Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmenon (tyhjennyksen)jälkeen clomit? Kokemuksia!

30.01.2006 |

Clomit+terot tehosivat heti, ja tulin raskaaksi. Raskaus todettiin rv 8 tuulimunaksi, ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Lääkäri oli sitä mieltä, että voisin heti ensimmäisten kuukautisten aikana (kp3) aloittaa myös clomit. Itse vähän olen huolissani, mehtaako kohdun limakalvo olla jo tarpeeksi vahva kestämään clomienkin rasituksen. Jos limakalvo ohenee liikaa, saattaa kuitenkin kestää muutaman kuukauden, että se palautuu normaaliksi - vai?

Miten teille on Clomeja määrätty keskenmenon/tyhjennyksen jälkeen? Uskallanko niitä syödä? Suru tuulimunan jälkeen on kova, ja kaipuu uuteen raskauteen siksi myös :( En haluaisi toisaalta odotellakaan...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuulimuna raskaus päättyi luonnollisena keskenmenona noin rv10 aikoihin. Lääkkeitä tai kaavintaa ei siis tarvittu, kun kohtu tyhjeni kokonaan itsestään. Limakalvo oli tyhjentymisen jälkeisenä päivänä tarkastuksessa noin. 7mm paksu.. (olen kyllä sen verran kokematon vielä näissä jutuissa, että en tiedä onko tuo sitten hyvä vai huono). No meidän klinikan lääkäri oli sitä mieltä, että voidaan aloittaa clomikierto heti ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Ja niin olisi nyt sitten tarkoitus tehdä, mutta toistaiseksi odottelen vielä kuukautisia. Mulla on yleensä ollut säännöllinen kierto 26-29 päivää ja nyt on keskenmenosta laskien menossa kp 29. Saa nähdä tarvitseeko tässä pitkäänkin niitä vielä odotella. Missäs vaiheessa tilanne teillä on? Mutta ilmeisesti siis aika yleisesti lääkäreiden kanta on, että clomit voidaan heti aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme