Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sänky

Vierailija
30.01.2006 |

Tosi tyhmä kysymys varmaan, mutta miksi kaikki lastensängyt on jatkettavia? Siis mitä kaikkia etuja siitä on? Miksei tehdä samanlaisia lapsille sopivia - vaikkapa irrotettavalla laidalla - jotka kävisivät nuorisoikään saakka, mutta ilman tätä jatkettavuus -ominaisuutta? Ajattelisin patjankin olevan mukavampi, jos se ei koostuisi useista jatkopaloista. Toki aina voi ostaa sänkyä pidentäessään uuden.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ainakin kätevämpää kaksi pientä sänkyä kuin kaksi isoa. voi sijoittaa helpommin vaikka mihin, esim vanhempien huoneeseenkin...

Vierailija
2/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se tila jostain löydyttävä kuitenkin, kun lapsi kasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin metsästin tosissaan 160 cm pitkiä sänkyjä, kun meillä lastenhuoneen mitoitus olisi ihanteellinen sen pituiselle sängylle. Me ratkaistiin että pätkäistiin täyspitkä sänky 160 senttiin...Olihan siinä oma nikkarointinsa mutta enpä oo katunu kertaakaan. Menee pitkälle koulu ikään. Ennen on ollut paljon 160cm pitkiä sänkyjä, meillä on kotona ollut kerrossänky 160 pitkänä mulla ja siskollani.

Vierailija
4/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siirtyä vaikka kerrossänkyyn kun lapsi kasvaa..

Vierailija
5/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelleet vaihtaa asuntoa aina sängyn pituuden kasvaessa : ) Ja koska isohkoon asuntoomme mahtuu jo nyt sama sänky, joka sinne on mahduttava joka tapauksessa kymmenen vuoden kuluttua

Vierailija
6/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin olisi ehkä kätevää olla 2-6v pienempiä sänkyjäkin tarjolla, jos kerta asunnon vaihto ei missään tapauksessa tule kysymykseen. ja minä ajattelinkin noin yleensä en pelkästään teidän tapaustanne, siksi varmaan on jatkettavia sänkyjä..

Vierailija
7/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan pidäkään jatkettavia huonoina vaihtoehtoina joillekin, mutta ihan alkujaan kiinnosti, miksi kaikki sängyt sellaisia, miksei valmiiksi pitkiä löydy lainkaan niille, joilla sellaisille on tilaa. Joku jo sanoikin, että tekivät itse - ehkä mekin sitten.

Vierailija
8/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on puuseppä, saimme siis sellaiset kun halusimme. Ja kyllä on hyvät! En ottaisi jatkettavia sänkyjä nuo jo todettuamme hyviksi! Iltaisin mahtuu aikuinenkin viereen helposti makoilemaan ja iltasatua lukemaan.

Ja minun kokemukseni mukaan se nyt on ihan se ja sama, onko se lapsen sänky 120 vai 160 pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme