Mitä tekisit, jos olisit ollut ilman seksiä 4,5 vuotta kuten minä?
Panettaa kyllä ihan pirusti, pitkästä aikaa. Mutta mistä kumppani? Leluja kyllä löytyy ja omat kätöset.
Kommentit (28)
, luulisi että joku niistä pariskunnista voisi ottaa lapsen hoitoon ja sinä lähdet sinkkukavereiden kanssa baariiin, juot itsesi sen verran iloiseksi että joku mies näyttää kiinnostavalta, ja eikun menoksi...
oikeesti, maailmahan on täynnä ihania miehiä. Pakkohan jossain on sellaisiakin olla jotka sytyttävät?
Mene juttelemaan sille opettajalle ja selvitä onko naimissa. Ja mene johonkin sellaiseen harrastukseen /koulutukseen jossa on miehiä.
enkä ole kuin kerran tavannut oikeasti viehättävän oloista miestä baarissa! Ehkä kuulostaa oudolta. Jos juon enemmän, kiinnostus seksiin vähenee tosi paljon :/ eli tykkään selvin päin. Hyvännäköiseksi juominen onnistuu meikäläiseltä siis parhaiten, jos juomana on vissy ilman kossua ;)
Mulla alkaa olla vähän uskalluksen puute lähestyä niitä, jotka kiinnostavat! Kun siitä on NIIN pitkä aika kun viimeksi olen tehnyt mitään miesten eteen. Edellisen kerran oli silloin, kun tapasin lapsen isän, eli siitä on monta vuotta...
Sitten on vielä semmoinen juttu, että jos joku mies kiinnostaa minua, olen aika aktiivinen ja osoitan tämän mielenkiinnon. Olen huomannut, että se taas sitten pelottaa monet tyypit pois. Hankalaa! Eli ne keistä olen kiinnostunut, pitävät mua kenen tahansa kelkkaan hyppäävänä ja tungettelevana. Sitten taas niitä en lähesty, jotka eivät viehätä. Näinpä tämä tulos on se, etten uskalla lähestyä ketään, koska pelkään olevani sitten päällekäyvä...
ANGTin huippu.
Minä nimittäin olen " jo" yli 3-kymppinen. " Se Oikea" on mulle vähän kuin vitsi. Näin ei olisi ollut vielä, sanotaanko, viisi vuotta sitten jolloin tunsin itseni vielä nuoreksi naiseksi.
Siis ajattelen jotenkin, että " Sen Oikean" etsiminen liittyy enemmän parikymppisen seurustelu/perheenperustamisviettiin kuin enää tällaisen keski-ikää lähestyvän haluun löytää kumppani.
Tietysti voin olla jälleen väärässä tai kovin kapeakatseinen.
Tosin aviossa ja ilman seksiä 5,5 vuotta. Minä haluaisin, mies ei. Omin käsin pärjättävä...
eikä asiasta siis edes voi neuvotella.
Sohvi tosin ei ihan näin tylysti asiaa ilmaissut, mutta mä olen kyllä ihan samaa mieltä. Ei ole pakko elää ilman seksiä koko loppuelämää vain siksi, että toinen on päättänyt lopettaa kyseisen lajin kokonaan.
MULLAKAAN EI OO OLLUT MIESTÄ VUOTEEN,MUT SEN PYSTYY HYVIN KORVAAN SUKLAAN SYÖNNILLÄ TAI LIIALLISELLA YLITYÖLLÄ TÖISSÄ,KUTEN MINÄ EI SIINÄ PALJON KERKEE UKKOJA AATELLA KUN SAA STRESSATA TYÖASIOITA KOKO AJAN&LOPUKSI TÖIDEN JÄLKEEN NUKAHTAA SÄNKYYN ETTÄ SELLASTA MULLA.
rupes ekat pikku värinät heräämään. Nyt kun tätä rospuuttoa on menny 4,5v, niin halut alkvat olla jo todelliset. Näin kauan siis siihen on menny.
ap