Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään Yasminelle-pilleristiä? TUleekko menkat normaalisti?

Vierailija
25.06.2008 |

Mulla ekaa kuukautta Yasminellet ja ainakin noin 10 päivää tiputteluvuotoa ja nyt kun pitäis tulla menkat, ei sittten näykkään. Nyt jo 5. pvä siitä kun aloitin tauon. Onko normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menkkojen olis jo pitänyt alkaa, mutta eipä. Monen päivän päästä sulla menkat alkaa?

Vierailija
2/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämässäni ollut niin "paksuna" kuin sen yhden kierron aikana. Kuukautiset olivat juuri tuollaista outoa tiputtelua. Vaihdoin heti ekan kierron jälkeen napit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt samoja pillereitä nyt 6 kk ja kuukautiset säännölliset eikä tiputteluja. Mikä parasta vuodon määrät pienenivät ja kamalat ovulaatiokivut hävisivät. Olen kyllä ajoittain turhankin kiukkuinen ja lihonut muutamia kiloja.

Vierailija
4/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin:( Ja tulin niistä huolimatta raskaaksi, joten luonnollisestikkin menkat jäivät pois.

Vierailija
5/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin:( Ja tulin niistä huolimatta raskaaksi, joten luonnollisestikkin menkat jäivät pois.

Nuo ko. pillerit olivat aivan kamalat. Kierto meni ensin täysin sekaisin ja sitten pam, olinkin raskaana.

No, eipä tuo enää haittaa, ihana 2½-vuotias taapertaa kotona :)

Vierailija
6/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan pillerit aina keskiviikkona ja vuoto alkaa sunnuntaina eli 4 päivän päästä.

Vierailija
7/7 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat tulee muuten säännöllisesti ja ovat tosi niukat. Minusta muuten hyvät pillerit mutta päänsärky tauon aikana ärsyttää ja kilojakin on tullut muutama. Olen käyttänyt 1,5 vuotta. Vaihtaisin, mutta mihin? Kaikissa hormonaalisissa valmisteissa taitaa olla samat sivuvaikutukset.