Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 viikkoa ja -1kg. Miksi näin hidasta tämä laihtuminen?

Vierailija
30.01.2006 |

Vai voiko lihakset kasvaa alkaneen salillakäynnin takia niin paljon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan niin kamala tuo karkinhimo. Karkit kun pystyis jättään pois tai edes pitään karkkipäiää, niin mä varmaan laihtuisin jo silläkin.... )

Vierailija
2/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentit lähtee salilla käydessä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt sellainen vaihe ettei paino lähde ollenkaan pois ja kohta lähtee rytinällä

jos olet vasta alkanut laihduttamaan niin jokin on pielessä, aluksi lähtee paljon painoa ja sitten pikkuhiljaa tasaantuu

ja riippuu kyllä siitäkin että paljonko painat, jos laihdutettavaa on vähän niin ihan normaalia

älä lannistu, noin kävi minullekkin ja hetken päästä taas paino lähti laskuun uudestaan

" -25kg"

Vierailija
4/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mulla vaikuttaa ainakin myös kk-kierto, kuukautisten jälkeen yleensä saa oikean painon, joka voi olla 2-3 kiloa alempi kuin esim. oviksen aikana

sinnikkyyttä, ei ne kilot ole tulleetkaan parissa viikossa

Vierailija
5/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan täsmälleen saman verran, joka kerta kun käyn puntarissa, riippumatta siitä olenko syönyt terveellisesti vai ollut suklaa-jäätelölinjalla.

Vierailija
6/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu, kun vaan jatkaa sitkeästi ja vähentää vaalla käyntiä.

Vierailija
7/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kilpirauhasen toiminnan? Mulla itselläni sama juttu, että lisäsin liikkumista ja vähensin syömistä ja en laihtunut grammaakaan... Ihmettelin aikani sitä, mutta alistuin kohtalooni. Menin lääkäriin toisen vaivan kanssa ja labrakokeissa paljastui sitten tämä kilpirauhasen vajaatoiminta, joka aiheuttaa mm. sen, että paino ei hevillä laske.

Vierailija
8/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin. ei ole hirveän paljon tiputettavaa, ja nyt kun koitan laihduttaa ja liikkuakin samalla, paino tippuu hitaammin kuin edellisellä kerralla, jolloin en urheillut yhtään.

ei pidä tuijottaa vain puntariin, mittanauha käteen niin tsemppi säilyy!

Vierailija
9/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuituja ruokavalioon ja juo vähintään 2L vettä päivässä, enemmäkin jos liikut paljon. Ananas, kiiwi ja mansikka poistaa ylimääräisiä nesteitä elimistöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi