövy!  Kamala paikka.

Vierailija
51/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin just kaikkien lukutaidottomien idioottien kommentit. Olkaapa hyvä!

Vierailija
52/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä. Täällä on juuri ollut pari ketjua Suomen ankeasta asenneilmastosta, ja tämä ketju kyllä pääosin kiteyttää sen, että olemme sitä itse tehokkaasti ylläpitämässä... Missään ei saa niin paljon ihan silkkaa ivaa osakseen kuin av:lla. Homma toimii yleensä niin, että aloittajan kanssa ollaan eri mieltä. Jos olisit kirjoittanut tuon listan ja kommentoinut, että tällaista roskaa naapurimme syövät, olisit saanut vastaukseksi kiivaita puolusteluja siitä, miksi ruokalista on suorastaan hyperterveellinen.

Vierailija
53/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan aina alle 50 eurolla viikon ruuat. Käydään prismassa, syödään terveellisesti. Olemme siis opiskelijapariskunta ja syömme lounaat koulussa ja kesätöissä. Aamupalana syödään maitorahkaa+hedelmiä TAI kaurapuuroa lisukkeella, lounas tosiaan koulussa, välipalana (jos tarvii) on leipää, hedelmiä jne, päivälliseksi esim kinkkukiusausta, nakkikeittoa, lasagnea tai meksikonpataa +kasvikset/salaatti ja iltapalaksi samoja kuin aamulla/välipalalla. 

Vierailija
54/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 17:51"]

[/quote]

Niin, luitko sä ollenkaan ap:n viestiä? Kaikki muu oli itse tehtyä paitsi tortellinit, pakastepizzat ja jos pakastekala lasketaan einekseksi, niin kai sitten se. Itse en laske, ellei ole jotain valmiita leikeitä. Pakastettu kala on arkena ihan hyvä vaihtoehto vaikka johonkin kastikkeeseen.

Tässä vielä ap:n lista raaka-aineina ostoksista. En mä nyt tätä valmishötöksi kutsuisi.

Kirsikkatomaatit

tomaatit

valkosipuli 

sipuli

jauheliha

perunat

maito

kermaviilit

kananmunat

smetana

kanan rintafileet

purjo 

porkkana

paprika

silli

cheddarjuustopala

keittokinkku

pepperoni

pekoni

tonnikala

jäävuorisalaatti

kurkut

feta

kesäkurpitsa

herkkusienet

juustoraaste

jauhot

pakastekala¨

pakastepizzat^

selleri

bataatti

tuorejuusto

ruispalat

jugurtti

tilli

punajuuret

En ole ap, enkä edes mikään Lidl -fani. Mutta huomaa taas, kuinka periaatteessa pitää mollata toista. Hyvähän se on, jos aina voi syödä tuoretta kotimaista kuhaa, sisäfilettä, hummeria ja täysin rajoituksetta tuoreita kasviksia mitä mieli tekee, silloin varmaan ei ole tarvetta listailla ja laskea hintoja, sen kun hakee Stockalta mitä tykkää. Se ei kai ollut tämän ketjun pointti ollenkaan. Mielestäni vaan ap:n raaka-ainelista oli  sekä terveellinen (noin valtaosin) että edullinen.

Vierailija
55/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lista, hyvät ostokset. Meilläkin käytetään enimmäkseen Lidliä.

Vierailija
56/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset osaa olla ilkeitä. Haukutaan ruokaa paskaksi ja epäterveelliseksi einesruuaksi vaikka ap on listannut vain muutaman valmiina ostetun asian mm.

pakastepizzan ja tortellinit. sitäpaitsi, kukapa ei joskus viikonloppuiltana lätkämatsia katsoessa söisi jotain "rennompaa ja ehkä vähän epäterveellisempää"? voi luoja! haukutaan vaikkei ole oikeasti mitään haukuttavaa. En tiennytkään että fetasalaatti, itsetehty kasvissosekeitto ja kanawokki ovat lihottavaa paskaruokaa! Siltikään kukaan haukkuja ei viitsinyt listata omia ruokaostoksiaan/hintojaan. Typerää wt-porukkaa sanon minä. melkein hävettää olla suomalainen nainen kun jengi täällä käyttäytyy näin alhaisesti.

Ps. AP, kutsu mut syömään, mulle kyllä kelpaisi nuo kokkailut<3 :)!

Vierailija
57/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais Lidlin sontaa eli eineksiä.

Tänään oli ihana käydä Prismassa.

Väljää ja viihtyisää.

Eikä kukaan ollut näköalaa sotkemassa rumuudellaan.

Vierailija
58/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:30"]

Me saadaan aina alle 50 eurolla viikon ruuat. Käydään prismassa, syödään terveellisesti. Olemme siis opiskelijapariskunta ja syömme lounaat koulussa ja kesätöissä. Aamupalana syödään maitorahkaa+hedelmiä TAI kaurapuuroa lisukkeella, lounas tosiaan koulussa, välipalana (jos tarvii) on leipää, hedelmiä jne, päivälliseksi esim kinkkukiusausta, nakkikeittoa, lasagnea tai meksikonpataa +kasvikset/salaatti ja iltapalaksi samoja kuin aamulla/välipalalla. 

[/quote]

No, opiskelijalounas on jo yksinään niin halpa ja iso etu tavalliseen työssäkäyvään nähden (lounasruokalassa jonkun keittolounaan voit saada 6 €:lla), varsinkin jos siitä hyötyy kaksi ihmistä, etei oikein voi verrata. Mitä se opiskelijalounas maksaa, pari euroa? Aika tiukkaa tekee, että kaksi työssäkävijää saisi vastaavan lounaan edes eväitä itse tekemällä.  Tottakai joku opiskelijalounas näkyy kauppalaskussa pienentävänä tekijänä.

Vierailija
59/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä viikon ruokaostokset ketjuissa on aina se ongelma, että sitten sanotaan kotona olevan valmiiksi pastaa, riisiä, jauhoja jne. Joskushan nekin pitää ostaa! Jos mä käyn tällä viikolla kaupassa ja ostan ruokaa 300 eurolla niin ens viikolla selviän varmaan alle 20 euron... Eli olisko mitenkään järkevämpää miettiä kuukausitasolla niitä kauppalaskuja? 

Vierailija
60/93 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Lidlistä oikeasti. Ahdistava loukko ja paha ruoka.

Menkää te.