Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeista lastenvaatteista pitävät!!

30.01.2006 |

Löysin Kuopion H&M:sta aivan ihanat olo/unihaalarit meidän lapsille!! Sellaiset maitosuklaan ruskeat, joissa vetskari edessä ja jättimäinen nalle puhin naama siinä koko etumuksessa!! ostin samalaiset sekä 1v2kk tytölle että 5v pojalle!!! Aivan ihanat ovat eikä kovin kalliitkaan, 9,90¿ kpl. =) vinkkinä vaan!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilta en löytänyt tällä kertaa...

Josko huomenna uusi kierros jossain muualla ;)

Vierailija
22/27 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Jumbon Lindexistä toissapäivänä.

Siellä näytti olleen aika reilustikkin noita ruskeita, kokoja löytyi ihan reilusti.

Kipin kapin sinne, toivottavasti löydät! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy esim. jos hakuun laittaa collegehous* rusk* Moni kauppa oli tosin menossa pian kiinni, mutta eivätköhän ne sieltä tule toiselle kierrokselle.

TurunKappAhlista ei muuten enää löytynyt niitä kettukuvallisia housuja pienempinä kuin 98 :( Ihanat olivat, mutta sen verran väljää mallia, että jos olisin ostanut pienimmät jemmaan, poika varmaan menisi eskariin ne päällä (nyt on 1,5 v)

Vierailija
24/27 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jos onnistuu tyylikkään asukokonaisuuden lapselle löytämään, siis jotain vähän erikoisempaa väriä, niin sukkia ei takuulla löydy mistään samaa sävyä...

Vierailija
25/27 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt viimeisen vuoden ajan ollut ruskeaa lapsilla ja PALJON. Haalareita, hanskoja, hattuja, kenkiä, takkeja, housuja (kollareita, samettihousuja, samettihaalareita) mekkoja, hameita, neuleita, paitoja jne. Mausteena on ollut limeä, vaaleanpunaista, vaaleansinistä, keltaista, oranssia ja beessiä. Nyt mulla on tullut mitta täyteen ruskeassa. Ei enää yhtään lisää! Kaipailisin jo jotain uusia tuulia... Ja kaupat vasta innostuu ruskeasta, blaah....

Vierailija
26/27 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut syksystä lähtien aika paljon ruskeita vaatteita, mutta en ennen tätä talvikautta juurikaan sisävaatteissa ruskeisiin törmännyt. 04-05 talvella joitain ulkokamoja näin ruskeana, mutta mun mielestä tarjontaa on kunnolla ollut vasta tänä talvena, tai sitten en ainakaan ole aiemmin ollut itse valmis ruskean läpimurtoon enkä siksi ole sitä edes noteerannut (?).

Mulla ei siis ruskea tule korvista ulos vielä ollenkaan, se on jotenkin niin ihanan helppo väri, sopii monen kanssa ja moneen materiaaliin. Lapsetkin innostuu siitä vasta pikkuhiljaa, vaaleanpunaiseen rakastuneita pikkutytyjä on ollut melko hankala käännyttää, mutta onnistuin siinä!

Sukista: H&M:llä on sellaisia monipakkauksia joissa on myös yhdet tummanruskeat sukat mukana.

Vierailija
27/27 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollaripökiä pojille ja sitten niitä poolopaitoja, muutama erisävyinen ruskea. Vihreä on toinen ihana pirteä poikien väri nyt keväällä. HM:llä löytyy ihania raidallisia paitoja.