Yhden hoitolapseni vanhempien kuukausitulot on yli 6000 euroa.
Minun palkka nousi 3 vuoden jalkeen 8 euroa viikko ja vanhemmat maksaa nyt 120 euroa/viikko.
Kyseiset vanhemmat olivat vihaisia ja valittivat minulle, etta maksu on liian paljon, heilla ei ole varaa siihen.
En sanonut heille mitaan, mutta nyt 2 viikkoa myohemmin olen vielakin arsyyntynyt ja vihainen moisesta kommentista.
Heilla on iso talo ja molemmilla kalliit autot, mutta oman lapsen hoitomaksu on liian paljon!
AARGH....
ps. tiedoksi etten asu Suomessa jos ihmettelette palkkoja
ja heidan kuukausi tulot tiedan koska he ovat maininneet se minulle usein. AARGH>>
Kommentit (14)
ja alle neljä sataa ON vähemmän kuin 480.
Vierailija:
Yksityiset paivakodit veloittavat jopa 800 euroa/ kuussa.
Kunta/valtio ei maksa mitaan jos on toissa. Ainoastaa sosiaaliavulla elavat saavat ilmaisen hoitopaikan.
Toisaalta summa on kieltämättä aika iso. Mutta jos se on enemmänkin sääntö eikä poikkeus, niin miksi purnaavat? Ja ennen kaikkea miksi sinulle valittavat, se on häijyä.
mulla on 3 lasta hoidossa ja teen 50 tuntia viikossa toita. Verot maksettuani kateen ei jaa edes minipalkkaa.
Tulihan taas purettua tata stressia, kiitos kun kuuntelette :)
ap
Rikkaat ihmiset (joilta siis yhteiskunta saa veromaksuja ja paljon) ovat meidän kaikkien etu!!!!!
Vierailija:
Rikkaat ihmiset (joilta siis yhteiskunta saa veromaksuja ja paljon) ovat meidän kaikkien etu!!!!!
Jos sinä hoidat lapsia työksesi, niin sääliksi käy lapsiparkoja!
Järkyttävää kielenkäyttöä! HYI!
Ole onnellinen, jos joku on rikas äläkä ole katkera ja kateellinen!
11
Vierailija:
Jos sinä hoidat lapsia työksesi, niin sääliksi käy lapsiparkoja!
Järkyttävää kielenkäyttöä! HYI!Ole onnellinen, jos joku on rikas äläkä ole katkera ja kateellinen!
11
Mielummin maksan veroja isoista tuloistani, kylla siita viela kateen jaa enemman kuin mun palkka.
Toissa paivana se mies sanoi minulle etta vaimonsa voi yhdessa paivassa tuhlata 300 euroa lastenvaatteisiin. Lapsella taytyy kuulemma olla hyvat vaatteet. Ja tama ei ole mikaan harvinainen tapaus. Aiti tulee harva se paiva toista kassi kadessa ja haluaa nayttaa minulle mita han osti taas ruokatunnilla tytolleen.
ap
tienaavat sinuun nähden huomattavasti paremmin. Vai sahaatko vain omaa oksaasi poikki kertomalla, mitä ajattelet? AIka itsekkäiltä, sokeilta, oman navan ympärillä pyörijöiltä nuo hoitolapsesi vanhemmat kuulostavat. Suuri palkka ja sivistys eivät kulje käsi kädessä. Toisaalta onneksi pieni palkka ei estä henkistä rikkautta :)
mutta hyvat valit vanhempiin on tarkeata, ja kun ei tieda miten ne asiaan suhtautuisivat, tieda vaikka suuttuisivat. Ne ei oikein tunnu sellaisilta ihmisilta jotka karsii hiljaisuudessa ja mulla ei ole varaa menettaa tata hoitolasta.
mutta en ikinä valittaisi lapseni hoitomaksusta ja arvostan suunnattomasti hoitajan työtä. Voisin maksaa enemmänkin hänelle. Lisäksi en koskaa prassaile rahalla. Ovat nämä vanhemmat, kuinka menestyviä vaan, niin heiltä puuttuu sydämmen sivistys!
3000 euroa per vanhempi, ihan keskituloisiahan nuo ovat. Meidän tulot menevät yli 7000 euron.
Jos tuo on brutto, niin turhalla brassailevat!
Yksityiset paivakodit veloittavat jopa 800 euroa/ kuussa.
Kunta/valtio ei maksa mitaan jos on toissa. Ainoastaa sosiaaliavulla elavat saavat ilmaisen hoitopaikan.