Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni mies käy kuumana,todella kuumana!!!

Vierailija
30.01.2006 |

Olen aivan shokissa,jos näin voi sanoa. Me asumme naapureina (paritalo) ja olemme erittäin hyviä kavereita keskenämme. Viime viikonloppuna oli meillä juhlat jossa ystäväni mies sitten tilitti tunteensa. Hän ei jaksa enää peitellä.. haluaa sänkyyn kanssani. On halunnut jo pitkään. Mies on todella komea ja hauska... En ole pystynyt syömään,en keskittymään mihinkään.Mietin vaan koko ajan mitä mies mulle sanoi... Meillä molemmilla on lapsia ja omasta puolestani voin sanoa olevani tyytyväinen avioliittooni. Mutta miksi hän nyt sekoittaa ajatukseni näin totaalisesti???

Hänen perheensä on lähdössä matkoille ja mies jää kotiin. Samaan aikaan oma mieheni lähtee 3 päivän työmatkalle.. Pelottaa ajatuskin siitä että olemme niin lähekkäin ilman puolisoita. Hätäpäissäni soitin jo äidilleni ja pyysin hänet tänne ?!

En halua menettää ystävääni enkä perhettäni. Olen vaan niin sekaisin,koska mies on kun veistos ja haluaa vaan seksiä...

Mitä mä teen???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä unohtaa. Ja toivo, et puheet kännissä erit ku selvinpäin. Ei kannata vaarantasa omaa perhettä ja sotkea kaverivälejä. Vaikka kyllähän tommonen kohentaa itsetuntoa...

Vierailija
2/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toi imarteluna. Varmasti mies ajattelee susta noin, moni muukin varmaan ajattelee, mutta tuo juuri sanoi asian ääneen, kännipäissään.

Seksi on vain seksiä, mutta voi tuhota monen kauniin asian.

Olen itse hieman samnkaltaisessa tilanteessa, meillä on vain tunteetkin kehissä. Eli vittumaista.

Mutta sä kyllä selviät. Hyvä idea toi että äitisi tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni just eroamassa. Hänellä oli vuoden suhde työkaverinsa kanssa. Tämä työkaveri-mies siis myös naimisissa, eikä aio erota. Nyt ystävän koko elämä sekaisin. Avioero ja tämä rakastajakin jätti. Ja vielä pitäis samalla työpaikalla klaarata.

Eli pääkylmänä vaan! Mutta nauti salaa siitä, että sua himoitaan.. Mut kandee - mun mielestä - purkaa omat himot siihen omaan mieheen vaan!

Vierailija
4/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä, että sinua halutaan ja ihaillaan. Mutta älä ryhdy mihinkään, sillä siitä voi olla seurauksena katastrofi. Vaikka kuinka ajattelisit(te), ettei puolisonne saa koskaan tietää, joudut kuitenkin aina pelkäämään, että mies tunnustaa vaimolleen, tai sitten kerrot itse parhaalle ystävällesi, joka taas saattaa kertoa asian eteenpäin. Tai sitten itse tulet niin kauheisiin omantunnon tuskiin, että on pakko kertoa miehellesi.... Tai sitten naapurin mies kertoo omalle miehellesi jne. Mikään ei ole enää helppoa sen jälkeen, jos menet hänen kanssaan.

t.Nimim. " kokemusta on" ;)

Vierailija
5/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen enempää.

Vierailija
6/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu noita miehiä!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä PORVOOSSA kohta sänky natisee

Vierailija
8/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta haiskahtaa taasen

Vierailija
9/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin viikonloppuna, että hyvän ystävän miehellä on ollut tunteita minua kohtaan monta vuotta. En aio itse tehdä mitään, vaikka olenkin aina tykännyt tästä miehestä tosi paljon. Kerroin itseasiassa miehelleni kyllä ja hänpä sanoi tienneensä asian aina. Kuulemma niin selvää, että sokeekin näkee.. Itse en ole tajunut. Tai olen ajatellut miehen olevan vaan sellainen. Imartelihan se totisesti joo. Mutta enpä olisi halunut tietää!

Vierailija
10/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, ni et tietenkään AP mene sänkyyn naapuris kanssa!! Älä pilaa elämääs ja monen muunkin siinä samassa!!!

Vierailija
11/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on miehes normaali tyyppi niin pitää teitä visusti silmällä. ja sinäkään et uskalla tehdä yhtään mitään kun tiedät että miehes tarkkailee teidän " suhdetta" .

Vierailija
12/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä. Kerranhan täällä vain eletään.

Vierailija
13/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse tarkoin mikä on sinulle tärkeintä ja mistä olet valmis luopumaan jos syrjähyppy paljastuu.. Itsellä ainakin niin paljon menetettävää, ettei käy pienessä mielessäkään edistää asiaa mitenkään.

Vierailija
14/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies ehdotteli seksiä koko illan. Olin tietysti imarreltu, mutta sanoin kiitos, mutta ei kiitos :-)

Ei istu nimittäin minun arvoihini vakiintuneitten kanssa pelaaminen, vaikka oma mieheni sen sietäisikin (itse toivoo parinvaihtoa, minua ei kiinnosta).

Omalle miehelleni kerroin, häntä asia huvitti ja kerroinpa sitten naapurin emännällekin toisissa juhlissa, kun oli promilleja, enkä pystynyt enää pitämään sisälläni.

Noh, naapurit selvittivät asian keskenään ja ovat sovussa taas ja minä ok.

Ei kannata sekaantua, särjet sydämesi ja sotket elämäsi.

Jos et muuten malta, nauti sooloseksistä naapurin miestä ajatellen :-)

Vierailija
15/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ikävyyksiä.

Vierailija
16/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia selvii

Vierailija
17/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ottaa selvinpäin asian puheeks niin sano luullees hänen laskeneen leikkiä tai lyö asia leikiks. Yleensä viesti menee näin perille eikä välit mene totaalisesti.

Välttele jonkin aikaa kahden kesken jääntiä ko henkilön kanssa.

Vierailija
18/18 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin kyllä elämäni tuossa vaiheessa Jeesukselle.Jeesus haluaa turvata sinun avioliittosi.Sielunvihollinen haluaisi rikkoa sinun avioliittosi.Jeesus haluaa pitää sen ehjänä ja haluaa antaa sinulle voimia kestää houkutukset avionrikkomiseen. Toivon totisesti, että Jeesus uudestisynnyttää sinut ylhäältä ja että saat nauttia turvallisesta avioliitosta oman miehesi kanssa.