Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen + laihduttaminen Painonvartijoissa

30.01.2006 |

Osaisikos joku neuvoa? Painonvartijoilla on olemassa jonkinmoiset erillisohjeet imettäville laihduttajille. Mitähän juttuja täytyy huomioida noihin normaaleihin pistelaskujuttuihin verrattuna?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetyksestä 10 ja osittaisimetyksestä 5. Ei siinä muuta sitten tarvii huomioida.

Vierailija
2/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupeat laskemaan pisteitä imettäessä niin kannattaa kyllä olla erityisen nuuka rasvojen laadun ja kalsiumin saannin suhteen. Haluathan hyvänlaatuista rintamaitoa.

Onko nyt jo pakko aloittaa? Tee vain kevyempää ruokaa ja valitse oikein, näin et tarvitse itse pisteytystä vielä. Itse teen näin " iisimmin" aluksi ja olen jo laihtunut pari kiloa tämän vuoden puolella. Pienet valinnat, esim. marjakeittoa tuoremehun sijaan, puuroa voileipien sijaan, enemmän kasviksia, suklaa ja juustot pois...

Onnea! Minulla on edessä n. 15 kg:n urakka tällä kertaa. Viime raskauden jälkeen laihdutin 20 kg Painonvartijoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivamatildalle ja Dorikselle myös! Mietin itsekin, onko vielä järkeä aloittaa, mutta en saa itseäni niskasta kiinni muuten kuin tuolla Painonvartijoitten systeemillä ja ajattelen projektin olevan vähän helpompi nyt ennenkuin kiloja kertyy enempää. Nyt ei laihduttamista ole vielä paljon! Ja tottakai se lapsen etu on tärkein; juuri kalsiumia ja ihan vettä täytyy nyt nautiskella enemmän...

Vierailija
4/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin asiaa Painonvartijoista ja sieltä sanottiin että pistelaskua ei saisi aloittaa täysimetyksen aikana ennenkun vauva on 4kk. Minua ei siis huolittu ryhmään. Täysimetyksen ohjeet +10pistettä on siis tarkoitettu vasta kun vauva on sen 4kk. Mutta ainahan herkut voi jättää pois :)